Авто

Hyundai представила електроседан Ioniq 6

Share

Компанія Hyundai оприлюднила деякі технічні характеристики свого нового електромобіля Ioniq 6. Седан виявився більшим та водночас трохи швидшим за першу модель суббренду — кросовер Ioniq 5, а з найємнішою батареєю зможе проїжджати на одному заряді до 610 км за циклом WLTP.

При компактній довжині 4855 мм Ioniq 6 має чималу колісну базу у 2950 мм. Розробники стверджують, що такі пропорції дозволили організувати великий простір в салоні. Додати об’єму покликані й спеціально розроблені сидіння, які на 30% тонші за стандартні.

В інтер’єрі Ioniq 6 застосовані два 12-дюймові дисплеї для приладової панелі та медіасистеми. Остання підтримує Android Auto та Apple CarPlay, а навігація здатна прокладати маршрути з урахуванням електричної специфіки новинки. Чотири світлодіоди на кермі відображають залишковий заряд.

Серед опцій – підсвічування з 64 кольорами та набором спеціальних режимів, акустика Bose на 8 динаміків та ультракомфортні сидіння з режимом релаксації. Ними пропонується користуватися, наприклад, під час заряджання акумуляторів.

Для Ioniq 6 запропонують два варіанти батарей на 53 та 77,4 кВт*год. Завдяки 800-вольтовій архітектурі та підтримці зарядного струму до 350 кВт АКБ заряджається з 10 до 80% всього за 18 хвилин. Також акумулятори Ioniq 6 можна використовувати для живлення сторонніх електроприладів.

Седан отримав набір з кількох одно- і двомоторних силових установок, але поки що озвучені характеристики лише найпотужнішої з них. Це 325 к.с. і 605 Нм крутного моменту, що дозволяє розганятися до 100 км/год за 5,1 секунди – на 0,1 секунди швидше за найдинамічніший Ioniq 5.

На Ioniq 6 дебютувала незвичайна функція EV Performance Tune-Up. Як заявив виробник, з її допомогою користувач може вільно регулювати цілу низку налаштувань їздової електроніки та силового агрегату. Налаштовувати можна, наприклад, зусилля на кермі, відгук педалі газу та віддачу двигунів.

Ще одна нова система називається e-ASD. Вона призначена для генерування звуків роботи силового агрегату всередині салону до саундтреку «космічного корабля» і здатна підлаштовуватися під стиль водіння.

Нарешті, Ioniq 6 отримає широкий набір асистентів водія включно з напівавтопілотом 2-го рівня з можливістю автоматичних перебудов, функцією дистанційного паркування та низкою систем запобігання зіткнень.

Hyundai поки що не озвучила а ні терміни початку продажу, а ні специфікації електромобіля для окремих ринків. Але відомо, що його виробництво розпочнеться у третьому кварталі цього року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Hyundai

Останні записи

Geely розповіла про найбільш незвичайну опцію кросовера Starship

Прототип побудований на новій платформі GEA (Geely Electric Architecture) та оснащений технологіями «цифрового» шасі, а…

27.04.2024

Volkswagen готує масові скорочення і готовий виплатити до 450 тисяч євро вихідної допомоги

Компанія Volkswagen розглядає скорочення персоналу як один із способів знизити витрати. До 2026 року планують…

27.04.2024

В Україні готують нові правила для вживаних авто: що зміниться

В Україні влада планує змінити правила продажу вживаних транспортних засобів для збільшення надходжень до державного…

27.04.2024

Маленький “Гелендваген”: в Україні продають Suzuki Jimny з тюнінгом у стилі Brabus

Подовжений Suzuki Jimny перетворили на зменшену копію Mercedes G-Class Brabus. Позашляховик кардинально змінився зовні та…

27.04.2024

Компанія Ferrari заробляє на кожній своїй машині у 17 разів більше, ніж Mercedes-Benz

У 2023 році компанія Ferrari заробила на кожній проданій машині 118 тисяч євро, показавши найкращий…

27.04.2024

Kia готує новий недорогий кросовер Sportage

Недорогий кросовер Kia Sportage, який має високий попит у всьому світі і суперничає з Toyota…

27.04.2024