Компанія MAZDA заявила про новий дизельний двигун з витратою 4,9 літра

0
65
UPG

Більшість автовиробників відмовляються від дизеля, але Mazda щойно оголосила подробиці про європейську версію нового безіскрового 3,3-літрового рядного шестициліндрового агрегату, призначеного для її преміального кросовера CX-60.

 Мотор назвали e-Skyactiv D. Він приєднається до 3,0-літрового гібридного бензинового двигуна, що підключається, і, в кінцевому підсумку, до звичайного бензинового двигуна в європейській лінійці CX-60 в рамках того, що Mazda називає «підходом з кількома рішеннями» для задоволення клієнтів. Новий мотор доступний у двох версіях: версія потужністю на 197 л. для задньопривідних версій позашляховика та модифікація потужністю на 251 к.с. із системою повного приводу Mazda i-Activ.

Обидві версії оснащені м’яким гібридним двигуном 48 В та технологією згоряння під назвою частково попередньо змішане займання з розподіленим керуванням, що допомагає досягти термічного ККД понад 40%. Двигун потужністю 251 л. допомагає повнопривідному CX-60 розганятися до 100 км/год за 7,4 секунд і викидати в атмосферу 137 г/км CO2. Mazda не каже, наскільки повільнішим виявився базовий двигун, але каже, що перевага в ефективності становить зменшення викидів CO2 до 127 г/км.

Mazda також стверджує, що новий агрегат виробляє “гладкий і тихий тон двигуна, забезпечуючи при цьому чистий та привабливий звук”. Його легка конструкція означає, що він важить як 2,2-літровий дизельний двигун кросовера CX-5.

Варто наголосити, що цей ренесанс дизеля націлений на Європу. CX-60, його засекречений старший побратим CX-80 та дизельний двигун e-Skyactiv отримають більший позашляховик CX-70 та ще більш габаритний CX-90.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.