З цього автомобіля почалася історія першої моделі Запорізького автозаводу. Розробка почалася в 1967 році, а виробництво було запущено через 20 років.
Штовхати чи тягнути?
Перший прототип 1967 року зовсім не нагадував «Таврію», яка вийшла на ринок через два десятиліття. Але роботи над переднім приводом вже почалися, а Запорожець ЗАЗ-966 тільки зійшов на конвеєр.
Першим цікавим прототипом був такий собі Запорожець, але з двома двигунами. Ззаду стояв ще несерійний двигун повітряного охолодження потужністю 40 к.с., а спереду – новенький мелітопольський двигун потужністю 50 к.с. Включаючи той чи інший мотор, випробувачі оцінювали плюси і мінуси переднього і заднього приводів. Тим більше, що підвіска осі приблизно така ж.
Випробувачі прозвали машину «Толкай-тягни». Іноді (жартома) вмикають обидва двигуни одночасно для обгону на трасі. Надшвидкий Запорожець вражає оточуючих.
Великі кросовери набирають популярності на світовому ринку. Причому високим попитом стали мати навіть дорогі моделі.…
Багато хто зауважує, що в протектор шин у процесі експлуатації забиваються камені, як зовсім дрібні,…
Компанія Mercedes-Benz ініціювала відгук гібридних автомобілів AMG , оснащених системою E Performance , через програмну…
В Україні водійське посвідчення можна отримати лише після досягнення встановленого віку, який залежить від категорії…
Конденсат усередині автомобільних фар – поширена проблема, з якою автовласники особливо часто стикаються у міжсезоння.…
Водії в Україні можуть значно зекономити на штрафах за порушення ПДР, сплативши їх упродовж десяти…
Leave a Comment