Міф про те, що сучасні автомобілі недовговічні, а електромобілі за рахунок батарей взагалі не економічні у довгостроковій перспективі, готова розвінчати Tesla Model S 70D зі США. Відеоогляд цього автомобіля опублікував YouTube-канал Braden Carlson. З 2015 року машина проїхала вже 682 360 кілометрів та продовжує збільшувати пробіг.
Перший власник використав машину в Uber. У середньому він намотував майже 113 000 кілометрів на рік. Тепер ліфтбек знаходиться в руках уже нового господаря, який купив її зі знанням усієї історії.
Найдорожчий компонент силової установки – батарею – замінили на пробігу 402 000 кілометрів. Це було зроблено безкоштовно для власника, тому що ця Tesla мала гарантію на штатний акумулятор без обмеження пробігу. Таким чином, нова батарея вже пропрацювала близько 280 тисяч кілометрів.
Задній електромотор досі рідний, передній довелося замінити на 612 тисяч кілометрів. На 539 000 вийшов з ладу блок керування медіасистемою, компресор кондиціонера прослужив 483 000 км. На пробігу 603 500 кілометрів було проведено ремонт підвіски із заміною важелів.
У багатьох українських водіїв сформувався стійкий рефлекс: якщо поліція зупинила - потрібно виходити з авто,…
У сучасному світі небагато автомобілів здатні без капітального ремонту легко подолати пів мільйона кілометрів. Проте…
Концепт універсала, який представлять на автосалоні в Мюнхені у вересні, ймовірно, базуватиметься на новій платформі…
Skoda презентувала оновлений кросовер Kamiq 2026 модельного року, який тепер має нову версію Plus, створену…
З підвищенням цін на пальне водії дедалі частіше шукають способи зекономити, зокрема заправляючи автомобілі дешевшим…
Під час заходу, присвяченого розвитку нових енергетичних транспортних засобів, організованого китайською асоціацією, керівник місцевого офісу…
Leave a Comment