Міф про те, що сучасні автомобілі недовговічні, а електромобілі за рахунок батарей взагалі не економічні у довгостроковій перспективі, готова розвінчати Tesla Model S 70D зі США. Відеоогляд цього автомобіля опублікував YouTube-канал Braden Carlson. З 2015 року машина проїхала вже 682 360 кілометрів та продовжує збільшувати пробіг.
Перший власник використав машину в Uber. У середньому він намотував майже 113 000 кілометрів на рік. Тепер ліфтбек знаходиться в руках уже нового господаря, який купив її зі знанням усієї історії.
Найдорожчий компонент силової установки – батарею – замінили на пробігу 402 000 кілометрів. Це було зроблено безкоштовно для власника, тому що ця Tesla мала гарантію на штатний акумулятор без обмеження пробігу. Таким чином, нова батарея вже пропрацювала близько 280 тисяч кілометрів.
Задній електромотор досі рідний, передній довелося замінити на 612 тисяч кілометрів. На 539 000 вийшов з ладу блок керування медіасистемою, компресор кондиціонера прослужив 483 000 км. На пробігу 603 500 кілометрів було проведено ремонт підвіски із заміною важелів.
У мережі з'явилися фотографії нової базової Tesla Model Y 2026, які, за чутками, ненадовго були…
Інгольштадтський автогігант Audi готується представити свій новий флагманський кросовер Q9. Раніше проект залишався засекреченим і…
Сучасні автомобільні двигуни вже не розраховані на пробіги у мільйон кілометрів: несправності починають з'являтися після…
Ще десять-п'ятнадцять років тому дизель вважався символом економії та практичності: машини з "важким паливом" мали…
Skoda офіційно підтвердила вихід спортивної версії популярного хетчбека - Fabia 130, прем'єра якої запланована на…
Європейські країни дедалі активніше наслідують Францію та Великобританію, які обмежили доступ китайських електромобілів до програм…
Leave a Comment