Компанія Toyota зареєструвала в США кілька патентів, які вказують на розробку імітації механічної коробки передач для електрокарів.
За задумом, в електромобіль буде вбудований і важіль коробки, і педаль зчеплення, проте вони несправжні і діють виключно на електриці. Очікується, що при взаємодії із цими органами управління нова технологія зможе переривати тягу електромоторів, що підготує відчуття керування авто з традиційним ДВЗ та МКПП.
Цікаво, що віртуальне перемикання передач поєднуються з віртуальними оборотами силового агрегату: окремий контролер матиме можливість обчислювати їх, а також показувати на панелі приладів.
Причому в патентах можна побачити три режими роботи нової системи. У першому водій повинен буде використовувати і важіль, і педаль, а в другому – лише важіль, а у третьому випадку – ні тим, ні іншим. При цьому система продовжить симуляцію зміни щаблів, тільки вже так, як електрокар укомплектований автоматичною коробкою. Коли і для яких моделей запропонують таку коробку передач — невідомо.