Названо найбільш продавані електромобілі у Європі

0
494
У квітні маленький італієць посів перше місце у рейтингу продажу електромобілів.

Прогнози аналітиків справдилися. Після дуже тривалого періоду сильного зростання електромобілі і гібриди, що підключаються, також починають страждати від структурної кризи на європейському автомобільному ринку. Так, у квітні Jato Dynamics повідомила про незначне скорочення продажів “зелених” автомобілів. Зокрема, йдеться про -1,4% за рік, що є результатом зниження кількості гібридів, що підключаються (PHEV), лише частково компенсованого зростанням, яке залишалося позитивним для BEV (електричних).

Треба сказати, що в Європі, дивлячись на глобальні дані, ми фіксуємо величезні -20% у період з квітня 2021 року по квітень 2022 року і такі ж бентежні -13%, якщо дивитися на перший квартал.

Щоправда, в іншому світі не краще: у США -18%, а в Китаї, де заново вирує коронавірус, продажі падають до -48%. Але повернемося до електромобілів і гібридів, що підключаються, зареєстрованим в Європі.

У квітні 2022 року було продано 154 219 одиниць (у 2021 році – 156 371). Основна причина цього падіння полягає в тому, що уповільнення виробництва не дозволяє виробникам виконувати всі замовлення, які вони одержують, у тому числі з урахуванням попиту, що підтримується стимулами.

Зараз читають  Hyundai, Volkswagen та Porsche стали компаніями, в написанні яких помиляються найчастіше

У категорії автомобілів із зовнішньою зарядкою ми спостерігаємо подвійне явище: кількість зареєстрованих електромобілів у квітні склала 83 000 одиниць із зростанням на 13%, а кількість гібридів, що підключаються, впала на 15%. Звідси і вище згадане падіння на 1,4%.

Якщо ми подивимося на рейтинг електромобілів, що найбільше продаються в Європі в квітні, перше місце дістається Fiat 500, який лідирує з 5 524 реєстраціями і рекордним зростанням на +69% порівняно з квітнем 2021 року. На другому місці – Peugeot e-208 (3730 шт. та +5% порівняно з 2021 р.), а на третьому – Skoda Enyaq (3645 шт. та +46%).

У першій десятці ми не можемо не відзначити корейський Kia EV6, який також отримав нагороду «Автомобіль року», і BMW i3, який підтверджений як один з найпопулярніших через стільки років після його дебюту.

Повна відсутність Tesla у рейтингу – це сенсація, ознака того, що після березневих зусиль, які привели Ілона Маска та його соратників до початку виробництва Model Y, він на мить повністю вийшов із гри.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.