Компанія Toyota Motor представила нове, третє покоління рамного позашляховика Sequoia. Колишня генерація моделі простояла на конвеєрі майже 15 років: з 2007 року.
Як і раніше, Toyota Sequoia побудована на основі актуальної моделі Toyota Tundra, тепер це пікап третьої генерації з рамною платформою зі зварними лонжеронами коробчастого перерізу, відштамповані з високоміцної сталі. Шасі одержало назву Toyota F1 (TNGA-F) , ця модифікація також використовується на позашляховику Land Cruiser 300. Тобто, Tundra та TLC300 мають багато спільних рис, але не ідентичні.
До середньої стійки даху кузов позашляховика Sequoia теж уніфікований з пікапом Tundra : використовуються однакові двері, передні крила, капот і фари, але для новинки розроблено власний дизайн бампера та решітки з великим шестикутним малюнком та хромованою обробкою. Задні стійки кузова машини нахилені вперед, завдяки чому з’явився динамічний силует.
Від Toyota Tundra взяли і мотор, але тільки в одному виконанні: у вигляді гібридної системи i-Force , де 3,5-літровому бензиновому двигуну V6 з подвійним турбонаддувом асистує електроагрегат, сукупна продуктивність установки – 443 к.с., момент, що крутить, – 790 Нм. Коробка передач у новинки – це 10-ступінчаста АКПП, привід – задній або повний.
Максимальна маса причепа, який буксирується, збільшилася щодо попередника на 22%, до 4082 кг. Це дає можливість чіпляти до машини трейлер з житловим модулем або платформу з моторним човном. Щодо вантажу безпосередньо в багажному відсіку, то для вирівнювання кузова машини передбачається задня пневматична підвіска під назвою Load-Leveling Rear Height Control Air Suspension . Головною відмінністю від пікапа усередині став третій ряд крісел з можливістю регулювання в поздовжньому напрямку на 152 мм.
Вже в базову комплектацію включені 14-дюймовий сенсорний екран медіасистеми (у Тундри за таку вимагають доплату), підігрів та вентиляція передніх сидінь, підігрів керма та електропривод складання крісел третього ряду. Усього передбачено п’ять комплектацій: SR5, Limited, Platinum, TRD Pro та Capstone . Для SR5 та Limited можна замовити пакет TRD Off-Road , до якого включені амортизатори та пружини Bilstein , налаштовані для бездоріжжя. Виконання TRD Pro з підвіскою від Fox більше адаптовано для асфальту. Як опція передбачена аудіосистема JBL з 14 динаміками, панорамний дах, проекційний дисплей та бездротова зарядка для смартфонів.
Випускатимуть позашляховик на заводі Toyota Motor Manufacturing у Техасі. Цільовий ринок для моделі колишній – США та Канада. Sequoia дістанеться американських дилерів марки влітку 2022 року. Ціни поки що не оголошені.
До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…
За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…
Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…
Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…
Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…
Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…
Leave a Comment