Авто

Які електромобілі найменше знецінюються у 2022 році

Share

Дефіцит пального та зростання цін на нього спонукають автомобілістів по-новому подивитись на електромобілі.

Але технології електрокарів дуже швидко розвиваються. А самі автівки на електриці – так само швидко втрачають у ціні. Колеги із британського видання What Car? проаналізували, які моделі знецінюються швидше за інших. Іноді цей тренд зовсім не безпідставний.

Зрозуміло, що електромобілі знецінюються не лише через розвиток технологій, а й через старіння акумуляторних батарей, котрі із кожним роком здатні забезпечувати все менший і менший пробіг від однієї зарядки. Тому електрокари, на відміну від автівок із двигунами внутрішнього згоряння, дешевшають швидше. У той же час, нові моделі електромобілів також коштують менше, ніж 10 років назад.

І це теж впливає на ціни вторинного ринку. Хоча й тут є моделі, які втрачають велику частину своєї вартості у перші 3 роки. Журналісти AUTO-Consulting адаптували дослідження британських колег під вітчизняні реалії. Ось який рейтинг тих електромобілів, які найменше втрачають у вартості з роками.

1. Hyundai Ioniq ця модель корейської марки пропонується, як гібрид, плагін-гібрид та електрокар. На думку британських фахівців, найкраща із них – звичайний гібрид. Що до електромобіля, який здатен проїхати від однієї зарядки 310 км, він набагато дорожчий. У тому числі і порівняно із конкурентами інших марок. Тому більше втрачає у ціні. Залишкова вартість через 3 роки – 46,4%. Тобто – менше половини стартової ціни нового авто.

2. Audi E-tron – перший електричний позашляховик німецької марки. Моделі базового рівня мають запас ходу 317 км, що досить непогано для 309 конячок, які видають 2 електродвигуна. Проте, за 3 роки E-tron втрачає у ціні навіть трохи більше, ніж Ioniq. Залишкова вартість – 46,38%.

3. Peugeot e-2008 приваблює яскравим дизайном та стильним інтер”єром. Він забезпечує пробіг від однієї зарядки у 350 км. Що значно більше, ніж у багатьох конкурентів. Залишкова вартість через 3 роки – 45,19%.

4. Renault ZOE із двигуном потужністю 107 к.с. здатно проїхати на одній зарядці 400 км. Проте, стартова ціна зависока і втрата у ціни – велика. Залишкова вартість – 45,11%.

5. SMART Forfour – досить суперечлива модель, через невеликий об’єм багажника та невеликий запас ходу від однієї зарядки у 125 км. До того ж електричний малюк досить сильно знецінюється. Залишкова вартість – 44,29%.

6. Peugeot e-Rifter – дуже непоганий вибір із точки зору практичності. Навіть незважаючи на зовсім не рекордний запас ходу у 277 км. Залишкова вартість через три роки експлуатації – 43,96%.

7. Citroen e-Berlingo найбільше втрачає у ціні за 3 роки. Навіть незважаючи на те, що він комплектується такими самими, як і e-Rifter двигуном та акумулятором. І, до речі, не поступається йому у практичності. Залишкова вартість 41,17%.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Україні набрали чинності зміни до ПДР

Відтепер на навчальних автомобілях в Україні не має бути знаків із літерою «У». Відповідні зміни…

05.05.2024

В Україні хочуть конфісковувати автомобілі у п’яних водіїв на користь ЗСУ

Депутати Рівненської обласної ради найближчим часом звернуться до народних депутатів Верховної Ради України, щоб вони…

04.05.2024

В Європі впроваджують новий дорожній знак

Інформаційний знак у формі білого ромба на синьому тлі не позначає смугу для автомобілів Renault.…

04.05.2024

Найдоступніший електромобіль Tesla показали у мережі

Найдешевший новий електромобіль Tesla багато покупців очікували за ціною близько 25 000 доларів. Розмови про…

04.05.2024

У Кабміні готують нові правила для водіїв – заборонять продавати авто

Українцям готують зміни правил оптової та роздрібної торгівлі вживаними автомобілями. Зокрема, пропонується запровадити норму, яка…

04.05.2024

Mercedes-Benz пояснив, навіщо потрібний електричний G-Class

Mercedes-Benz пояснив, навіщо потрібний електричний G-Class. Розробка "батарейної" версії позашляховика пояснюється "стратегією зниження ризиків". Керівник…

04.05.2024