Categories: Авто

ЛуАЗ 1301 — яким міг бути вітчизняний VW Caddy

ЛуАЗ 1301 (1984/88/94) – прототип легкого позашляховика, який повинен був замінити на конвеєрі застарілу модель 969М. Перший варіант машини був сконструйований ще в 1984-му році і являв собою все той же 969М з новим кузовом. Прототип 1988-го року відрізнявся каркасно-панельним кузовом (сталевий каркас і пластикові панелі), пневмоелементами в незалежній пружинній підвісці, що дозволяють змінювати дорожній просвіт. В якості силової установки був застосований модернізований двигун МеМЗ-245 від «Таврії».

Привід всіх коліс – постійний, в трансмісії блокується міжосьовий диференціал. Дах і боковини знімалися, дозволяючи легко перетворити джип в пікап, планувалася також версія і з м’яким верхом. Задні двері машини були виконана з двох секцій – верхньої і нижньої, запасне колесо і набір інструментів розміщувалися в нішах під передніми сидіннями, таким чином повністю звільняючи багажний відсік.

Прототип повністю зберіг позашляхові якості свого «предка» і став володарем куди кращих споживчих якостей.

У 2002-му році широкій публіці під тим же індексом був представлений прототип зразка 1994-го року, що відрізнявся трохи зміненим дизайном екстер’єру, двигуном МеМЗ-2457 об’ємом 1,2 літра і потужністю 58 к.с., що працювали в парі з п’ятиступінчастою коробкою передач . На базі цього прототипу було зібрано кілька версій машини, включаючи дліннобазний автомобіль для швидкої допомоги (ЛуАЗ-1301-08 / 07).

Автомобіль так і не став серійним, але планувалася ще в 1975-му році модернізація виробництва затягнулася, об’єднання з ЗАЗ нічого Луцькому заводу не дало, нових двигунів не вистачало навіть на Таврії, а випускати нову модель зі старим двигуном від запорожця просто не було сенсу. У 1989-му році був влаштований конкурс на нову модель автомобіля для села, в якому брав участь і інший прототип НАМИ-ЛуАЗ «Прото», однак про підсумки конкурсу нічого не відомо. Вже на початку 90-их було ясно, що і сам завод приречений.

джерело

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Європі вводять маячки V16 замість знаків аварійної зупинки

Іспанія стала першою країною, яка впровадила новий стандарт дорожньої безпеки: з 1 січня 2026 року…

07.12.2025

Преміальний хетчбек Smart#6 EHD 2026 розширює модельну лінійку

Німецька компанія представила свій перший преміальний хетчбек Smart#6 EHD 2026, дизайн якого створювала міжнародна команда…

07.12.2025

Назвали п’ять майбутніх седанів, які варто дочекатися

Седани продовжують залишатися популярними, незважаючи на домінування кросоверів, і в найближчі два роки очікується кілька…

07.12.2025

Топ-8 найекономічніших середніх кросоверів 2025 року

Ціни на бензин завжди йдуть слідом за нафтою: коли нафта дорожчає - бензин теж росте.…

07.12.2025

Чому сучасні двигуни все одно потрібно прогрівати: поради для водіїв

Багато водіїв перестали прогрівати двигун після довгого простою, бо чули різні поради в інтернеті. На…

07.12.2025

Названо найкращий сімейний автомобіль 2025 року

Сімейні люди практично повністю переключили свою увагу із сегменту мінівенів на кросовери. Такі автомобілі мають…

07.12.2025