Більшість автовиробників відмовляються від дизеля, але Mazda щойно оголосила подробиці про європейську версію нового безіскрового 3,3-літрового рядного шестициліндрового агрегату, призначеного для її преміального кросовера CX-60.
Мотор назвали e-Skyactiv D. Він приєднається до 3,0-літрового гібридного бензинового двигуна, що підключається, і, в кінцевому підсумку, до звичайного бензинового двигуна в європейській лінійці CX-60 в рамках того, що Mazda називає «підходом з кількома рішеннями» для задоволення клієнтів. Новий мотор доступний у двох версіях: версія потужністю на 197 л. для задньопривідних версій позашляховика та модифікація потужністю на 251 к.с. із системою повного приводу Mazda i-Activ.
Обидві версії оснащені м’яким гібридним двигуном 48 В та технологією згоряння під назвою частково попередньо змішане займання з розподіленим керуванням, що допомагає досягти термічного ККД понад 40%. Двигун потужністю 251 л. допомагає повнопривідному CX-60 розганятися до 100 км/год за 7,4 секунд і викидати в атмосферу 137 г/км CO2. Mazda не каже, наскільки повільнішим виявився базовий двигун, але каже, що перевага в ефективності становить зменшення викидів CO2 до 127 г/км.
Варто наголосити, що цей ренесанс дизеля націлений на Європу. CX-60, його засекречений старший побратим CX-80 та дизельний двигун e-Skyactiv отримають більший позашляховик CX-70 та ще більш габаритний CX-90.
У вересні минулого року Honda представила в Японії новий кросовер HR-V e:HEV, який вже давно…
Багато водіїв стикаються з несправедливими штрафами через незнання правил або вимог до авто. Однією з…
Згідно з дослідженням TÜV, кожен п'ятий автомобіль у Німеччині не проходить техогляд з першого разу.…
Багато людей зараз обирають автомобілі з пробігом, оскільки нові машини постійно дорожчають і стають менш…
Renault готує нове покоління легких комерційних електромобілів, створених спільно з Volvo і CMA CGM через…
Попри економічні труднощі, викликані війною, ринок нових автомобілів в Україні продовжує функціонувати і навіть демонструє…
Leave a Comment