Компактний паркетник Nissan Juke з’явився в гамі японського бренду в 2010 році, ставши серійною версією концепт-кара Nissan Qazana , продемонстрованого роком раніше на Женевському мотор-шоу. У 2012 році відбулася прем’єра першого «гарячого» кросовера Juke-R , який був оснащений двигуном від спорткара GT-R — V6 3.8 потужністю 485 к.с., який комплектувався 6-ступінчастим «роботом» з двома зчепленнями. Це дозволяло кросоверу досягти швидкості в 100 км/год лише за 3,7 секунди. У 2015 році компанія показала модернізовану версію моделі, яка отримала найменування Juke-R 2.0. Її оснастили мотором від GT-R Nismo , який видавав вже 600 к.с. Нарешті, восени 2019 рокуNissan представив друге покоління Juke , і воно поки що не отримало подібних заряджених модифікацій.
Представлений на рендерах «заряджений» кросовер Nissan Juke-R отримав новий передній бампер з великим повітрозабірником у нижній частині, а також інші радіаторні грати з додатковими прорізами з боків. На порогах кросовера з’явилися накладки з вузькою декоративною смужкою в нижній частині, вона є і на бамперах. Задній бампер також інший, в нього вбудовані чотири круглі патрубки вихлопної системи і дифузор в центральній частині. У задній частині даху автомобіля з’явився додатковий спойлер, також кросовер Nissan Juke-R зображений із новими колісними дисками.
Подібно до моделі, виконаної на базі першого покоління, новий Juke-R міг би отримати «начинку» від спорткара GT-R (R35). Як уже говорилося, GT-R комплектується 6-циліндровим бензиновим двигуном 3.8 з 2 турбокомпресорами. Сьогоднішній спорткар у базі видає 570 к.с. і 633 Нм максимального моменту, що крутить, а найпродуктивніша модифікація Nismo – 600 к.с. та 652 Нм.