Міф про те, що сучасні автомобілі недовговічні, а електромобілі за рахунок батарей взагалі не економічні у довгостроковій перспективі, готова розвінчати Tesla Model S 70D зі США. Відеоогляд цього автомобіля опублікував YouTube-канал Braden Carlson. З 2015 року машина проїхала вже 682 360 кілометрів та продовжує збільшувати пробіг.
Перший власник використав машину в Uber. У середньому він намотував майже 113 000 кілометрів на рік. Тепер ліфтбек знаходиться в руках уже нового господаря, який купив її зі знанням усієї історії.
Найдорожчий компонент силової установки – батарею – замінили на пробігу 402 000 кілометрів. Це було зроблено безкоштовно для власника, тому що ця Tesla мала гарантію на штатний акумулятор без обмеження пробігу. Таким чином, нова батарея вже пропрацювала близько 280 тисяч кілометрів.
Задній електромотор досі рідний, передній довелося замінити на 612 тисяч кілометрів. На 539 000 вийшов з ладу блок керування медіасистемою, компресор кондиціонера прослужив 483 000 км. На пробігу 603 500 кілометрів було проведено ремонт підвіски із заміною важелів.
У Каліфорнії, де самоврядні автомобілі вже не новина, запроваджуються нові правила. Двома законопроектами, схваленими комітетом…
Honda, відома своїми інноваційними автомобілями, нещодавно зіштовхнулася з проблемою, яка виявилася несподіваною навіть для такого…
Skoda робить ставку на електричну продуктивність, представляючи концепт гоночного автомобіля Enyaq RS Race , заснований на серійній моделі Enyaq…
Автомобілі Toyota вважаються одними з найнадійніших на світовому ринку. Їх купують величезними тиражами та стабільно…
Нове покоління флагманського кросовера Hyundai Palisade має побачити світ на початку 2025 року. А поки…
Ferrari готує прем'єру суперкара із 12-циліндровим двигуном. У короткому відео, опублікованому в офіційному YouTube-каналі італійської…
Leave a Comment