Авто

Hyundai представила електроседан Ioniq 6

Компанія Hyundai оприлюднила деякі технічні характеристики свого нового електромобіля Ioniq 6. Седан виявився більшим та водночас трохи швидшим за першу модель суббренду — кросовер Ioniq 5, а з найємнішою батареєю зможе проїжджати на одному заряді до 610 км за циклом WLTP.

При компактній довжині 4855 мм Ioniq 6 має чималу колісну базу у 2950 мм. Розробники стверджують, що такі пропорції дозволили організувати великий простір в салоні. Додати об’єму покликані й спеціально розроблені сидіння, які на 30% тонші за стандартні.

В інтер’єрі Ioniq 6 застосовані два 12-дюймові дисплеї для приладової панелі та медіасистеми. Остання підтримує Android Auto та Apple CarPlay, а навігація здатна прокладати маршрути з урахуванням електричної специфіки новинки. Чотири світлодіоди на кермі відображають залишковий заряд.

Серед опцій – підсвічування з 64 кольорами та набором спеціальних режимів, акустика Bose на 8 динаміків та ультракомфортні сидіння з режимом релаксації. Ними пропонується користуватися, наприклад, під час заряджання акумуляторів.

Для Ioniq 6 запропонують два варіанти батарей на 53 та 77,4 кВт*год. Завдяки 800-вольтовій архітектурі та підтримці зарядного струму до 350 кВт АКБ заряджається з 10 до 80% всього за 18 хвилин. Також акумулятори Ioniq 6 можна використовувати для живлення сторонніх електроприладів.

Седан отримав набір з кількох одно- і двомоторних силових установок, але поки що озвучені характеристики лише найпотужнішої з них. Це 325 к.с. і 605 Нм крутного моменту, що дозволяє розганятися до 100 км/год за 5,1 секунди – на 0,1 секунди швидше за найдинамічніший Ioniq 5.

На Ioniq 6 дебютувала незвичайна функція EV Performance Tune-Up. Як заявив виробник, з її допомогою користувач може вільно регулювати цілу низку налаштувань їздової електроніки та силового агрегату. Налаштовувати можна, наприклад, зусилля на кермі, відгук педалі газу та віддачу двигунів.

Ще одна нова система називається e-ASD. Вона призначена для генерування звуків роботи силового агрегату всередині салону до саундтреку «космічного корабля» і здатна підлаштовуватися під стиль водіння.

Нарешті, Ioniq 6 отримає широкий набір асистентів водія включно з напівавтопілотом 2-го рівня з можливістю автоматичних перебудов, функцією дистанційного паркування та низкою систем запобігання зіткнень.

Hyundai поки що не озвучила а ні терміни початку продажу, а ні специфікації електромобіля для окремих ринків. Але відомо, що його виробництво розпочнеться у третьому кварталі цього року.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Hyundai

Останні записи

Новий Audi TT вперше показали на якісних фото

На початку вересня відбулася прем'єра концепт-кара Audi Concept C. Через схожість з однією культовою моделлю…

02.11.2025

Нова Nissan Versa отримає сучасний вигляд і залишиться доступною

Чутки про те, що компанія Nissan планує відмовитися від бюджетного седана Versa, з'являються вже не…

02.11.2025

Новий Mercedes-Benz S-Class отримає агресивний дизайн і двомоторну установку

Поточне покоління Mercedes-Benz S-Class, головного флагмана німецької марки, дебютувало у 2020 році й успішно утримує…

02.11.2025

Безпідставна зупинка авто поліцією: що каже закон і як захистити свої права

Безпідставна зупинка автомобіля поліцією є порушенням прав водія і втручанням у його свободу пересування. Закон…

02.11.2025

Нова технологія Mazda може дати друге життя ДВЗ

Компанія Mazda на виставці Japan Mobility Show 2025 презентувала потенційно революційну розробку, здатну змінити майбутнє…

02.11.2025

Дослідники спростували міф про те, що електромобілі служать недовго

У Швеції розвіяли один з найпопулярніших міфів про електромобілі. Йдеться про швидку втрату ємності акумуляторів.…

02.11.2025