Авто

Які електромобілі найменше знецінюються у 2022 році

Дефіцит пального та зростання цін на нього спонукають автомобілістів по-новому подивитись на електромобілі.

Але технології електрокарів дуже швидко розвиваються. А самі автівки на електриці – так само швидко втрачають у ціні. Колеги із британського видання What Car? проаналізували, які моделі знецінюються швидше за інших. Іноді цей тренд зовсім не безпідставний.

Зрозуміло, що електромобілі знецінюються не лише через розвиток технологій, а й через старіння акумуляторних батарей, котрі із кожним роком здатні забезпечувати все менший і менший пробіг від однієї зарядки. Тому електрокари, на відміну від автівок із двигунами внутрішнього згоряння, дешевшають швидше. У той же час, нові моделі електромобілів також коштують менше, ніж 10 років назад.

І це теж впливає на ціни вторинного ринку. Хоча й тут є моделі, які втрачають велику частину своєї вартості у перші 3 роки. Журналісти AUTO-Consulting адаптували дослідження британських колег під вітчизняні реалії. Ось який рейтинг тих електромобілів, які найменше втрачають у вартості з роками.

1. Hyundai Ioniq ця модель корейської марки пропонується, як гібрид, плагін-гібрид та електрокар. На думку британських фахівців, найкраща із них – звичайний гібрид. Що до електромобіля, який здатен проїхати від однієї зарядки 310 км, він набагато дорожчий. У тому числі і порівняно із конкурентами інших марок. Тому більше втрачає у ціні. Залишкова вартість через 3 роки – 46,4%. Тобто – менше половини стартової ціни нового авто.

2. Audi E-tron – перший електричний позашляховик німецької марки. Моделі базового рівня мають запас ходу 317 км, що досить непогано для 309 конячок, які видають 2 електродвигуна. Проте, за 3 роки E-tron втрачає у ціні навіть трохи більше, ніж Ioniq. Залишкова вартість – 46,38%.

3. Peugeot e-2008 приваблює яскравим дизайном та стильним інтер”єром. Він забезпечує пробіг від однієї зарядки у 350 км. Що значно більше, ніж у багатьох конкурентів. Залишкова вартість через 3 роки – 45,19%.

4. Renault ZOE із двигуном потужністю 107 к.с. здатно проїхати на одній зарядці 400 км. Проте, стартова ціна зависока і втрата у ціни – велика. Залишкова вартість – 45,11%.

5. SMART Forfour – досить суперечлива модель, через невеликий об’єм багажника та невеликий запас ходу від однієї зарядки у 125 км. До того ж електричний малюк досить сильно знецінюється. Залишкова вартість – 44,29%.

6. Peugeot e-Rifter – дуже непоганий вибір із точки зору практичності. Навіть незважаючи на зовсім не рекордний запас ходу у 277 км. Залишкова вартість через три роки експлуатації – 43,96%.

7. Citroen e-Berlingo найбільше втрачає у ціні за 3 роки. Навіть незважаючи на те, що він комплектується такими самими, як і e-Rifter двигуном та акумулятором. І, до речі, не поступається йому у практичності. Залишкова вартість 41,17%.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Дизельні автомобілі в Європі на межі завершення ери

За даними GlobalData, частка дизельних автомобілів на ринку Західної Європи вперше опустилася нижче психологічної позначки…

25.10.2025

Audi готує новий електричний хетчбек, який замінить A1 та Q2

Компанія Audi розпочала тести нової моделі початкового рівня, яка покликана замінити A1 і Q2 -…

25.10.2025

Чи подорожчає пальне після санкцій Трампа

Після рішення Дональда Трампа запровадити нові санкції проти російської нафтової галузі на українському паливному ринку…

25.10.2025

BMW і Mercedes-Benz створюють альянс для розвитку гібридів

Європейський ринок електромобілів переживає непрості часи: темпи впровадження нових електричних моделей сповільнилися, а автовиробники знову…

25.10.2025

Які культові моделі зникнуть із конвеєрів у найближчі роки

Автовиробники переживають масштабні зміни: електромобілі та кросовери швидко захоплюють ринок, а суворі екологічні стандарти та…

25.10.2025

Експерти назвали, головні правила керування авто на слизькій дорозі

Найголовніше правило зимового водіння - не переоцінювати власні сили та можливості на дорозі. Основна проблема…

25.10.2025