Названо 5 сучасних компактних пікапів, про які ви і не здогадуєтесь

0
83

Пікапи – особливий вид автомобілів. Вони мають харизму і здатні виконувати дуже різноманітну роботу. Але це також дуже великі машини. Вже не кажучи за повнорозмірні, навіть середньорозмірні – їх довжина лише складає близько 5300 мм! За шириною вони також далеко не малолітражки. Тож що, коли хочеться пікап, але його розміри повинні бути хоча б трохи менші, ніж це прийнято? Такі машини є! Називаються вони компактні пікапи і ми в uamotors готові представити 4 таких моделі. Чому чотири, а не 5? Бо остання ще менша – це ФІАТ Страда, який є субкомпактом.

Ford Maverick

Аудиторією для компактного пікапа Форд бачить молодь, яка шукає авто на роль першого, а також людей з активним способом життя, які хочуть практичний автомобіль, але яким не потрібен великий пікап. Вантажопідйомність – до 680 кг. Трансмісія автоматична: варіатор для стандартної гібридної установки або 8-ст. гідротрансформатор для бензинової турбочетвірки.

Перша силова установка складається з 2.5-літрового двигуна (164 к. с., 210 Нм) та електромотора (128 сил і 235 Нм). Витрати пального становлять 5.6 л/100 км в місті та 7.1 л/100 км трасою. Привід виключно передній.

А от 2.0-літровий EcoBoost (253 к. с. і 376 Нм) може мати і привід 4х4. Для пікапів, оснащених цим мотором, доступні пакети 4K Towing Package (такий автомобіль може тягнути до 1814 кг проти 907 стандартної версії) і FX4 (позашляхові шини, захист днища, посилена підвіска, додаткові режими їздової електроніки).

Hyundai Santa Cruz

Провівши опитування серед потенційних покупців, в Hyundai знайшли незаповнену для себе нішу – спортивний автомобіль для пригод. Легкий пікап Santa Cruz і покликаний заповнити цю нішу. Цільовою аудиторією для нього є мешканці міст, що люблять активний відпочинок, для атрибутів якого краще підходить вантажний відсік, ніж багажник.

Легкова платформа, запозичена в інших моделей концерну, означає несучий кузов і багатоважелеву задню підвіску на Санта Круз. Авто можна завантажити 640 кілограмами.

Автомобіль комплектується двома двигунами, обидва – 2,5-літрові бензинові, але відрізняються наявністю турбіни. Атмосферник видає 194 к. с. та 245 Нм, наддувний двигун – 285 сил та 422 Нм. Обидва доступні для оснащення системою повного приводу HTRAC (задня вісь підключається), але от коробки передач різні, хоча обоє автоматичні, 8-ступеневі: це гідротрансформатор для атмосферного двигуна і «робот» для турбомотора.

FIAT Toro

Компактний пікап під брендом FIAT не призначений для продажу в Європі, а орієнтований на ринок Південної Америки. Здебільшого на Бразилію. Там же і налагоджено збирання моделі Торо. Кліренс нічогенький – 207 мм! І дуже цікаво, що задній борт кузова у ФІАТ Торо має пару дверцят, а не одну відкидну. Це має спростити завантаження та вивантаження.

Зараз читають  ТОП-5 дешевих автомобілів із «вічними» двигунами

У моторну гаму Toro включено два агрегати – EtorQ 1.8 Flex, який може працювати як на бензині, так і на етанолі, а також 2-літровий турбодизель MultiJet II, що видає 170 к. с. потужності. Для дизельних версій доступний повний привід. Коробки передач передбачені не тільки автоматичні, але і механічні.

І ще кілька важливих цифр: вантажопідйомність бензинової версії дорівнює 650 кг, тоді як дизельний може прийняти цілу тонну. Небачені цифри для такого класу.

Dacia Duster Pick-up

Дастер Пікап зроблений спільно з румунською компанією Romturingia, яка займається створенням спецтранспорту на основі серійних машин. Ця вантажна версія Дастера, що надійшла у вільний продаж через дилерську мережу Dacia, поки що доступна лише на батьківщині марки в Румунії.

Якщо вищезгадані три компактні пікапи – Ford, Hyundai та FIAT – пропонуються винятково з дворядною 5-місною кабіною, то Дастер Пікап навпаки – лише мінімальна 2-місна версія. Дорожній просвіт збільшили із 210 на звичайному Дастері до вражаючих 224 мм. Довжина вантажного майданчика становить 1650 мм, вантажопідйомність – 500 кг.

Dacia Duster Pick-Up доступний лише з дизелем 1.5 потужністю 115 к.с. (260 Нм), який поєднується із шестиступінчастою «механікою». Привід – лише повний.

FIAT Strada

ФІАТ Страда, як і Торо, призначений в першу чергу для країн Південної Америки. Це також єдиний у нашому списку субкомпактний пікап. Тобто він значно менший за всі попередні. Strada досягає в довжину 4480 мм, завширшки – 1732 мм, у висоту – 1608 мм, колісна база дорівнює 2737 мм. Заявлений автовиробником дорожній просвіт пікапа складає 208 мм.

Маленький пікап з несучим кузовом побудований на передньопривідній платформі від хетчбека FIAT Argo, втім він має електронну імітацію блокування диференціала. Спереду – пружинна підвіска McPherson, ззаду – нерозрізна балка на ресорах.

В моторну гаму увійшов 1,4-літровий «атмосферник» потужністю 88 к.с., як альтернативу запропонують двигун об’ємом 1,3 літра, який видає 109 сил. Обидва агрегати поєднуються з п’ятиступінчастою механічною коробкою передач.

Що цікаво, саме ФІАТ Страда буде мати дві модифікації – з чотирма дверима та дворядною кабіною (вантажопідйомність – 650 кг) або з двома дверима та однорядною кабіною (тоді 720 кг). У першому випадку обсяг вантажного відсіку становить 844 літрів, а в другому – 1354 літри.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

ПОШИРИТИ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.