Більшість автовиробників відмовляються від дизеля, але Mazda щойно оголосила подробиці про європейську версію нового безіскрового 3,3-літрового рядного шестициліндрового агрегату, призначеного для її преміального кросовера CX-60.
Мотор назвали e-Skyactiv D. Він приєднається до 3,0-літрового гібридного бензинового двигуна, що підключається, і, в кінцевому підсумку, до звичайного бензинового двигуна в європейській лінійці CX-60 в рамках того, що Mazda називає «підходом з кількома рішеннями» для задоволення клієнтів. Новий мотор доступний у двох версіях: версія потужністю на 197 л. для задньопривідних версій позашляховика та модифікація потужністю на 251 к.с. із системою повного приводу Mazda i-Activ.
Обидві версії оснащені м’яким гібридним двигуном 48 В та технологією згоряння під назвою частково попередньо змішане займання з розподіленим керуванням, що допомагає досягти термічного ККД понад 40%. Двигун потужністю 251 л. допомагає повнопривідному CX-60 розганятися до 100 км/год за 7,4 секунд і викидати в атмосферу 137 г/км CO2. Mazda не каже, наскільки повільнішим виявився базовий двигун, але каже, що перевага в ефективності становить зменшення викидів CO2 до 127 г/км.
Варто наголосити, що цей ренесанс дизеля націлений на Європу. CX-60, його засекречений старший побратим CX-80 та дизельний двигун e-Skyactiv отримають більший позашляховик CX-70 та ще більш габаритний CX-90.
Баварський автовиробник BMW вже не вперше потрапляє на те, що занижує реальну потужність своїх автомобілів.…
Ferrari вже давно експериментує з електрифікацією своїх автомобілів, але досі не представила жодного чистого електрокара.…
Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…
Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…
Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…
Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…
Leave a Comment