Авто

Китайський електроседан HiPhi Z отримав незвичайний дизайн та батарею на 120 кВт*год

Китайський виробник електромобілів Human Horizons представив великий седан HiPhi Z. Його головна фішка – футуристичний дизайн, хоча тільки цим унікальність машини не обмежилася.

По кузову HiPhi Z, довжина якого становить 5036 міліметрів, розподілено кілька тисяч світлодіодів. Вони не тільки забезпечують адаптивне світло основної оптики: за допомогою них автомобіль може спілкуватися з оточуючими, виводячи короткі повідомлення на зовнішні світлові панелі. Матричні панелі фар та задніх ліхтарів показують не лише примітивну анімацію, а й фільми.

На 22-дюймових дисках є м’які вставки. Вони оберігають колеса від пошкоджень при контакті з бордюрами і одночасно надають оригінального вигляду. Спереду в бампері застосовані активні заслінки, ззаду встановлено висувний спойлер.

Всі чотири бічні двері мають електроприводи і відкриваються на прямий кут. Задні відчиняються проти ходу руху. Інтелектуальна система здатна розпізнавати людей із точністю до 10 сантиметрів. Це допомагає машині варіювати швидкість і кут відкриття стулок.

Центральний дисплей вміє позиціонуватися вертикально та горизонтально, повертатися до водія та пасажира, злегка висуватися вперед, погойдуватись у такт музиці або як відповідь на команди. Розробники назвали цю функцію роботизованим маніпулятором.

Також з інтер’єрних рішень відзначимо мініатюрний селектор трансмісії, безліч точок фонового підсвічування з 3D-ефектом, роздільні задні крісла з індивідуальними електрорегулюваннями та боксом між ними. Замість традиційних клавіш на кермі використані сенсорні панелі. Оздоблення виконано шкірою наппа та замшею.

Батарея ємністю 120 кВт*год забезпечує запас ходу до 705 кілометрів за китайським циклом CLTC. Розгін до сотні на двох електромоторах загальною потужністю 590 к.с. займає 3,8 секунд. Шасі – повнокероване, з кутом повороту задньої осі на 13,2 градуса. В системі напівавтономного водіння використовуються 32 датчики включно з лідаром.

Замовлення на HiPhi Z вже можна залишити, але точні ціни поки що не названі. Очікується діапазон від 600 000 до 800 000 юанів (90-120 тис. доларів).

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Названо правила паркування у дворах та розміри штрафів

Суперечки через паркування у дворах багатоповерхівок і далі залишаються одним із найпоширеніших конфліктів у містах…

15.11.2025

Як прогріти салон удвічі швидше: секретна функція в авто

Автоексперт нагадав про одну важливу функцію, якою багато водіїв користуються неправильно - режим рециркуляції повітря.…

15.11.2025

Volkswagen повністю відмовляється від дизеля в T-Roc 2026 і переходить на гібриди

Volkswagen готує оновлений T-Roc 2026, який уже наступного року випробовуватимуть на дорогах Іспанії. Головна зміна…

15.11.2025

Як продовжити термін служби акумулятора взимку: рекомендації експерта

Автомеханік пояснив чому акумулятор розряджається навіть тоді, коли автомобіль стоїть кілька днів без руху. За…

15.11.2025

McLaren відмовляється від електрокара у сегменті SUV на користь традиційного двигуна

Британська марка McLaren вже кілька місяців ходить у чутках щодо свого першого кросовера, і тепер…

15.11.2025

Subaru відмовляється від частини електромобілів через попит на гібриди

Subaru вирішила переглянути свою стратегію в галузі автомобілів. Компанія оголосила, що зосередиться на гібридах та…

15.11.2025