Міф про те, що сучасні автомобілі недовговічні, а електромобілі за рахунок батарей взагалі не економічні у довгостроковій перспективі, готова розвінчати Tesla Model S 70D зі США. Відеоогляд цього автомобіля опублікував YouTube-канал Braden Carlson. З 2015 року машина проїхала вже 682 360 кілометрів та продовжує збільшувати пробіг.
Перший власник використав машину в Uber. У середньому він намотував майже 113 000 кілометрів на рік. Тепер ліфтбек знаходиться в руках уже нового господаря, який купив її зі знанням усієї історії.
Найдорожчий компонент силової установки – батарею – замінили на пробігу 402 000 кілометрів. Це було зроблено безкоштовно для власника, тому що ця Tesla мала гарантію на штатний акумулятор без обмеження пробігу. Таким чином, нова батарея вже пропрацювала близько 280 тисяч кілометрів.
Задній електромотор досі рідний, передній довелося замінити на 612 тисяч кілометрів. На 539 000 вийшов з ладу блок керування медіасистемою, компресор кондиціонера прослужив 483 000 км. На пробігу 603 500 кілометрів було проведено ремонт підвіски із заміною важелів.
Зима для авто — це не просто красива пора для поїздок, а справжній виклик для…
Чесно кажучи, я завжди трохи переживаю за авто взимку, особливо коли десь чую про загоряння…
В Україні з номерами на авто все має бути чітко, інакше можна легко нарватися на…
Акумулятор має свій термін служби, і якщо йому вже більше трьох років, будьте готові до…
Volkswagen розширив лінійку свого популярного компактного позашляховика Tiguan 4Motion , додавши бензинову версію. Тепер модель…
Автомобілі з гібридними силовими установками по всьому світу набирають популярності. Вони вважаються перехідним варіантом між…
Leave a Comment