Дефіцит пального та зростання цін на нього спонукають автомобілістів по-новому подивитись на електромобілі. Але технології електрокарів дуже швидко розвиваються. А самі автівки на електриці – так само швидко втрачають у ціні. Колеги із британського видання What Car? проаналізували, які моделі знецінюються швидше за інших. Іноді цей тренд зовсім не безпідставний.
Зрозуміло, що електромобілі знецінюються не лише через розвиток технологій, а й через старіння акумуляторних батарей, котрі із кожним роком здатні забезпечувати все менший і менший пробіг від однієї зарядки. Тому електрокари, на відміну від автівок із двигунами внутрішнього згоряння, дешевшають швидше. У той же час, нові моделі електромобілів також коштують менше, ніж 10 років назад.
І це теж впливає на ціни вторинного ринку. Хоча й тут є моделі, які втрачають велику частину своєї вартості у перші 3 роки. Журналісти AUTO-Consulting адаптували дослідження британських колег під вітчизняні реалії. Ось який рейтинг тих електромобілів, які найменше втрачають у вартості з роками.
1. Hyundai Ioniq ця модель корейської марки пропонується, як гібрид, плагін-гібрид та електрокар. На думку британських фахівців, найкраща із них – звичайний гібрид. Що до електромобіля, який здатен проїхати від однієї зарядки 310 км, він набагато дорожчий. У тому числі і порівняно із конкурентами інших марок. Тому більше втрачає у ціні. Залишкова вартість через 3 роки – 46,4%. Тобто – менше половини стартової ціни нового авто.
2. Audi E-tron – перший електричний позашляховик німецької марки. Моделі базового рівня мають запас ходу 317 км, що досить непогано для 309 конячок, які видають 2 електродвигуна. Проте, за 3 роки E-tron втрачає у ціні навіть трохи більше, ніж Ioniq. Залишкова вартість – 46,38%.
3. Peugeot e-2008 приваблює яскравим дизайном та стильним інтер”єром. Він забезпечує пробіг від однієї зарядки у 350 км. Що значно більше, ніж у багатьох конкурентів. Залишкова вартість через 3 роки – 45,19%.
4. Renault ZOE із двигуном потужністю 107 к.с. здатно проїхати на одній зарядці 400 км. Проте, стартова ціна зависока і втрата у ціни – велика. Залишкова вартість – 45,11%.
5. SMART Forfour – досить суперечлива модель, через невеликий об’єм багажника та невеликий запас ходу від однієї зарядки у 125 км. До того ж електричний малюк досить сильно знецінюється. Залишкова вартість – 44,29%.
6. Peugeot e-Rifter – дуже непоганий вибір із точки зору практичності. Навіть незважаючи на зовсім не рекордний запас ходу у 277 км. Залишкова вартість через три роки експлуатації – 43,96%.
7. Citroen e-Berlingo найбільше втрачає у ціні за 3 роки. Навіть незважаючи на те, що він комплектується такими самими, як і e-Rifter двигуном та акумулятором. І, до речі, не поступається йому у практичності. Залишкова вартість 41,17%.
Как правило, подстаканники, независимо от того, в каком автомобиле они находятся, круглой формы. Но в…
Cupra Terramar для Європи заявлений у трьох варіантах виконання: дві бензинові та одна PHEV-версія з…
З наближенням зими для українських водіїв стає актуальною підготовка автомобіля до холодів та погіршення погоди.…
Австралійський офіс Mercedes-Benz запропонує місцевим покупцям лімітований варіант GLC 300 4Matic Avantgarde. Цей німецький кросовер…
Mercedes-AMG анонсував розробку повністю електричного SUV, що обіцяє стати справжнім спорткаром на колесах. Очікується, що…
Nissan у кризі: настають масові звільнення. Ще один автогігант втрачає позиції через тиск з боку…
Leave a Comment