Головна відмінність BMW iX від позашляховика, з якого все почалося

0
250

BMW був одним із перших німецьких виробників, які почали випускати позашляховики класу люк, коли ніхто в них не вірив. Тепер він має величезний завод у Південній Кароліні, що випускає понад 1500 автомобілів на день, і кожен з них — позашляховик.

BMW X5 це позашляховик BMW OG (OG Esports) і, можливо, найкращий із партії. У BMW було багато часу, щоб допрацювати його, і компанія подбала про те, щоб у нього не було конкурентів зсередини. Але тепер світ переходить на електромобілі, і навряд чи це збіг, що BMW обрала масовий ринок з автомобілем, розміром із їх оригінальний успішний позашляховик. Подібність між X5 та iX шокує. Обидва позашляховики продаються за тією ж ціною і пропонують аналогічні характеристики та розкіш.

Дизайн: традиційний проти «решітки із прикріпленим до неї автомобілем»

IX має довжину 4953 мм і колісну базу 3000 мм. X5 трохи менше, його довжина становить 4935 мм, а колісна база – 2974 мм. Ці відмінності досить малі, щоб бути абсолютно несуттєвими. Компонування трансмісії електромобіля впливає на інтер’єр, але про це пізніше.

Дизайн X5 багато в чому нагадує BMW останнього покоління, а це означає, що його ще не зіпсували збільшені грати радіатора, і він, як і раніше, виглядає елегантно. IX у найкращому разі викликає розбіжності: потенційно негарний, потенційно яскравий зразок сучасного дизайну. Хоча, можливо, дизайн не найголовніше, ми розуміємо, чому BMW так далеко відійшла від своїх традицій: вона набирає нової ери, і загальний дизайн повинен це відображати. Погодьтеся, навряд чи можна звинуватити iX у тому, що він не виділяється.

Інтер’єр: знайоме проти цифрового

Якщо ви володієте BMW останнього десятиліття, ви можете сісти у X5 і відразу знати, що робити. BMW критикували за це і раніше, але факт залишається фактом: її інтер’єри чудово працюють. Ось чому здається дивним, що BMW відмовилася від «рецепту», що добре зарекомендував себе, хоча деякі з найважливіших моментів все ще знаходяться там, де ви їх очікуєте побачити. IX також має контролер iDrive з кнопками швидкого доступу для основного меню, а всі основні режими руху та кнопки регулювання дорожнього просвіту розташовані саме там, де очікується.

Що стосується відмінностей, короткий важіль перемикання передач у iX виглядає фантастично і робить важіль перемикання передач у X5 непотрібним. BMW, можливо, припустилася великої помилки, намагаючись піти на мінімалізм. Всі функції, включаючи клімат-контроль, були перенесені до нової системи iDrive 8 з її химерним вигнутим дисплеєм. Цей віяння моди може бути небезпечним, оскільки всі ці екрани відволікають водія від дороги.

З базовою платформою-скейтбордом EV у BMW з’явилося більше можливостей. У X5 є тунель, який проходить через весь салон, що обмежує доступний простір. Оскільки у iX , по суті, плоска підлога, дизайнери BMW мали більше можливостей для експериментів. Ви помітите результати, щойно потрапите всередину.

Так, пасажир ззаду у середині дійсно отримує простір для ніг. Це істотна перевага, тому що простір відіграє важливу роль у люкс-класі. У всьому салоні можна знайти різні додаткові місця для зберігання речей. Навіть під основними елементами управління в iX є ще два підсклянники та місце для зберігання. Що стосується нових кольорів інтер’єру та поверхонь, створених BMW для iX , то особливо ефектно виглядають сидіння Stonegrey з мікрофібри та вовни, а також оздоблення з титанової бронзи.

Силові агрегати: однієї потужності, але дуже різні

Обидві моделі мають однаковий цінник. X5 доступний з меншим двигуном 40i , але M50i продається за тією ж ціною, що і xDrive50i iX . Дві силові установки також мають однакову потужність. 4,4-літровий двигун V8 BMW з подвійним турбонаддувом, встановлений у M50i X5 , видає 523 к.с. і 750 Нм моменту, що крутить. Остання цифра досягається при 1800 об/хв, що дуже низьким показником.

IX має два електромотори, що живляться від акумуляторної батареї ємністю 111,5 кВт-год. Результат – 516 л.с. і 768 Нм моменту, що крутить. Ця тяга доступна миттєво, а це означає, що iX розганяється від 0 до 100 км/год за 4,4 секунди. Однак X5 все ще швидше. Чому? X5 M50i важить 2386 кг, а iX – 2567 кг.

Заправка: те, що викликає основні суперечки

X5 M50i споживає бензин. Згідно з EPA, його витрата становить 14,7/10,7/12,4 літра на 100 км шляху по місту/шосе/в змішаному циклі відповідно. Зі стандартним баком ємністю 82,9 літра він може проїхати 634 км без дозаправки. Коли бак спорожніє, ви під’їжджаєте до стовпчика, знову наповнюєте його і продовжуєте свій день. На це ви витратите щонайбільше 5 хвилин свого часу.

BMW заявляє, що запас ходу iX становить 522 км. Цього достатньо більшість повсякденних завдань. Також варто пам’ятати, що вам не доведеться розряджати акумулятор щодня: електромобіль заряджається так само, як телефон. Акумулятор BMW iX можна зарядити від 10 до 80% за 40 хвилин за допомогою швидкого заряджання постійним струмом. Використовуючи вдома зарядний пристрій рівня 2, він може розрядитися повністю за 11 годин. І все ж 40 хвилин – це великий термін порівняно з п’ятихвилинним піт-стопом.

Вантажний простір

Через унікальне компонування платформи у електромобілів, як правило, більше вантажного простору, ніж у автомобілів з ДВЗ. У випадку з iX справа інакша. На відміну від більшості електрокарів, iX немає передньої панелі, а багажник не такий великий, як очікувалося. Він має об’єм 1005 літрів для та відсік під підлогою для всього необхідного для зарядки обладнання. Х5 має багажник об’ємом 960 літрів. Знову ж таки, різниця не настільки велика, щоб надто вплинути на думку покупця. У X5 також є розділені двері багажника.

Ціноутворення: на одному рівні, але не зовсім

Рекомендована виробником роздрібна ціна iX xDrive50i становить 83 200 доларів, але всім відомо, що стартові ціни BMW – це лише базові орієнтири. Як тільки ви додасте всі «смаки», включаючи всі розкішні функції, приємний колір і спортивний пакет, ціна зросте до 97325 доларів. Але в США для iX доступна державна податкова пільга в розмірі 7500 доларів, так що ціна буде трохи менше 90 000 доларів. Додавання тієї ж кількості опцій до X5 M50i призводить до ціни в 92 900 доларів та відсутності податкових пільг.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!