З цього автомобіля почалася історія першої моделі Запорізького автозаводу. Розробка почалася в 1967 році, а виробництво було запущено через 20 років.
Штовхати чи тягнути?
Перший прототип 1967 року зовсім не нагадував «Таврію», яка вийшла на ринок через два десятиліття. Але роботи над переднім приводом вже почалися, а Запорожець ЗАЗ-966 тільки зійшов на конвеєр.
Першим цікавим прототипом був такий собі Запорожець, але з двома двигунами. Ззаду стояв ще несерійний двигун повітряного охолодження потужністю 40 к.с., а спереду – новенький мелітопольський двигун потужністю 50 к.с. Включаючи той чи інший мотор, випробувачі оцінювали плюси і мінуси переднього і заднього приводів. Тим більше, що підвіска осі приблизно така ж.
Випробувачі прозвали машину «Толкай-тягни». Іноді (жартома) вмикають обидва двигуни одночасно для обгону на трасі. Надшвидкий Запорожець вражає оточуючих.
Наш експерт розповів, як боротися з зледенілим склом тим водіям, у яких електрообігрів або «передпусковий»…
Слідом за новим кросовером Bigster румунський бренд Dacia має намір представити ще один важливий для…
Пошук і купівля вживаного авто має бути захопливим процесом, але шахраї легко можуть підбити водіїв…
Водії в Україні часто навіть не замислюються, що Правила дорожнього руху вимагають не просто вмикати…
Під час створення нової Corolla Altis GR Sport інженери надихнулися успішними моделями GR Yaris GR…
Щоб водії краще дотримувалися правил дорожнього руху, багато співробітників поліціїпогоджуються на деякі хитрощі щодо них.…
Leave a Comment