ТОП-6 моделей великих комерційних фургонів, які варто розглянути у 2022

0
1290

Західна Європа не тільки лідер серед виробництва преміальних чи люксових автомобілів. Чи спортивних моделей. Там також розробляють та випускають передову комерційну техніку усіх класів, яка є затребуваною у всьому світі. Ми в uamotors представляємо вам шість топ-моделей в сегменті великих панельних венів або, як ще їх називають, повнорозмірних комерційних фургонів.

Renault Master

Renault Master недавно пережив великий ресталійнг, в ході якого повністю змінилися архітектура та оснащення салону, а також по-іншому реалізована фронтальна частина. Мастер доступний з переднім або заднім приводом. Він також продається в широкому діапазоні версій, які можна замовити безпосередньо у найближчому дилерському центрі Renault або Renault Trucks, включаючи цільнометалеві фургони, самоскиди, кабіни з шасі та кабіни з вантажною платформою.

Повністю електрична версія E-Tech трохи слабка, має лише 77 к.с. і реальний запас ходу всього 120 км на одній зарядці. Однак загалом це дуже міцний, практичний фургон з хорошими налаштуваннями шасі не тільки в плані комфорту, що очікувано від французької машини, але і в ракурсі насолоди від керування.

FIAT Ducato

Як не ганебно, але зараз ФІАТ Дукато використовує двигуни Peugeot-Citroen замість власних двигунів. Проте все одно Ducato має кращий салон, сучасніше обладнання та кращі показники максимального навантаження. Привід, щоправда, лише передній.

Повністю електричний e-Ducato повністю розроблений FIATом. Він має вражаючі показники дальності ходу – 220 або 360 км, залежно від варіанту силової установки. Крім того, на більшість Ducato надається п’ятирічна гарантія (в ЄС / Західна Європа) – чим не топ-пропозиція?

Ford Transit

Старий добрий Транзит продається з більшою кількістю модифікацій, ніж будь-який його конкурент. Незалежно від того, вибираєте ви передній чи задній привід, Транзит дарує неймовірні як для фургона відчуття від керування. Навіть ходи механічної КПП вивірені як на спорткарі.

Ford також не боїться технологій, завдяки потужній вбудованій мультимедіа і зручному додатку для смартфона. До доступної вже технології м’якого гібриду в 2022 році приєднається повністю електричний E-Transit, який обіцяє встановити неймовірні нові стандарти для електричних фургонів.

Mercedes-Benz Sprinter

Sprinter є безперечним королем надійності у цьому класі, поспіль займаючи перше місце в огляді надійності фургонів FN50 сім років поспіль . Додаємо до цього трирічну гарантію без обмеження пробігу (в ЄС / Західна Європа), і не дивно, що великий Мерседес настільки популярний серед водіїв на далекі відстані, різних кур’єрів та бізнесменів.

Остання модель також є одним із найпросунутіших великих фургонів, які ви можете придбати, з системою розпізнавання голосу та великою кількістю інших технологій. Це також зручна машина, хоча його салон не так добре продуманий, як у деяких суперників. Електричний eSprinter також важко рекомендувати, тому що він здатен проїхати лише жалюгідні 115 км

Volkswagen Crafter

Volkswagen Crafter останнього покоління не пропонує вантажопідйомність деяких версій своїх конкурентів. Втім, Крафтер доводить, що великим фургоном можна так само легко керувати, як і простим автомобілем, а його сучасний салон включає багато стандартних опцій безпеки, включаючи автономне екстренне гальмування. Ви також отримуєте трирічну необмежену гарантію на пробіг (ЄС / Західна Європа).

Фольксваген доступний з переднім, заднім приводом або ж як модель 4×4. Стандартна шестиступінчаста коробка передач може бути замінена на чудовий 8-ступеневий «автомат». Що дійсно варте уваги в цьому фургоні, так це кабіна, яка неймовірно добре продумана та зручна для користувачів.

Iveco Daily

Справжня сила Iveco Daily лежить далеко за межами 3,5-тонного обмеження повної маси автомобіля, яким ви керуєте з правам категорії «В». З варіантами повної ваги до 7,0 тонн, Дейлі знаходиться в недосяжності для будь-якого згаданого вище конкурента. Максимальне зазначене корисне навантаження для панельного фургона Daily становить майже 4,0 тонни. Все це тому, що Івеко єдиний виробник, який використовує рамну конструкцію кузова.

Ця сама рама, яка забезпечує такі геркулесівські можливості, робить Дейлі менш зручними для корисного навантаження до 3,5 т – адже завантажити всередину ви зможете менше, бо сам фургон є важчим апріорі. Івеко пропонує шикарну автоматичну коробку передач, останні моделі можуть бути оснащені пневматичною підвіскою по всіх чотирьох кутах, а також вбудованою системою Amazon Alexa (Iveco є лідером у вбудованому підключенні). Є також кілька вражаючих версій 4×4 – лютих всюдиходів для найжорсткіших умов експлуатації.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!