1. Ford Focus 1.0 EcoBoost Hybrid — 4.1 літра/100 км

Досить економічний автомобіль, який у наш час, крім бензинового двигуна, обладнується ще й електродвигуном. На піку віддачі силовий агрегат видає до 155 л. У чисто бензинових моделей витрата палива виявляється на 0.1-0.2 літри більше.

2. Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Hybrid — 4 літра/100 км

Економічна компактна модель із бензиновим силовим агрегатом. У деяких моделях бюджетний силовий агрегат доповнено гібридною установкою. На піку потужності віддача двигуна «Фієсти» не перевищує показника 155 к.с.

3. Peugeot 508 BlueHDi 130 EAT8 – 3.5 літра/100 км

На сьогоднішній день в D-класі дизельних автомобілів відшукати машину економічнішою за цю буде вкрай складно, а швидше за все і зовсім неможливо. На піку своїх можливостей 1,5-літровий силовий агрегат може дати 131 кінську силу.

4. Opel Astra 1.5 Diesel – 3.4 літра/100 км

Непоганий автомобіль на дизельному пальному. Протягом багатьох років “Астра” користується народним визнанням. При об’ємі двигуна 1.5 літра і потужності 105 кінських сил автомобіль показує непогані результати на дорозі.

5. Toyota Prius – 3.3 літра/100 км

Автомобіль, який сьогодні не потребує зайвих уявлень. Біоелектричний автомобіль може похвалитися не тільки скромним споживанням пального, але й непоганим дизайном, а також комфортабельним салоном.

6. Peugeot 208 BlueHDi 100 – 3.2 літра/100 км

Непоганий автомобіль з 1.5-літровим силовим та потужністю віддачі до 105 кінських сил на піку. Само собою, двигун є дизельним. З цим же двигуном можна знайти на ринку й інші економічні моделі автомобілів.

7. Toyota Yaris Hybrid – 2.9 літра/100 км

Абсолютним лідером у питанні скромності споживання на сьогоднішній день можна вважати цей японський автомобіль. 1.5-літровий гібридний двигун не просто мало «їсть», він ще й викидів дає майже втричі менше, ніж будь-який інший такий автомобіль.