Британська фірма Electric Classic Cars, яка спеціалізується на конверсії класичних авто в електрокари, представила своє нове творіння: BMW E9, який замість 3,0-літрової “шістки” наводиться в рух електродвигуном від Tesla.
До майстрів Electric Classic Cars купе BMW E9 надійшло в жалюгідному стані: фарба на кузові облупилася, а інтер’єр, в який проникла вода, був повністю знищений. Під час реставрації автомобіль з 1970-х років обзавівся «плавниками» на капоті, спойлером над заднім склом, габаритним антикрилом, люком на даху, а також колісними дисками Alpina з гальмівними супортами від Wilwood .
Рядний 6-циліндровий двигун M30B30 замінили повністю електричну силову установку, яка була взята у Tesla . Разом з цим купе втратило 4-ступінчасту МКПП і задній диференціал, місце якого і зайняв електромотор. Підкапотний простір машини відвели під батарейний блок – там знаходиться головна його частина, а розмістили прямо під багажним відсіком, який залишився досить містким.
Електродвигун видає 450 л. і 450 Нм максимального моменту, що крутить, – тобто, на 250 к.с. та 178 Нм більше, ніж заводський силовий агрегат. Розгін з місця до 96 км/год займає рівно 3 секунди, тоді як оригінальному купе потрібно близько 7,5 секунди. Повного заряду батарей вистачає більш ніж на 320 км.
Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…
Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…
Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…
Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…
BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…
Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…
Leave a Comment