Categories: Авто

КрАЗ-260 – потужна вантажівка для безнадійного бездоріжжя

Share

КрАЗ-260 був створений в шістдесятих роках минулого століття колективом Кременчуцького автомобільного заводу під керівництвом В.В. Тоболін. Основним його призначенням стала заміна вантажного автомобіля КрАЗ-255Б.

Новинка отримала взяту від КрАЗ-250 суцільнометалеву кабіну. З метою поліпшення огляду з кабіни її зрушили вперед, що дозволило збільшити довжину вантажної платформи.

Вантажівка отримала форсований мотор ЯМЗ-238 «Л» з турбонагнітачем. Все це дозволило збільшити вантажопідйомність на 1,5 т.

Випробовувало даний автомобіль НДІ-21, проте, навіть після отримання позитивних результатів, запуск його в серійне виробництво затримався у зв’язку з відсутністю на заводі виробничих ліній з виготовлення кабін з металу. В результаті чого виробництво КрАЗ-260 почалося тільки в 1981 році і тривало до 1993 року.

Основним призначенням даної вантажівки було перевезення вантажів та особового складу Радянської Армії, як по облаштованим дорогах, так і по бездоріжжю. Так само він міг буксирувати літаки масою не більше 72-х тонн.

КрАЗ-260 мав повний привід, короткі звіси, і централізовану систему регулювання тиску в шинах. Вантажна платформа була тентованая і мала відкидаються лавки, тент і дуги.

Дизельний мотор ЯМЗ-238Л оснащувався турбонагнітачем, передпусковим підігрівачем, а також системою «Термостат», яка полегшувала запуск силового агрегату в умовах низьких температур. Так як енергію відпрацьованих газів частково поглинав турбонагнітач, в конструкції машини був відсутній глушник.

Розробники вантажівки скористалися чотириступінчастою МКПП з синхронізаторами на всіх передачах, а також двоступеневою роздавальною коробкою. При цьому в останню був вмонтований міжосьовий диференціал.

Рульовий механізм мав гідравлічний підсилювач. Підвіска була ресорна, а робоче гальмо – барабанного типу.

З додаткового устаткування цієї машини можна відзначити опалювальну і вентиляційну систему, встановлену на даху кабіни фару-шукач, а також радіоприймач.

джерело

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: КрАЗ-260

Останні записи

Range Rover Velar 2026 перетвориться на електрокар з люксовим інтер’єром (ФОТО)

Land Rover активно готується представити друге покоління Range Rover Velar. Попри щільний камуфляж, у мережі…

18.07.2025

Топ-5 американських авто до $20 000: на що варто звернути увагу

Попри те, що шанувальників американських авто у нас небагато, ці машини заслуговують більшої уваги. Американські…

18.07.2025

В Україні хочуть запровадити обов’язкові медогляди для водіїв після 65 років

В Україні планують запровадити жорсткіші правила для літніх водіїв. Якщо Верховна Рада підтримає відповідний законопроєкт,…

18.07.2025

Які авто і водії найчастіше привертають увагу поліцейських

Деякі водії частіше за інших привертають увагу патрульних, хоча на перший погляд для цього немає…

18.07.2025

Перегрів двигуна влітку: головні причини і поради експерта

Літня спека - серйозне випробування для двигунів автомобілів. Коли температура повітря стрімко зростає, а затори…

17.07.2025

Новий позашляховик Renault, який кращий за Duster, показали «вживу»

Renault активно працює над розширенням лінійки позашляхових моделей для ринків Латинської Америки та інших регіонів.…

17.07.2025