Авто

Китайський електроседан HiPhi Z отримав незвичайний дизайн та батарею на 120 кВт*год

Китайський виробник електромобілів Human Horizons представив великий седан HiPhi Z. Його головна фішка – футуристичний дизайн, хоча тільки цим унікальність машини не обмежилася.

По кузову HiPhi Z, довжина якого становить 5036 міліметрів, розподілено кілька тисяч світлодіодів. Вони не тільки забезпечують адаптивне світло основної оптики: за допомогою них автомобіль може спілкуватися з оточуючими, виводячи короткі повідомлення на зовнішні світлові панелі. Матричні панелі фар та задніх ліхтарів показують не лише примітивну анімацію, а й фільми.

На 22-дюймових дисках є м’які вставки. Вони оберігають колеса від пошкоджень при контакті з бордюрами і одночасно надають оригінального вигляду. Спереду в бампері застосовані активні заслінки, ззаду встановлено висувний спойлер.

Всі чотири бічні двері мають електроприводи і відкриваються на прямий кут. Задні відчиняються проти ходу руху. Інтелектуальна система здатна розпізнавати людей із точністю до 10 сантиметрів. Це допомагає машині варіювати швидкість і кут відкриття стулок.

Центральний дисплей вміє позиціонуватися вертикально та горизонтально, повертатися до водія та пасажира, злегка висуватися вперед, погойдуватись у такт музиці або як відповідь на команди. Розробники назвали цю функцію роботизованим маніпулятором.

Також з інтер’єрних рішень відзначимо мініатюрний селектор трансмісії, безліч точок фонового підсвічування з 3D-ефектом, роздільні задні крісла з індивідуальними електрорегулюваннями та боксом між ними. Замість традиційних клавіш на кермі використані сенсорні панелі. Оздоблення виконано шкірою наппа та замшею.

Батарея ємністю 120 кВт*год забезпечує запас ходу до 705 кілометрів за китайським циклом CLTC. Розгін до сотні на двох електромоторах загальною потужністю 590 к.с. займає 3,8 секунд. Шасі – повнокероване, з кутом повороту задньої осі на 13,2 градуса. В системі напівавтономного водіння використовуються 32 датчики включно з лідаром.

Замовлення на HiPhi Z вже можна залишити, але точні ціни поки що не названі. Очікується діапазон від 600 000 до 800 000 юанів (90-120 тис. доларів).

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Дизельні автомобілі в Європі на межі завершення ери

За даними GlobalData, частка дизельних автомобілів на ринку Західної Європи вперше опустилася нижче психологічної позначки…

25.10.2025

Audi готує новий електричний хетчбек, який замінить A1 та Q2

Компанія Audi розпочала тести нової моделі початкового рівня, яка покликана замінити A1 і Q2 -…

25.10.2025

Чи подорожчає пальне після санкцій Трампа

Після рішення Дональда Трампа запровадити нові санкції проти російської нафтової галузі на українському паливному ринку…

25.10.2025

BMW і Mercedes-Benz створюють альянс для розвитку гібридів

Європейський ринок електромобілів переживає непрості часи: темпи впровадження нових електричних моделей сповільнилися, а автовиробники знову…

25.10.2025

Які культові моделі зникнуть із конвеєрів у найближчі роки

Автовиробники переживають масштабні зміни: електромобілі та кросовери швидко захоплюють ринок, а суворі екологічні стандарти та…

25.10.2025

Експерти назвали, головні правила керування авто на слизькій дорозі

Найголовніше правило зимового водіння - не переоцінювати власні сили та можливості на дорозі. Основна проблема…

25.10.2025