Після того, як батарея розряджена, електромобіль все ще може проїхати невелику відстань. Журналіст одного з видань порівняв асортимент найпопулярніших електрокарів.
В рамках масштабного тестування акумуляторних автомобілів британське видання WhatCar вирішило визначити, яку відстань може проїхати електромобіль на розрядженій батареї: це означає, що бортовий комп’ютер показує 0 км, що залишилося, але автомобіль ще може рухатися.
Як відомо, на бензинових і дизельних автомобілях є так званий аварійний буфер – «прихований» запас палива в аварійній ситуації. Зазвичай такого запасу вистачає, щоб проїхати додатково 40-80 кілометрів до найближчої заправки. Подібна система і в електромобілів: так, якщо на приладовій панелі видно, що в батареї не залишилося енергії, це не означає, що електромобіль відразу «заглушиться».
У результаті видання WhatCar визначили, що деякі моделі можуть проїхати додатково 20-30 км «після розрядки». Звичайно, цього не завжди вистачає, щоб дістатися до найближчої зарядки, але в місті такого запасу точно вистачить.
Найкращим показником у цьому плані є BMW i4 eDrive40 M Sport: у тестах наших колег у Великобританії загальний запас ходу автомобіля становить 509 км, з яких 30 – резерв. Kia Niro EV і Volvo XC40 Recharge мають резерв на непередбачені обставини в 27 і кілька кілометрів, щоб дихати на його спині.
Ну а загалом ТОП виглядає так:
- BMW i4: 30 км
- Kia Niro EV: 27,2 км
- Volvo XC40 Recharge: 27,2 км
- Volkswagen ID.5: 24 км
- Kia EV6: 20,8 км
- MG ZS EV: 20,8 км
- Tesla Model 3: 20,8 км
- Tesla Model Y: 17,6 км
- Cupra Born: 16 км
- BMW iX3: 8 км.