Названо 5 сучасних компактних пікапів, про які ви і не здогадуєтесь

0
383

Пікапи – особливий вид автомобілів. Вони мають харизму і здатні виконувати дуже різноманітну роботу. Але це також дуже великі машини. Вже не кажучи за повнорозмірні, навіть середньорозмірні – їх довжина лише складає близько 5300 мм! За шириною вони також далеко не малолітражки. Тож що, коли хочеться пікап, але його розміри повинні бути хоча б трохи менші, ніж це прийнято? Такі машини є! Називаються вони компактні пікапи і ми в uamotors готові представити 4 таких моделі. Чому чотири, а не 5? Бо остання ще менша – це ФІАТ Страда, який є субкомпактом.

Ford Maverick

Аудиторією для компактного пікапа Форд бачить молодь, яка шукає авто на роль першого, а також людей з активним способом життя, які хочуть практичний автомобіль, але яким не потрібен великий пікап. Вантажопідйомність – до 680 кг. Трансмісія автоматична: варіатор для стандартної гібридної установки або 8-ст. гідротрансформатор для бензинової турбочетвірки.

Перша силова установка складається з 2.5-літрового двигуна (164 к. с., 210 Нм) та електромотора (128 сил і 235 Нм). Витрати пального становлять 5.6 л/100 км в місті та 7.1 л/100 км трасою. Привід виключно передній.

А от 2.0-літровий EcoBoost (253 к. с. і 376 Нм) може мати і привід 4х4. Для пікапів, оснащених цим мотором, доступні пакети 4K Towing Package (такий автомобіль може тягнути до 1814 кг проти 907 стандартної версії) і FX4 (позашляхові шини, захист днища, посилена підвіска, додаткові режими їздової електроніки).

Hyundai Santa Cruz

Провівши опитування серед потенційних покупців, в Hyundai знайшли незаповнену для себе нішу – спортивний автомобіль для пригод. Легкий пікап Santa Cruz і покликаний заповнити цю нішу. Цільовою аудиторією для нього є мешканці міст, що люблять активний відпочинок, для атрибутів якого краще підходить вантажний відсік, ніж багажник.

Легкова платформа, запозичена в інших моделей концерну, означає несучий кузов і багатоважелеву задню підвіску на Санта Круз. Авто можна завантажити 640 кілограмами.

Автомобіль комплектується двома двигунами, обидва – 2,5-літрові бензинові, але відрізняються наявністю турбіни. Атмосферник видає 194 к. с. та 245 Нм, наддувний двигун – 285 сил та 422 Нм. Обидва доступні для оснащення системою повного приводу HTRAC (задня вісь підключається), але от коробки передач різні, хоча обоє автоматичні, 8-ступеневі: це гідротрансформатор для атмосферного двигуна і «робот» для турбомотора.

FIAT Toro

Компактний пікап під брендом FIAT не призначений для продажу в Європі, а орієнтований на ринок Південної Америки. Здебільшого на Бразилію. Там же і налагоджено збирання моделі Торо. Кліренс нічогенький – 207 мм! І дуже цікаво, що задній борт кузова у ФІАТ Торо має пару дверцят, а не одну відкидну. Це має спростити завантаження та вивантаження.

У моторну гаму Toro включено два агрегати – EtorQ 1.8 Flex, який може працювати як на бензині, так і на етанолі, а також 2-літровий турбодизель MultiJet II, що видає 170 к. с. потужності. Для дизельних версій доступний повний привід. Коробки передач передбачені не тільки автоматичні, але і механічні.

І ще кілька важливих цифр: вантажопідйомність бензинової версії дорівнює 650 кг, тоді як дизельний може прийняти цілу тонну. Небачені цифри для такого класу.

Dacia Duster Pick-up

Дастер Пікап зроблений спільно з румунською компанією Romturingia, яка займається створенням спецтранспорту на основі серійних машин. Ця вантажна версія Дастера, що надійшла у вільний продаж через дилерську мережу Dacia, поки що доступна лише на батьківщині марки в Румунії.

Якщо вищезгадані три компактні пікапи – Ford, Hyundai та FIAT – пропонуються винятково з дворядною 5-місною кабіною, то Дастер Пікап навпаки – лише мінімальна 2-місна версія. Дорожній просвіт збільшили із 210 на звичайному Дастері до вражаючих 224 мм. Довжина вантажного майданчика становить 1650 мм, вантажопідйомність – 500 кг.

Dacia Duster Pick-Up доступний лише з дизелем 1.5 потужністю 115 к.с. (260 Нм), який поєднується із шестиступінчастою «механікою». Привід – лише повний.

FIAT Strada

ФІАТ Страда, як і Торо, призначений в першу чергу для країн Південної Америки. Це також єдиний у нашому списку субкомпактний пікап. Тобто він значно менший за всі попередні. Strada досягає в довжину 4480 мм, завширшки – 1732 мм, у висоту – 1608 мм, колісна база дорівнює 2737 мм. Заявлений автовиробником дорожній просвіт пікапа складає 208 мм.

Маленький пікап з несучим кузовом побудований на передньопривідній платформі від хетчбека FIAT Argo, втім він має електронну імітацію блокування диференціала. Спереду – пружинна підвіска McPherson, ззаду – нерозрізна балка на ресорах.

В моторну гаму увійшов 1,4-літровий «атмосферник» потужністю 88 к.с., як альтернативу запропонують двигун об’ємом 1,3 літра, який видає 109 сил. Обидва агрегати поєднуються з п’ятиступінчастою механічною коробкою передач.

Що цікаво, саме ФІАТ Страда буде мати дві модифікації – з чотирма дверима та дворядною кабіною (вантажопідйомність – 650 кг) або з двома дверима та однорядною кабіною (тоді 720 кг). У першому випадку обсяг вантажного відсіку становить 844 літрів, а в другому – 1354 літри.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!