Авто

Названо найбільш продавані електромобілі у Європі

У квітні маленький італієць посів перше місце у рейтингу продажу електромобілів.

Прогнози аналітиків справдилися. Після дуже тривалого періоду сильного зростання електромобілі і гібриди, що підключаються, також починають страждати від структурної кризи на європейському автомобільному ринку. Так, у квітні Jato Dynamics повідомила про незначне скорочення продажів “зелених” автомобілів. Зокрема, йдеться про -1,4% за рік, що є результатом зниження кількості гібридів, що підключаються (PHEV), лише частково компенсованого зростанням, яке залишалося позитивним для BEV (електричних).

Треба сказати, що в Європі, дивлячись на глобальні дані, ми фіксуємо величезні -20% у період з квітня 2021 року по квітень 2022 року і такі ж бентежні -13%, якщо дивитися на перший квартал.

Щоправда, в іншому світі не краще: у США -18%, а в Китаї, де заново вирує коронавірус, продажі падають до -48%. Але повернемося до електромобілів і гібридів, що підключаються, зареєстрованим в Європі.

У квітні 2022 року було продано 154 219 одиниць (у 2021 році – 156 371). Основна причина цього падіння полягає в тому, що уповільнення виробництва не дозволяє виробникам виконувати всі замовлення, які вони одержують, у тому числі з урахуванням попиту, що підтримується стимулами.

У категорії автомобілів із зовнішньою зарядкою ми спостерігаємо подвійне явище: кількість зареєстрованих електромобілів у квітні склала 83 000 одиниць із зростанням на 13%, а кількість гібридів, що підключаються, впала на 15%. Звідси і вище згадане падіння на 1,4%.

Якщо ми подивимося на рейтинг електромобілів, що найбільше продаються в Європі в квітні, перше місце дістається Fiat 500, який лідирує з 5 524 реєстраціями і рекордним зростанням на +69% порівняно з квітнем 2021 року. На другому місці – Peugeot e-208 (3730 шт. та +5% порівняно з 2021 р.), а на третьому – Skoda Enyaq (3645 шт. та +46%).

У першій десятці ми не можемо не відзначити корейський Kia EV6, який також отримав нагороду «Автомобіль року», і BMW i3, який підтверджений як один з найпопулярніших через стільки років після його дебюту.

Повна відсутність Tesla у рейтингу – це сенсація, ознака того, що після березневих зусиль, які привели Ілона Маска та його соратників до початку виробництва Model Y, він на мить повністю вийшов із гри.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

BMW X5 проходить тести з новими фарами та гігантським панорамним дисплеєм

Новий BMW X5 знову вийшов на дорожні тести, і цього разу камуфляж майже не приховує…

16.11.2025

В Україні планують різко підвищити штрафи за літні шини взимку

З настанням холодів українських водіїв очікують помітні зміни - держава планує посилити контроль за технічним…

16.11.2025

Топ-3 сімейні автомобілі, що гідно конкурують із Volkswagen і Toyota

Volkswagen і Toyota давно вважаються еталоном серед сімейних автомобілів. Варто лише запитати знайомих чи зайти…

16.11.2025

Mercedes-Benz очолила рейтинг довговічності гібридів

Німецький автоклуб ADAC опублікував результати масштабного дослідження, у якому фахівці порівняли довговічність акумуляторів у підзаряджуваних…

16.11.2025

Експерти пояснили, як авто реагує на включення задньої передачі на ходу

Багато водіїв досі бояться випадково ввімкнути задню передачу під час руху, уявляючи, що коробка миттєво…

16.11.2025

Топ-9 культових автомобілів, які покинуть ринок у 2025 році

Автомобільний світ змінюється неймовірно швидко. За останнє десятиліття те, що здавалося вічним - рев моторів,…

16.11.2025