Компанія Toyota зареєструвала в США кілька патентів, які вказують на розробку імітації механічної коробки передач для електрокарів.
За задумом, в електромобіль буде вбудований і важіль коробки, і педаль зчеплення, проте вони несправжні і діють виключно на електриці. Очікується, що при взаємодії із цими органами управління нова технологія зможе переривати тягу електромоторів, що підготує відчуття керування авто з традиційним ДВЗ та МКПП.
Цікаво, що віртуальне перемикання передач поєднуються з віртуальними оборотами силового агрегату: окремий контролер матиме можливість обчислювати їх, а також показувати на панелі приладів.
Причому в патентах можна побачити три режими роботи нової системи. У першому водій повинен буде використовувати і важіль, і педаль, а в другому – лише важіль, а у третьому випадку – ні тим, ні іншим. При цьому система продовжить симуляцію зміни щаблів, тільки вже так, як електрокар укомплектований автоматичною коробкою. Коли і для яких моделей запропонують таку коробку передач — невідомо.
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Leave a Comment