Авто

Краще і дешевше — представлено китайську Tesla Model S

Share

Китайська Hezhong Auto запускає флагманський седан бренду електромобілів Neta. Попередні замовлення на першу преміальну модель бренду Neta S розпочнуться 6 червня 2022 року.

Раніше бренд позиціонувався як виробник бюджетних автомобілів. Його компактні електричні кросовери Neta V і Neta U доступні в Китаї за 11 000 і 17 500 доларів відповідно. Седан Neta S намагається закріпитися в преміальному сегменті. У компанії називають його потенційним конкурентом Xpeng P7, BYD Han і Tesla Model S.

Китайський седан має загальну довжину 4980 мм, ширину 1980 мм, висоту 1450 мм і колісну базу 2980 мм. Для порівняння, Xpeng P7 із подовженою колісною базою (2998 мм) має 4880 мм у довжину, 1896 мм у ширину та 1450 мм у висоту.

Neta S буде доступна на ринку у двох електричних і одній гібридній версіях. Задньопривідний електричний седан отримав 231-сильний двигун, а повнопривідний отримав ті ж два двигуни на 432 кінські сили. У гібрида під капотом двигун внутрішнього згоряння, який виконує роль генератора для тягової батареї.

Задньопривідна Neta S матиме запас ходу 715 кілометрів за циклом вимірювань China CLTC. Седан доступний у трьох комплектаціях за ціною 36 395, 39 815 і 47 350 доларів. Найдорожча версія поставляється з двома лідарами.

Повнопривідна електрична Neta S може проїхати без підзарядки до 650 кілометрів. Він представлений на ринку в двох комплектаціях за ціною 41 430 і 50 165 доларів. Двері оснащені дверцятами-ножицями, як і крило Xpeng P7. Компанія обіцяє випустити електричну Neta S із запасом ходу 520 кілометрів у 2023 році.

Гібрид пропонує 310 кілометрів електротяги та загальний запас ходу 1160 кілометрів. Заявлений час розгону від 0 до 100 км/год становить 6,9 секунди. Ціни коливаються від 29 575 до 35 500 доларів залежно від комплектації.

Для Neta S анонсований повністю цифровий салон з 13,3-дюймовою панеллю приладів, 17,6-дюймовим центральним дисплеєм і 12,3-дюймовим «мультимедіа». Крім того, передбачено проекційний дисплей AR-HUD. Система працює на базі чіпа Qualcomm Snapdragon 8155 і забезпечує одночасно дві функції автономного водіння – Neta Pilot 4.0 і Neta Pilot 3.0. Обидва базуються на платформі Huawei MDC 610.

Версія з Neta Pilot 3.0 оснащена радаром радіусу дії 5 мм і 11 камерами. Модифікації Neta Pilot 4.0 включають два лідари та 34 датчики, 12 з яких ультразвукові. Повідомляється, що в першій половині 2023 року Neta планує запустити «автопілот для магістралей», а в першій половині 2024 року буде запущена ексклюзивна функція допомоги водієві Neta Pilot 4.0 City Pilot.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Hezhong Auto

Останні записи

Geely розповіла про найбільш незвичайну опцію кросовера Starship

Прототип побудований на новій платформі GEA (Geely Electric Architecture) та оснащений технологіями «цифрового» шасі, а…

27.04.2024

Volkswagen готує масові скорочення і готовий виплатити до 450 тисяч євро вихідної допомоги

Компанія Volkswagen розглядає скорочення персоналу як один із способів знизити витрати. До 2026 року планують…

27.04.2024

В Україні готують нові правила для вживаних авто: що зміниться

В Україні влада планує змінити правила продажу вживаних транспортних засобів для збільшення надходжень до державного…

27.04.2024

Маленький “Гелендваген”: в Україні продають Suzuki Jimny з тюнінгом у стилі Brabus

Подовжений Suzuki Jimny перетворили на зменшену копію Mercedes G-Class Brabus. Позашляховик кардинально змінився зовні та…

27.04.2024

Компанія Ferrari заробляє на кожній своїй машині у 17 разів більше, ніж Mercedes-Benz

У 2023 році компанія Ferrari заробила на кожній проданій машині 118 тисяч євро, показавши найкращий…

27.04.2024

Kia готує новий недорогий кросовер Sportage

Недорогий кросовер Kia Sportage, який має високий попит у всьому світі і суперничає з Toyota…

27.04.2024