Авто

Китайський електроседан HiPhi Z отримав незвичайний дизайн та батарею на 120 кВт*год

Share

Китайський виробник електромобілів Human Horizons представив великий седан HiPhi Z. Його головна фішка – футуристичний дизайн, хоча тільки цим унікальність машини не обмежилася.

По кузову HiPhi Z, довжина якого становить 5036 міліметрів, розподілено кілька тисяч світлодіодів. Вони не тільки забезпечують адаптивне світло основної оптики: за допомогою них автомобіль може спілкуватися з оточуючими, виводячи короткі повідомлення на зовнішні світлові панелі. Матричні панелі фар та задніх ліхтарів показують не лише примітивну анімацію, а й фільми.

На 22-дюймових дисках є м’які вставки. Вони оберігають колеса від пошкоджень при контакті з бордюрами і одночасно надають оригінального вигляду. Спереду в бампері застосовані активні заслінки, ззаду встановлено висувний спойлер.

Всі чотири бічні двері мають електроприводи і відкриваються на прямий кут. Задні відчиняються проти ходу руху. Інтелектуальна система здатна розпізнавати людей із точністю до 10 сантиметрів. Це допомагає машині варіювати швидкість і кут відкриття стулок.

Центральний дисплей вміє позиціонуватися вертикально та горизонтально, повертатися до водія та пасажира, злегка висуватися вперед, погойдуватись у такт музиці або як відповідь на команди. Розробники назвали цю функцію роботизованим маніпулятором.

Також з інтер’єрних рішень відзначимо мініатюрний селектор трансмісії, безліч точок фонового підсвічування з 3D-ефектом, роздільні задні крісла з індивідуальними електрорегулюваннями та боксом між ними. Замість традиційних клавіш на кермі використані сенсорні панелі. Оздоблення виконано шкірою наппа та замшею.

Батарея ємністю 120 кВт*год забезпечує запас ходу до 705 кілометрів за китайським циклом CLTC. Розгін до сотні на двох електромоторах загальною потужністю 590 к.с. займає 3,8 секунд. Шасі – повнокероване, з кутом повороту задньої осі на 13,2 градуса. В системі напівавтономного водіння використовуються 32 датчики включно з лідаром.

Замовлення на HiPhi Z вже можна залишити, але точні ціни поки що не названі. Очікується діапазон від 600 000 до 800 000 юанів (90-120 тис. доларів).

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Названо найнадійніший гібридний кросовер, який можна купити у 2024 році

Незважаючи на весь скепсис з боку окремих експертів, гібридні технології продовжують розвиватися безпрецедентними темпами, а…

18.05.2024

Toyota, Nissan та Honda об’єднують зусилля для створення нового покоління автомобілів

Японія та японські виробники автомобілів продовжують робити нові кроки, щоб випередити своїх конкурентів. За повідомленнями,…

17.05.2024

Tesla Cybertruck зіткнувся із серйозною проблемою корозії

Кібервантажівка — це щонайменше спірний автомобіль. Але більшість фанатів Tesla, здається, прийняли його з ентузіазмом.…

17.05.2024

Новий Renault 5 б’є рекорди за попередніми замовленнями ще до старту продажів

Новий Renault 5 збирає рекордну кількість попередніх замовлень, незважаючи на відсутність оголошених цін та дати…

17.05.2024

На фото показали новий кросовер BMW X3

Німецький кросовер BMW X3 2025 зараз проходить етап дорожніх випробувань. Його вже неодноразово помічали під…

17.05.2024

Новий кросовер Dacia Stepway показали на неофіційних зображеннях

У гамі компанії Renault та її суббренду Dacia версія Stepway завжди була призначена для того,…

17.05.2024