Комерційні автомобілі – важлива річ! Без них наше життя було би майже не можливим. Вони бувають різні – бортові вантажівки, величезні тягачі, утилітарні пікапи, великі фургони або компактні «пиріжки». Кожен клас комерційної техніки має своє призначення і свою цільову аудиторію.
Проте найбільш універсальними з точки зору застосування часто виступають середньорозмірні панельні вени. Ними так само легко керувати, як і компактними фургонами , але вони можуть мати вантажопідйомність, яка конкурує з деякими великими фургонами. Тобто такі машини мають вдосталь місця для вантажу, але разом з тим все ще є цілком маневреними для умов експлуатації в мегаполісах. Пропозиції на ринку в цьому класі представлені вже не перший рік німецькими та французькими моделями. Усі інші «конкуренти» є по факту їх ребейджовими копіями.
Отож, Renault, Peugeot, Citroen проти Volkswagen, Mercedes-Benz та Ford – хто кого? Насправді, ніхто і нікого. Чи буде це Трафік, чи Експерт, Джампі, Транспортер, Віто чи Транзит – кожен має свої переваги на слабини, кожен є рівно мірою конкурентно спроможним гравцем. Таким чином ми в uamotors раді представити вам п’ятірку найкращих панельних венів (або фургонів, як кому заманеться) для бізнесу або сільськогосподарських робіт.
Фольксваген Транспортер не потребує представлення – це символ середньорозмірних фургонів. Він продається з широким вибором комплектацій, має потужні 2,0-літрові дизельні двигуни та велику кількість оснащення з безпеки. Транспортер може бути як скромним робочим інструментом, призначеним намотувати сотні кілометрів на день з завантаженістю під стелю, так і розкішним пасажирським аксесуаром до вашого стилю життя. Щоправда, в останньому випадку мова іде на спроектовані на базі Транспортера окремі моделі – мікроавтобус Multivan та кемпервен California.
Перевагою Рено Трафік є особливо довга зону завантаження – 5,2-7,2 кубометрів вантажного об’єму та до 4,15 м вантажної довжини. А от вантажопідйомність не найбільша в класі – до 1150 кг. Вибір агрегатів широкий, представлений лінійкою з ощадливих 2,0-літрових дизельних двигунів потужністю до 170 к. с. Також Трафік поділяє багато компонентів з легковою лінійкою автомобілів Renault, тобто в дорожчих комплектаціях в салоні тут дуже затишно і мило. А ще – французький фургон має чудовий баланс між азартною керованістю і високою плавністю ходу.
Сітроен і Пежо є ідентичними. Обоє мають три варіанти довжини кузова, але, нажаль, тільки одну висоту даху – стандартну. Їх не важко припаркувати де завгодно (якщо це найкоротша версія), і вони доступні з великою кількістю класних високотехнологічних опцій, включаючи розсувні бічні двері, які можна відкривати помахом ноги, і проекційні дисплеї для додаткової безпеки на дорозі. На додачу, Пежо Експерт та Сітроен Джампі мають величезну вантажопідйомність – майже 1500 кг, а також економічні дизельні двигуни об’ємом 1,5 і 2,0 л з потужністю до 180 к.с.
Хоча Даймлер не пропонує версії Віто з високим дахом, цей середньорозмірний фургон має дві колісні бази, три довжини кузова та – унікально для цього класу – вибір переднього або заднього приводу. Тож, ймовірно, знайдеться версія, яка вам підійде.
Фейсліфт 2020 року майже не помітний ззовні, але він приніс цілий набір оновлених двигунів. Втім, шкода, що в ході оновлення не модернізували досить застарілий (хоча дуже якісний) інтер’єр. Мультимедіа підтягнули, але навіть та система, що ставляться на Віто зараз, досить незручна та дратує у використанні. Щоби отримати більш презентабельний зовнішній вигляд, прийдеться немало заплатити і за фари/ліхтарі, і за пофарбовані бампери, і за колеса – як і у будь-якого конкурента.
Розробка німецького філіалу автогіганта – Форд Транзит Кастом – поставляється з широким вибором силових установок і гарним діапазоном варіантів з різною вантажопідйомністю. Фургон доступний у двох довжинах і двох висотах даху. Існує також гібридний варіант із можливістю підключення до розетки. Найновіші 2,0-літрові дизельні двигуни EcoBlue пропонують хорошу продуктивність та економічність, а рівні комплектації варіюються від суто комерційних бюджетних робочих фургонів щ 2-3 місцями і аж до варіантів Active і MSRT, орієнтованих на стиль життя. Як універсальна робоча машина, цей середньорозмірний фургон Форд є неперевершеним.
Mercedes-Benz оголосив про перехід до нової епохи фургонів, орієнтуючись на преміум-сегмент комерційного транспорту та люксові…
Volkswagen розширив у Європі свою лінійку Black Edition, додавши до неї оновлений T-Cross та Tiguan…
Mercedes-Benz показала фотографії із тестів нового електричного кросовера AMG. Новинка поки не має власного імені,…
Багато водіїв побоюються, що паркування автомобіля на схилі може призвести до пошкодження різних деталей. Проте…
Усі звикли до того, що автомобілі Toyota – це синонім слова «надійність». Причому неважливо, йдеться…
Toyota показала європейцям компактний електрокросовер Urban Cruiser. Це черговий Cruiser у лінійці Toyota — назву…
Leave a Comment