Компанія Hyundai оприлюднила деякі технічні характеристики свого нового електромобіля Ioniq 6. Седан виявився більшим та водночас трохи швидшим за першу модель суббренду — кросовер Ioniq 5, а з найємнішою батареєю зможе проїжджати на одному заряді до 610 км за циклом WLTP.
При компактній довжині 4855 мм Ioniq 6 має чималу колісну базу у 2950 мм. Розробники стверджують, що такі пропорції дозволили організувати великий простір в салоні. Додати об’єму покликані й спеціально розроблені сидіння, які на 30% тонші за стандартні.
В інтер’єрі Ioniq 6 застосовані два 12-дюймові дисплеї для приладової панелі та медіасистеми. Остання підтримує Android Auto та Apple CarPlay, а навігація здатна прокладати маршрути з урахуванням електричної специфіки новинки. Чотири світлодіоди на кермі відображають залишковий заряд.
Серед опцій – підсвічування з 64 кольорами та набором спеціальних режимів, акустика Bose на 8 динаміків та ультракомфортні сидіння з режимом релаксації. Ними пропонується користуватися, наприклад, під час заряджання акумуляторів.
Для Ioniq 6 запропонують два варіанти батарей на 53 та 77,4 кВт*год. Завдяки 800-вольтовій архітектурі та підтримці зарядного струму до 350 кВт АКБ заряджається з 10 до 80% всього за 18 хвилин. Також акумулятори Ioniq 6 можна використовувати для живлення сторонніх електроприладів.
Седан отримав набір з кількох одно- і двомоторних силових установок, але поки що озвучені характеристики лише найпотужнішої з них. Це 325 к.с. і 605 Нм крутного моменту, що дозволяє розганятися до 100 км/год за 5,1 секунди – на 0,1 секунди швидше за найдинамічніший Ioniq 5.
На Ioniq 6 дебютувала незвичайна функція EV Performance Tune-Up. Як заявив виробник, з її допомогою користувач може вільно регулювати цілу низку налаштувань їздової електроніки та силового агрегату. Налаштовувати можна, наприклад, зусилля на кермі, відгук педалі газу та віддачу двигунів.
Ще одна нова система називається e-ASD. Вона призначена для генерування звуків роботи силового агрегату всередині салону до саундтреку «космічного корабля» і здатна підлаштовуватися під стиль водіння.
Нарешті, Ioniq 6 отримає широкий набір асистентів водія включно з напівавтопілотом 2-го рівня з можливістю автоматичних перебудов, функцією дистанційного паркування та низкою систем запобігання зіткнень.
Hyundai поки що не озвучила а ні терміни початку продажу, а ні специфікації електромобіля для окремих ринків. Але відомо, що його виробництво розпочнеться у третьому кварталі цього року.
Прототип побудований на новій платформі GEA (Geely Electric Architecture) та оснащений технологіями «цифрового» шасі, а…
Компанія Volkswagen розглядає скорочення персоналу як один із способів знизити витрати. До 2026 року планують…
В Україні влада планує змінити правила продажу вживаних транспортних засобів для збільшення надходжень до державного…
Подовжений Suzuki Jimny перетворили на зменшену копію Mercedes G-Class Brabus. Позашляховик кардинально змінився зовні та…
У 2023 році компанія Ferrari заробила на кожній проданій машині 118 тисяч євро, показавши найкращий…
Недорогий кросовер Kia Sportage, який має високий попит у всьому світі і суперничає з Toyota…
Leave a Comment