За даними видання Auto Express, до 2024 Insignia може перетворитися на всешляховик з деякими елементами мінівену. На даний момент Insignia доступна в кузовах ліфтбек та універсал. Також не можна не відзначити, що нова Insignia втратить традиційні силові установки.
Завдяки такому ходу компанія Opel має намір підвищити популярність Insignia, адже зараз обсяги продажів Insignia виробника не влаштовують. Очікується, що нове покоління Insignia базуватиметься на архітектурі eVMP, яка вже використовується на кількох моделях марки Peugeot.
Основний упор Opel має намір робити на електричні модифікації позашляховика Insignia. Автовиробник запропонує одно- та двомоторні силові установки з віддачею від 134 до 335 к.с. у поєднанні з декількома видами акумуляторних батарей, які зможуть забезпечити запас ходу від 400 до 640 км на одному заряді.
Цікаво, що архітектура eVMP є глибоко модернізованою версією платформи EMP2 . Завдяки цьому, в ній буде передбачена можливість використання ДВЗ, хоч і у зв’язці з електродвигунами. Створювати гібридні установки для Insignia компанія Opel спільно з бельгійською фірмою Punch , але їх характеристики поки не повідомляються.
Mercedes-Benz продовжує підготовку до дебюту нового покоління компактного кросовера GLA. Нещодавно прототип моделі помітили на…
Поки деякі автовиробники втрачають позиції на ринку електромобілів, Skoda впевнено нарощує оберти. Вона успішно продає…
Зупинку поліцією зустрічають майже всі водії, але не всі знають свої права. Іноді поліція перевищує…
WD-40 часто вважають універсальним засобом, і він дійсно є популярним серед водіїв. Його застосовують для…
Перехід Європи на електромобілі йде набагато повільніше, ніж прогнозували п'ять років тому. Головна причина -…
Все більше водіїв стикаються з новою проблемою: поліцейські зупиняють авто, перевіряють документи, нічого не кажуть…
Leave a Comment