Компанія Toyota зареєструвала в США кілька патентів, які вказують на розробку імітації механічної коробки передач для електрокарів.
За задумом, в електромобіль буде вбудований і важіль коробки, і педаль зчеплення, проте вони несправжні і діють виключно на електриці. Очікується, що при взаємодії із цими органами управління нова технологія зможе переривати тягу електромоторів, що підготує відчуття керування авто з традиційним ДВЗ та МКПП.
Цікаво, що віртуальне перемикання передач поєднуються з віртуальними оборотами силового агрегату: окремий контролер матиме можливість обчислювати їх, а також показувати на панелі приладів.
Причому в патентах можна побачити три режими роботи нової системи. У першому водій повинен буде використовувати і важіль, і педаль, а в другому – лише важіль, а у третьому випадку – ні тим, ні іншим. При цьому система продовжить симуляцію зміни щаблів, тільки вже так, як електрокар укомплектований автоматичною коробкою. Коли і для яких моделей запропонують таку коробку передач — невідомо.
Автоексперт нагадав, що при виїзді автомобіля на ожеледицю ризик втрати керованості зростає багаторазово, особливо якщо…
Renault готує до зміни покоління свій популярний кросовер Duster. Прототипи вже проходять активні тести і…
Продажі електромобілів в Україні різко зросли за останні місяці, оновивши рекорди як цього, так і…
Volkswagen готує до виходу на бразильський ринок новий Tiguan, який пройшов краш-тести Latin NCAP і…
Правильне перевезення дітей - це не просто питання безпеки, а й дотримання закону. Водії повинні…
Німеччина разом із союзниками в ЄС намагається відстрочити повну відмову від двигунів внутрішнього згоряння до…
Leave a Comment