Власники автопарків, які складаються з пікапів, зможуть практично безболісно замінити їх електричними альтернативами. Такого висновку дійшла аналітична компанія Geotab, яка проаналізувала щоденні пробіги подібних парків і зіставила їх із даними щодо запас ходу електропікапів.
Geotab проаналізувала дані про використання понад 400 тисяч пікапів у США та Канаді. Аналітики з`ясували, що у половині випадків щоденний пробіг середньостатистичного трака не перевищував 450 км, а 76% вантажівок жодного разу не проїжджали більше, ніж заявлений для електропікапів запас ходу.
Ба більше, є ще одна перевага у електричних машин. Бензинові та дизельні пікапи, як правило, відрізняються високою витратою пального, ціни на яке часом непередбачено зростають. Вартість електрики у США не тільки помітно нижча, а й набагато стабільніша. У підсумку це дозволяє заощаджувати як на витратах, так і будувати більш точні фінансові плани.
Електромобілі в середньому, як і раніше, дорожчі за аналоги з ДВЗ, проте Geotab стверджує, що відшукала оптимальний сценарій їх використання в комерційних автопарках. Можливість окупити придбання електропікапа з’являється у разі, коли він за день проїжджає не більше власного запасу ходу, а протягом року – достатньо багато, щоб забезпечити нижчу вартість володіння. За даними аналітиків, 45% пікапів з ДВЗ, що нині використовуються, експлуатуються саме за цим сценарієм у перерахунку на семирічний термін користування.
Серед переваг електропікапів також згадані їхні більш потужні силові установки, більша кількість місць для зберігання (включно із переднім багажником) та повна безшумність, що робить умови праці більш безпечними.
Як уточнює Geotab, з електропікапів, що вже продаються або готуються до виходу на ринок, запасом ходу менше 450 кілометрів має тільки Bollinger B2. Можливості інших вантажівок, включно із, наприклад, Ford F-150 Lightning Pro, Tesla Cybertruck та Rivian R1T, істотно перевищують цей поріг.