Авто

Головна відмінність BMW iX від позашляховика, з якого все почалося

Share

BMW був одним із перших німецьких виробників, які почали випускати позашляховики класу люк, коли ніхто в них не вірив. Тепер він має величезний завод у Південній Кароліні, що випускає понад 1500 автомобілів на день, і кожен з них — позашляховик.

BMW X5 це позашляховик BMW OG (OG Esports) і, можливо, найкращий із партії. У BMW було багато часу, щоб допрацювати його, і компанія подбала про те, щоб у нього не було конкурентів зсередини. Але тепер світ переходить на електромобілі, і навряд чи це збіг, що BMW обрала масовий ринок з автомобілем, розміром із їх оригінальний успішний позашляховик. Подібність між X5 та iX шокує. Обидва позашляховики продаються за тією ж ціною і пропонують аналогічні характеристики та розкіш.

Дизайн: традиційний проти «решітки із прикріпленим до неї автомобілем»

IX має довжину 4953 мм і колісну базу 3000 мм. X5 трохи менше, його довжина становить 4935 мм, а колісна база – 2974 мм. Ці відмінності досить малі, щоб бути абсолютно несуттєвими. Компонування трансмісії електромобіля впливає на інтер’єр, але про це пізніше.

Дизайн X5 багато в чому нагадує BMW останнього покоління, а це означає, що його ще не зіпсували збільшені грати радіатора, і він, як і раніше, виглядає елегантно. IX у найкращому разі викликає розбіжності: потенційно негарний, потенційно яскравий зразок сучасного дизайну. Хоча, можливо, дизайн не найголовніше, ми розуміємо, чому BMW так далеко відійшла від своїх традицій: вона набирає нової ери, і загальний дизайн повинен це відображати. Погодьтеся, навряд чи можна звинуватити iX у тому, що він не виділяється.

Інтер’єр: знайоме проти цифрового

Якщо ви володієте BMW останнього десятиліття, ви можете сісти у X5 і відразу знати, що робити. BMW критикували за це і раніше, але факт залишається фактом: її інтер’єри чудово працюють. Ось чому здається дивним, що BMW відмовилася від «рецепту», що добре зарекомендував себе, хоча деякі з найважливіших моментів все ще знаходяться там, де ви їх очікуєте побачити. IX також має контролер iDrive з кнопками швидкого доступу для основного меню, а всі основні режими руху та кнопки регулювання дорожнього просвіту розташовані саме там, де очікується.

Що стосується відмінностей, короткий важіль перемикання передач у iX виглядає фантастично і робить важіль перемикання передач у X5 непотрібним. BMW, можливо, припустилася великої помилки, намагаючись піти на мінімалізм. Всі функції, включаючи клімат-контроль, були перенесені до нової системи iDrive 8 з її химерним вигнутим дисплеєм. Цей віяння моди може бути небезпечним, оскільки всі ці екрани відволікають водія від дороги.

З базовою платформою-скейтбордом EV у BMW з’явилося більше можливостей. У X5 є тунель, який проходить через весь салон, що обмежує доступний простір. Оскільки у iX , по суті, плоска підлога, дизайнери BMW мали більше можливостей для експериментів. Ви помітите результати, щойно потрапите всередину.

Так, пасажир ззаду у середині дійсно отримує простір для ніг. Це істотна перевага, тому що простір відіграє важливу роль у люкс-класі. У всьому салоні можна знайти різні додаткові місця для зберігання речей. Навіть під основними елементами управління в iX є ще два підсклянники та місце для зберігання. Що стосується нових кольорів інтер’єру та поверхонь, створених BMW для iX , то особливо ефектно виглядають сидіння Stonegrey з мікрофібри та вовни, а також оздоблення з титанової бронзи.

Силові агрегати: однієї потужності, але дуже різні

Обидві моделі мають однаковий цінник. X5 доступний з меншим двигуном 40i , але M50i продається за тією ж ціною, що і xDrive50i iX . Дві силові установки також мають однакову потужність. 4,4-літровий двигун V8 BMW з подвійним турбонаддувом, встановлений у M50i X5 , видає 523 к.с. і 750 Нм моменту, що крутить. Остання цифра досягається при 1800 об/хв, що дуже низьким показником.

IX має два електромотори, що живляться від акумуляторної батареї ємністю 111,5 кВт-год. Результат – 516 л.с. і 768 Нм моменту, що крутить. Ця тяга доступна миттєво, а це означає, що iX розганяється від 0 до 100 км/год за 4,4 секунди. Однак X5 все ще швидше. Чому? X5 M50i важить 2386 кг, а iX – 2567 кг.

Заправка: те, що викликає основні суперечки

X5 M50i споживає бензин. Згідно з EPA, його витрата становить 14,7/10,7/12,4 літра на 100 км шляху по місту/шосе/в змішаному циклі відповідно. Зі стандартним баком ємністю 82,9 літра він може проїхати 634 км без дозаправки. Коли бак спорожніє, ви під’їжджаєте до стовпчика, знову наповнюєте його і продовжуєте свій день. На це ви витратите щонайбільше 5 хвилин свого часу.

BMW заявляє, що запас ходу iX становить 522 км. Цього достатньо більшість повсякденних завдань. Також варто пам’ятати, що вам не доведеться розряджати акумулятор щодня: електромобіль заряджається так само, як телефон. Акумулятор BMW iX можна зарядити від 10 до 80% за 40 хвилин за допомогою швидкого заряджання постійним струмом. Використовуючи вдома зарядний пристрій рівня 2, він може розрядитися повністю за 11 годин. І все ж 40 хвилин – це великий термін порівняно з п’ятихвилинним піт-стопом.

Вантажний простір

Через унікальне компонування платформи у електромобілів, як правило, більше вантажного простору, ніж у автомобілів з ДВЗ. У випадку з iX справа інакша. На відміну від більшості електрокарів, iX немає передньої панелі, а багажник не такий великий, як очікувалося. Він має об’єм 1005 літрів для та відсік під підлогою для всього необхідного для зарядки обладнання. Х5 має багажник об’ємом 960 літрів. Знову ж таки, різниця не настільки велика, щоб надто вплинути на думку покупця. У X5 також є розділені двері багажника.

Ціноутворення: на одному рівні, але не зовсім

Рекомендована виробником роздрібна ціна iX xDrive50i становить 83 200 доларів, але всім відомо, що стартові ціни BMW – це лише базові орієнтири. Як тільки ви додасте всі «смаки», включаючи всі розкішні функції, приємний колір і спортивний пакет, ціна зросте до 97325 доларів. Але в США для iX доступна державна податкова пільга в розмірі 7500 доларів, так що ціна буде трохи менше 90 000 доларів. Додавання тієї ж кількості опцій до X5 M50i призводить до ціни в 92 900 доларів та відсутності податкових пільг.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: BMW

Останні записи

Volvo продовжить випуск моделі XC90 з двигуном внутрішнього згоряння

Багато великих позашляховиків з бензиновими або дизельними двигунами скоро будуть замінені повністю електричними аналогами, але…

13.11.2024

Водіям розповіли, з яким пробігом варто купувати авто на вторинному ринку

Купівля вживаного автомобіля часто нагадує рулетку. Невідомо, як довго прослужить машина, і як дбайливо поводився…

13.11.2024

Експерт пояснив, який тип акумулятора найкращий для автомобіля

Звичайному водієві можливо непросто зрозуміти, який акумулятор купувати для машини. Адже кальцієвий рекламується як найкращий…

13.11.2024

Українцям розповіли, чим загрожує перевищення рівня оливи у двигуні

Підвищений рівень масла в двигуні машини, незалежно від типу агрегату - бензинового або дизельного, може…

12.11.2024

Названо модель Toyota, яку не варто купувати на вторинному ринку

Toyota традиційно сприймається як надійний, невибагливий та ремонтопридатний бренд, автомобілі якого цінуються на вторинному ринку…

12.11.2024

11 найнадійніших седанів, серед яких особливо виділяється Toyota

Ми вже писали про автомобілі , які мають багато шансів проїхати 400 тис. км і не розвалитися.…

12.11.2024