Авто

Названо найбільш продавані електромобілі у Європі

У квітні маленький італієць посів перше місце у рейтингу продажу електромобілів.

Прогнози аналітиків справдилися. Після дуже тривалого періоду сильного зростання електромобілі і гібриди, що підключаються, також починають страждати від структурної кризи на європейському автомобільному ринку. Так, у квітні Jato Dynamics повідомила про незначне скорочення продажів “зелених” автомобілів. Зокрема, йдеться про -1,4% за рік, що є результатом зниження кількості гібридів, що підключаються (PHEV), лише частково компенсованого зростанням, яке залишалося позитивним для BEV (електричних).

Треба сказати, що в Європі, дивлячись на глобальні дані, ми фіксуємо величезні -20% у період з квітня 2021 року по квітень 2022 року і такі ж бентежні -13%, якщо дивитися на перший квартал.

Щоправда, в іншому світі не краще: у США -18%, а в Китаї, де заново вирує коронавірус, продажі падають до -48%. Але повернемося до електромобілів і гібридів, що підключаються, зареєстрованим в Європі.

У квітні 2022 року було продано 154 219 одиниць (у 2021 році – 156 371). Основна причина цього падіння полягає в тому, що уповільнення виробництва не дозволяє виробникам виконувати всі замовлення, які вони одержують, у тому числі з урахуванням попиту, що підтримується стимулами.

У категорії автомобілів із зовнішньою зарядкою ми спостерігаємо подвійне явище: кількість зареєстрованих електромобілів у квітні склала 83 000 одиниць із зростанням на 13%, а кількість гібридів, що підключаються, впала на 15%. Звідси і вище згадане падіння на 1,4%.

Якщо ми подивимося на рейтинг електромобілів, що найбільше продаються в Європі в квітні, перше місце дістається Fiat 500, який лідирує з 5 524 реєстраціями і рекордним зростанням на +69% порівняно з квітнем 2021 року. На другому місці – Peugeot e-208 (3730 шт. та +5% порівняно з 2021 р.), а на третьому – Skoda Enyaq (3645 шт. та +46%).

У першій десятці ми не можемо не відзначити корейський Kia EV6, який також отримав нагороду «Автомобіль року», і BMW i3, який підтверджений як один з найпопулярніших через стільки років після його дебюту.

Повна відсутність Tesla у рейтингу – це сенсація, ознака того, що після березневих зусиль, які привели Ілона Маска та його соратників до початку виробництва Model Y, він на мить повністю вийшов із гри.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Сучасні електрокари не загрожують пішоходам більше, ніж ДВЗ

Нове дослідження Лідського університету показало, що електромобілі не становлять більшої загрози для пішоходів, ніж автомобілі…

12.12.2025

Два китайські електромобілі отримали 5 зірок Euro NCAP

Китайські електромобілі продовжують виходити на європейський ринок, і їх тестують за суворими стандартами безпеки Euro…

12.12.2025

Гетманцев пояснив зміни щодо оподаткування електромобілів у 2026 році

З 1 січня 2026 року втратить чинність норма Податкового кодексу, яка звільняла від ПДВ імпорт…

12.12.2025

Toyota повернула лідерство в рейтингу прогнозованої надійності, Subaru на другому місці

Минулого року Subaru несподівано випередила Toyota в рейтингу прогнозованої надійності, що стало справжнім шоком для…

12.12.2025

Peugeot відроджує лінійку GTi у повністю електричному форматі

Peugeot повертає легендарну спортивну лінійку GTi - тепер уже у повністю електричному форматі. Першою моделлю…

12.12.2025

Як захистити кузов авто взимку: поради для безпечного сезону

Зима шкодить не лише двигуну та ходовій частині, а й кузову авто. Мороз, волога, сіль…

12.12.2025