“Запорожець” з двома двигунами – навіщо його створили?

Час читання: < 1 хв.
0

З цього автомобіля почалася історія першої моделі Запорізького автозаводу. Розробка почалася в 1967 році, а виробництво було запущено через 20 років.

Штовхати чи тягнути?

Перший прототип 1967 року зовсім не нагадував «Таврію», яка вийшла на ринок через два десятиліття. Але роботи над переднім приводом вже почалися, а Запорожець ЗАЗ-966 тільки зійшов на конвеєр.

Реклама

Першим цікавим прототипом був такий собі Запорожець, але з двома двигунами. Ззаду стояв ще несерійний двигун повітряного охолодження потужністю 40 к.с., а спереду – новенький мелітопольський двигун потужністю 50 к.с. Включаючи той чи інший мотор, випробувачі оцінювали плюси і мінуси переднього і заднього приводів. Тим більше, що підвіска осі приблизно така ж.

Випробувачі прозвали машину «Толкай-тягни». Іноді (жартома) вмикають обидва двигуни одночасно для обгону на трасі. Надшвидкий Запорожець вражає оточуючих.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!