Британська фірма Electric Classic Cars, яка спеціалізується на конверсії класичних авто в електрокари, представила своє нове творіння: BMW E9, який замість 3,0-літрової “шістки” наводиться в рух електродвигуном від Tesla.
До майстрів Electric Classic Cars купе BMW E9 надійшло в жалюгідному стані: фарба на кузові облупилася, а інтер’єр, в який проникла вода, був повністю знищений. Під час реставрації автомобіль з 1970-х років обзавівся «плавниками» на капоті, спойлером над заднім склом, габаритним антикрилом, люком на даху, а також колісними дисками Alpina з гальмівними супортами від Wilwood .
Рядний 6-циліндровий двигун M30B30 замінили повністю електричну силову установку, яка була взята у Tesla . Разом з цим купе втратило 4-ступінчасту МКПП і задній диференціал, місце якого і зайняв електромотор. Підкапотний простір машини відвели під батарейний блок – там знаходиться головна його частина, а розмістили прямо під багажним відсіком, який залишився досить містким.
Електродвигун видає 450 л. і 450 Нм максимального моменту, що крутить, – тобто, на 250 к.с. та 178 Нм більше, ніж заводський силовий агрегат. Розгін з місця до 96 км/год займає рівно 3 секунди, тоді як оригінальному купе потрібно близько 7,5 секунди. Повного заряду батарей вистачає більш ніж на 320 км.
Депутати Рівненської обласної ради найближчим часом звернуться до народних депутатів Верховної Ради України, щоб вони…
Інформаційний знак у формі білого ромба на синьому тлі не позначає смугу для автомобілів Renault.…
Найдешевший новий електромобіль Tesla багато покупців очікували за ціною близько 25 000 доларів. Розмови про…
Українцям готують зміни правил оптової та роздрібної торгівлі вживаними автомобілями. Зокрема, пропонується запровадити норму, яка…
Mercedes-Benz пояснив, навіщо потрібний електричний G-Class. Розробка "батарейної" версії позашляховика пояснюється "стратегією зниження ризиків". Керівник…
У 2025 році після 19 років роботи гоночна команда Red Bull Racing втратить свого геніального…
Leave a Comment