Авто

Названо найбільш продавані електромобілі у Європі

У квітні маленький італієць посів перше місце у рейтингу продажу електромобілів.

Прогнози аналітиків справдилися. Після дуже тривалого періоду сильного зростання електромобілі і гібриди, що підключаються, також починають страждати від структурної кризи на європейському автомобільному ринку. Так, у квітні Jato Dynamics повідомила про незначне скорочення продажів “зелених” автомобілів. Зокрема, йдеться про -1,4% за рік, що є результатом зниження кількості гібридів, що підключаються (PHEV), лише частково компенсованого зростанням, яке залишалося позитивним для BEV (електричних).

Треба сказати, що в Європі, дивлячись на глобальні дані, ми фіксуємо величезні -20% у період з квітня 2021 року по квітень 2022 року і такі ж бентежні -13%, якщо дивитися на перший квартал.

Щоправда, в іншому світі не краще: у США -18%, а в Китаї, де заново вирує коронавірус, продажі падають до -48%. Але повернемося до електромобілів і гібридів, що підключаються, зареєстрованим в Європі.

У квітні 2022 року було продано 154 219 одиниць (у 2021 році – 156 371). Основна причина цього падіння полягає в тому, що уповільнення виробництва не дозволяє виробникам виконувати всі замовлення, які вони одержують, у тому числі з урахуванням попиту, що підтримується стимулами.

У категорії автомобілів із зовнішньою зарядкою ми спостерігаємо подвійне явище: кількість зареєстрованих електромобілів у квітні склала 83 000 одиниць із зростанням на 13%, а кількість гібридів, що підключаються, впала на 15%. Звідси і вище згадане падіння на 1,4%.

Якщо ми подивимося на рейтинг електромобілів, що найбільше продаються в Європі в квітні, перше місце дістається Fiat 500, який лідирує з 5 524 реєстраціями і рекордним зростанням на +69% порівняно з квітнем 2021 року. На другому місці – Peugeot e-208 (3730 шт. та +5% порівняно з 2021 р.), а на третьому – Skoda Enyaq (3645 шт. та +46%).

У першій десятці ми не можемо не відзначити корейський Kia EV6, який також отримав нагороду «Автомобіль року», і BMW i3, який підтверджений як один з найпопулярніших через стільки років після його дебюту.

Повна відсутність Tesla у рейтингу – це сенсація, ознака того, що після березневих зусиль, які привели Ілона Маска та його соратників до початку виробництва Model Y, він на мить повністю вийшов із гри.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Дизельні автомобілі в Європі на межі завершення ери

За даними GlobalData, частка дизельних автомобілів на ринку Західної Європи вперше опустилася нижче психологічної позначки…

25.10.2025

Audi готує новий електричний хетчбек, який замінить A1 та Q2

Компанія Audi розпочала тести нової моделі початкового рівня, яка покликана замінити A1 і Q2 -…

25.10.2025

Чи подорожчає пальне після санкцій Трампа

Після рішення Дональда Трампа запровадити нові санкції проти російської нафтової галузі на українському паливному ринку…

25.10.2025

BMW і Mercedes-Benz створюють альянс для розвитку гібридів

Європейський ринок електромобілів переживає непрості часи: темпи впровадження нових електричних моделей сповільнилися, а автовиробники знову…

25.10.2025

Які культові моделі зникнуть із конвеєрів у найближчі роки

Автовиробники переживають масштабні зміни: електромобілі та кросовери швидко захоплюють ринок, а суворі екологічні стандарти та…

25.10.2025

Експерти назвали, головні правила керування авто на слизькій дорозі

Найголовніше правило зимового водіння - не переоцінювати власні сили та можливості на дорозі. Основна проблема…

25.10.2025