За даними видання Auto Express, до 2024 Insignia може перетворитися на всешляховик з деякими елементами мінівену. На даний момент Insignia доступна в кузовах ліфтбек та універсал. Також не можна не відзначити, що нова Insignia втратить традиційні силові установки.
Завдяки такому ходу компанія Opel має намір підвищити популярність Insignia, адже зараз обсяги продажів Insignia виробника не влаштовують. Очікується, що нове покоління Insignia базуватиметься на архітектурі eVMP, яка вже використовується на кількох моделях марки Peugeot.
Основний упор Opel має намір робити на електричні модифікації позашляховика Insignia. Автовиробник запропонує одно- та двомоторні силові установки з віддачею від 134 до 335 к.с. у поєднанні з декількома видами акумуляторних батарей, які зможуть забезпечити запас ходу від 400 до 640 км на одному заряді.
Цікаво, що архітектура eVMP є глибоко модернізованою версією платформи EMP2 . Завдяки цьому, в ній буде передбачена можливість використання ДВЗ, хоч і у зв’язці з електродвигунами. Створювати гібридні установки для Insignia компанія Opel спільно з бельгійською фірмою Punch , але їх характеристики поки не повідомляються.
Під час заходу, присвяченого розвитку нових енергетичних транспортних засобів, організованого китайською асоціацією, керівник місцевого офісу…
До прем'єри нової генерації найпопулярнішого автомобіля Mazda у світі залишається зовсім небагато часу. Справжній хіт…
Багато українських водіїв відчувають сильну напругу під час спілкування з поліцейськими й одразу намагаються чітко…
Дорожній етикет відіграє ключову роль у забезпеченні безпеки руху. Він регулює, як водії, пішоходи й…
Третє покоління кросовера Dacia Duster дебютувало восени 2023 року, а вже у 2024-му модель вийшла…
Американські автомобілі традиційно не славилися високою надійністю, проте останнім часом ситуація помітно змінюється: моделі зі…
Leave a Comment