Компанія BMW оновлює деякі зі своїх моделей, що найбільш продаються, в 2022 році. 3-Series зазнала капітального ремонту всього кілька тижнів тому, і тепер з’явився новий невеликий позашляховик BMW X1 з модернізованою трансмісією та повністю електричною версією iX1.
X1 третього покоління трохи підріс: його довжина становила 4500 мм (на 53 мм більше), а ширина – 1845 мм (на 24 мм більше). Колісна база збільшилася на більш скромні 22 мм, і автомобіль, як і раніше, заснований на UKL2, тієї ж модульної архітектури, яка лежить в основі 1-Series та MINI.
Зовнішність новинки не набула значних змін, проте в цілому треба зауважити, що в процесі еволюції модель все більше стає схожою на класичний кросовер.
Всередині салону домінує новий вигнутий дисплей BMW, в якому використовується 10,25-дюймова інформаційно-розважальна система і 10,7-дюймова цифрова приладова панель, обидві з новим програмним забезпеченням BMW OS 8. Розсувні задні сидіння (входить до стандартної комплектації дозволять користувачам вибрати місце для ніг чи об’єм багажника; у стандартній комплектації обсяг вантажного відсіку становить 540 літрів, а при складених сидіннях він збільшується до 1600 літрів. Моделі PHEV та EV також користуються успіхом у цій галузі з об’ємом для багажу в 490 та 1495 літрів.
Асортимент починається з негібридного передньопривідного дизельного двигуна sDrive18d, викиди CO2 якого становлять від 129 г/км до 144 г/км. Додайте повний привід xDrive і ви отримаєте 48-вольтову гібридну установку з невеликим електродвигуном.
Бензиновий xDrive23i має потужність 215 к.с., чого достатньо для розгону до 100 км/год за 7,1 секунд, а викиди CO2 складають від 146 г/км до 162 г/км. xDrive23d, тим часом, має 194 л.с. і 400 Нм моменту, що крутить, забезпечуючи час розгону до сотні за 7,4 секунди. Викиди CO2 оцінюються в діапазоні від 125 г/км до 140 г/км.
BMW запропонує X1 з вибором силових агрегатів, що підключаються, хоча вони не будуть доступні доти, поки в жовтні не з’явиться решта модельного ряду. Обидві версії оснащені трициліндровим бензиновим двигуном, що надає руху передні колеса, і електродвигуном на задній осі для повного приводу.
xDrive25e видає 241 л.с. і 477 Нм – цього достатньо для розгону до 100 км/год за 6,8 секунд, але він також може проїхати до 88 км тільки на електроенергії, при цьому загальний викид CO2 становить від 17 до 24 г/км.
xDrive30e оснащений бензиновим двигуном та електродвигуном загальною потужністю 322 к.с. (крутний момент залишився тим самим). Він відповідає чисто електричному діапазону та показникам CO2 25e, але більш ніж на секунду швидше при розгоні до сотні.
Асортимент буде включати п’ять рівнів обробки салону, починаючи з Sport Premier, потім переходячи на xLine та xLine Premier Pro, а також M Sport та M Sport Premier Pro. Навіть базові версії отримують 17-дюймові легкосплавні диски, світлодіодні фари, задні двері з електроприводом, підігрів сидінь, передні та задні датчики паркування, а також камеру заднього виду.
Ми ще не бачили повний прайс-лист, але X1 xDrive23i у комплектації Sport Premier коштуватиме понад 44 тисячі доларів, а вартість для xDrive23d M Sport Premier Pro складе майже 59 тисяч доларів. Ціни на версії, що підключаються, будуть відомі після літа.
У Mercedes-Benz розповіли про нове CLA. Субкомпактна модель третього покоління перебереться на платформу MMA, вийде…
Компанія Land Rover представила особливу версію Discovery до 35-річчя моделі, а також новий 3,0-літровий дизельний…
Закордонний портал TopSpeed оприлюднив список найнадійніших німецьких кросоверів з пробігом не дорожчим за 600 тис…
Компанія Skoda випустила свою компактну модель - кросовер Skoda Kylaq 2025. Цей автомобіль, представлений для…
Купівля вживаного авто — штука приваблива, але й ризиків у ній вистачає. Шахраї тільки й…
Toyota RAV4 перетворили на ралійний RAV-X. До виставки тюнінгу SEMA-2024, яка проходить у ці дні…
Leave a Comment