Вибираємо комерційний фургон середнього розміру. ТОП-5 варіантів 2022 року

Час читання: 4 хв.
0

Комерційні автомобілі – важлива річ! Без них наше життя було би майже не можливим. Вони бувають різні – бортові вантажівки, величезні тягачі, утилітарні пікапи, великі фургони або компактні «пиріжки». Кожен клас комерційної техніки має своє призначення і свою цільову аудиторію.

Проте найбільш універсальними з точки зору застосування часто виступають середньорозмірні панельні вени. Ними так само легко керувати, як і компактними фургонами , але вони можуть мати вантажопідйомність, яка конкурує з деякими великими фургонами. Тобто такі машини мають вдосталь місця для вантажу, але разом з тим все ще є цілком маневреними для умов експлуатації в мегаполісах. Пропозиції на ринку в цьому класі представлені вже не перший рік німецькими та французькими моделями. Усі інші «конкуренти» є по факту їх ребейджовими копіями.

Отож, Renault, Peugeot, Citroen проти Volkswagen, Mercedes-Benz та Ford – хто кого? Насправді, ніхто і нікого. Чи буде це Трафік, чи Експерт, Джампі, Транспортер, Віто чи Транзит – кожен має свої переваги на слабини, кожен є рівно мірою конкурентно спроможним гравцем. Таким чином ми в uamotors раді представити вам п’ятірку найкращих панельних венів (або фургонів, як кому заманеться) для бізнесу або сільськогосподарських робіт.

5. Volkswagen Transporter (T6.1)

Реклама

Фольксваген Транспортер не потребує представлення – це символ середньорозмірних фургонів. Він продається з широким вибором комплектацій, має потужні 2,0-літрові дизельні двигуни та велику кількість оснащення з безпеки. Транспортер може бути як скромним робочим інструментом, призначеним намотувати сотні кілометрів на день з завантаженістю під стелю, так і розкішним пасажирським аксесуаром до вашого стилю життя. Щоправда, в останньому випадку мова іде на спроектовані на базі Транспортера окремі моделі – мікроавтобус Multivan та кемпервен California.

4. Renault Trafic

Перевагою Рено Трафік є особливо довга зону завантаження – 5,2-7,2 кубометрів вантажного об’єму та до 4,15 м вантажної довжини. А от вантажопідйомність не найбільша в класі – до 1150 кг. Вибір агрегатів широкий, представлений лінійкою з ощадливих 2,0-літрових дизельних двигунів потужністю до 170 к. с. Також Трафік поділяє багато компонентів з легковою лінійкою автомобілів Renault, тобто в дорожчих комплектаціях в салоні тут дуже затишно і мило. А ще – французький фургон має чудовий баланс між азартною керованістю і високою плавністю ходу.

3. Citroen Jumpy / Peugeot Expert

Сітроен і Пежо є ідентичними. Обоє мають три варіанти довжини кузова, але, нажаль, тільки одну висоту даху – стандартну. Їх не важко припаркувати де завгодно (якщо це найкоротша версія), і вони доступні з великою кількістю класних високотехнологічних опцій, включаючи розсувні бічні двері, які можна відкривати помахом ноги, і проекційні дисплеї для додаткової безпеки на дорозі. На додачу, Пежо Експерт та Сітроен Джампі мають величезну вантажопідйомність – майже 1500 кг, а також економічні дизельні двигуни об’ємом 1,5 і 2,0 л з потужністю до 180 к.с.

2. Mercedes-Benz Vito

Хоча Даймлер не пропонує версії Віто з високим дахом, цей середньорозмірний фургон має дві колісні бази, три довжини кузова та – унікально для цього класу – вибір переднього або заднього приводу. Тож, ймовірно, знайдеться версія, яка вам підійде.

Фейсліфт 2020 року майже не помітний ззовні, але він приніс цілий набір оновлених двигунів. Втім, шкода, що в ході оновлення не модернізували досить застарілий (хоча дуже якісний) інтер’єр. Мультимедіа підтягнули, але навіть та система, що ставляться на Віто зараз, досить незручна та дратує у використанні. Щоби отримати більш презентабельний зовнішній вигляд, прийдеться немало заплатити і за фари/ліхтарі, і за пофарбовані бампери, і за колеса – як і у будь-якого конкурента.

1. Ford Transit Custom

Розробка німецького філіалу автогіганта – Форд Транзит Кастом – поставляється з широким вибором силових установок і гарним діапазоном варіантів з різною вантажопідйомністю. Фургон доступний у двох довжинах і двох висотах даху. Існує також гібридний варіант із можливістю підключення до розетки. Найновіші 2,0-літрові дизельні двигуни EcoBlue пропонують хорошу продуктивність та економічність, а рівні комплектації варіюються від суто комерційних бюджетних робочих фургонів щ 2-3 місцями і аж до варіантів Active і MSRT, орієнтованих на стиль життя. Як універсальна робоча машина, цей середньорозмірний фургон Форд є неперевершеним.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!