Авто

Які електромобілі найменше знецінюються у 2022 році

Дефіцит пального та зростання цін на нього спонукають автомобілістів по-новому подивитись на електромобілі.

Але технології електрокарів дуже швидко розвиваються. А самі автівки на електриці – так само швидко втрачають у ціні. Колеги із британського видання What Car? проаналізували, які моделі знецінюються швидше за інших. Іноді цей тренд зовсім не безпідставний.

Зрозуміло, що електромобілі знецінюються не лише через розвиток технологій, а й через старіння акумуляторних батарей, котрі із кожним роком здатні забезпечувати все менший і менший пробіг від однієї зарядки. Тому електрокари, на відміну від автівок із двигунами внутрішнього згоряння, дешевшають швидше. У той же час, нові моделі електромобілів також коштують менше, ніж 10 років назад.

І це теж впливає на ціни вторинного ринку. Хоча й тут є моделі, які втрачають велику частину своєї вартості у перші 3 роки. Журналісти AUTO-Consulting адаптували дослідження британських колег під вітчизняні реалії. Ось який рейтинг тих електромобілів, які найменше втрачають у вартості з роками.

1. Hyundai Ioniq ця модель корейської марки пропонується, як гібрид, плагін-гібрид та електрокар. На думку британських фахівців, найкраща із них – звичайний гібрид. Що до електромобіля, який здатен проїхати від однієї зарядки 310 км, він набагато дорожчий. У тому числі і порівняно із конкурентами інших марок. Тому більше втрачає у ціні. Залишкова вартість через 3 роки – 46,4%. Тобто – менше половини стартової ціни нового авто.

2. Audi E-tron – перший електричний позашляховик німецької марки. Моделі базового рівня мають запас ходу 317 км, що досить непогано для 309 конячок, які видають 2 електродвигуна. Проте, за 3 роки E-tron втрачає у ціні навіть трохи більше, ніж Ioniq. Залишкова вартість – 46,38%.

3. Peugeot e-2008 приваблює яскравим дизайном та стильним інтер”єром. Він забезпечує пробіг від однієї зарядки у 350 км. Що значно більше, ніж у багатьох конкурентів. Залишкова вартість через 3 роки – 45,19%.

4. Renault ZOE із двигуном потужністю 107 к.с. здатно проїхати на одній зарядці 400 км. Проте, стартова ціна зависока і втрата у ціни – велика. Залишкова вартість – 45,11%.

5. SMART Forfour – досить суперечлива модель, через невеликий об’єм багажника та невеликий запас ходу від однієї зарядки у 125 км. До того ж електричний малюк досить сильно знецінюється. Залишкова вартість – 44,29%.

6. Peugeot e-Rifter – дуже непоганий вибір із точки зору практичності. Навіть незважаючи на зовсім не рекордний запас ходу у 277 км. Залишкова вартість через три роки експлуатації – 43,96%.

7. Citroen e-Berlingo найбільше втрачає у ціні за 3 роки. Навіть незважаючи на те, що він комплектується такими самими, як і e-Rifter двигуном та акумулятором. І, до речі, не поступається йому у практичності. Залишкова вартість 41,17%.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Які автомобілі найчастіше викрадають у США у 2025 році

У першій половині 2025 року в США зафіксували 334 114 викрадень автомобілів - це на…

21.12.2025

Європейці розкупили новий електричний BMW X3 на весь 2026 рік

Після прем'єри на мюнхенській виставці IAA Mobility Show у вересні новий електричний кросовер BMW iX3…

21.12.2025

Популярні кросовери втратили 5-зірковий рейтинг у нових краш-тестах ANCAP

Стандарти краш-тестів у світі постійно посилюються, тому автомобілі, які раніше впевнено проходили випробування, не завжди…

21.12.2025

Міфи про моторну оливу: що варто знати водіям

Моторна олива супроводжує автомобілі з моменту винаходу двигуна. Спершу для цього використовували тваринні жири та…

21.12.2025

Топ-10 потужних авто, які можна купити недорого прямо зараз

Експерти порталу HotCars проаналізували статистику продажів на вторинному ринку та склали рейтинг найдоступніших автомобілів із…

21.12.2025

Чи потрібно прогрівати автоматичну коробку передач узимку

У холодну пору року будь-який силовий агрегат потребує прогріву, незалежно від його типу. Насамперед це…

21.12.2025