Компанія Toyota зареєструвала в США кілька патентів, які вказують на розробку імітації механічної коробки передач для електрокарів.
За задумом, в електромобіль буде вбудований і важіль коробки, і педаль зчеплення, проте вони несправжні і діють виключно на електриці. Очікується, що при взаємодії із цими органами управління нова технологія зможе переривати тягу електромоторів, що підготує відчуття керування авто з традиційним ДВЗ та МКПП.
Цікаво, що віртуальне перемикання передач поєднуються з віртуальними оборотами силового агрегату: окремий контролер матиме можливість обчислювати їх, а також показувати на панелі приладів.
Причому в патентах можна побачити три режими роботи нової системи. У першому водій повинен буде використовувати і важіль, і педаль, а в другому – лише важіль, а у третьому випадку – ні тим, ні іншим. При цьому система продовжить симуляцію зміни щаблів, тільки вже так, як електрокар укомплектований автоматичною коробкою. Коли і для яких моделей запропонують таку коробку передач — невідомо.
Сучасні автомобільні двигуни вже не розраховані на пробіги у мільйон кілометрів: несправності починають з'являтися після…
Ще десять-п'ятнадцять років тому дизель вважався символом економії та практичності: машини з "важким паливом" мали…
Skoda офіційно підтвердила вихід спортивної версії популярного хетчбека - Fabia 130, прем'єра якої запланована на…
Європейські країни дедалі активніше наслідують Францію та Великобританію, які обмежили доступ китайських електромобілів до програм…
Влада українських міст поступово обмежує використання електросамокатів. Зокрема, восени центр Івано-Франківська стане зоною без електросамокатів,…
Перед включенням кондиціонера в автомобілі багато водіїв замислюються, чи потрібно чекати після запуску двигуна. Автомеанік…
Leave a Comment