У більшості автомобілістів з приходом холодного сезону виникає те саме питання: до яких температур потрібно прогрівати двигун автомобіля перед початком поїздки. Експерти ukrautoprom відзначають, що навіть якщо почати рух одразу після запуску мотора, то серйозних проблем із силовим агрегатом не буде.
Мінімальний тепловий проміжок забезпечує нормальну роботу двигуна. Єдина проблема це товщина масляної плівки, яка утворюється на поверхні деталей, які труться.
Як правило, на холодному двигуні товщина масляної плівки мінімальна. Тому агрегат, який часто працює в такому режимі, зношується швидше. Саме тому потрібно дати мотору трохи попрацювати на холостих оборотах, і тільки потім їхати.
Як правильно визначити оптимальну температуру антифризу, масла та самого двигуна? Тут найкраще орієнтуватися за оборотами. Більшість сучасних машин укомплектовані режимом підігріву, що допомагає антифризу швидше прогрітися до робочих температур. Блок керування автоматично трохи збільшує оберти, а потім знижує, коли антифриз розігрівся.
Тому експерти радять орієнтуватись за даними тахометра. Коли обороти двигуна будуть менше тисячі, це означає, що антифриз прогрівся до +30 градусів за Цельсієм, густота масла відновилася, а товщина масляної плівки на деталях, що труться, нормалізувалася.
Mercedes-Benz обіцяє, що майбутній EQG, також відомий як електричний варіант G-Class, стане справжнім позашляховиком. Є…
Експерти опублікували статистику поломок ADAC за 2024 рік, що підтверджує, що електромобілі залишаються надійнішими за автомобілі…
Шведські електромобілі Polestar отримають супершвидку 10-хвилинну зарядку. Шведський виробник електромобілів Polestar спільно з компанією StoreDot,…
З моменту появи компанії Tesla у 2003 році керівництво цієї марки в особі Ілона Маска…
З настанням теплої пори року автовласники часто заливають у бачок склоомивача замість спеціальної миючої рідини…
Mercedes-Benz EQXX проїхав із Ер-Ріяду до Дубая на одній зарядці батареї. Mercedes-Benz прозвітував про третій…
Leave a Comment