У вигляді нового Nio ET5 використовуються напрацювання дизайну “старшого” електрокара ET7 , весь кузов якого був створений для досягнення максимальної аеродинамічної ефективності. Новинка отримала висувні дверні ручки, повітрозабірники в передньому бампері, а також ряд інших особливостей, які дозволяють знизити коефіцієнт лобового опору до 0,24.
Вивчаючи інтер’єр новинки, можна помітити, що в салоні практично немає фізичних кнопок. Замість аналогових перемикачів використовується цифрова панель приладів з 10,5-дюймовим екраном і мультимедійний комплекс з сенсорним дисплеєм на 12,8 дюйма. У списку опцій вказані спортивні крісла з підігрівом, вентиляцією та масажем, світлодіодне «настроювальне» підсвічування з вибором з 256 кольорів, а також акустичний комплекс Dolby Atmos 7.1.4 та фірмовий автопілот Aquila , який використовує у своїй роботі 33 різні датчики.
Повнопривідний електрокар поставляється з двома електромоторами 150-сильним на передній осі та 210-сильним на задній. Сумарна потужність силової установки складає 480 л. і 700 Нм моменту, що крутить, а з місця до 100 км/год новинка прискорюється за 4,3 секунди. Як елемент живлення виступають акумуляторні батареї на 75, 100 або 150 кВт * год, які дозволяють проїхати без підзарядки 550, 700 та 1000 кілометрів відповідно.
Перші товарні екземпляри Nio ET5 надійдуть до китайських дилерів марки у вересні 2022 року. Якщо купувати автомобіль з попередньо встановленою батареєю, то він обійдеться мінімум у 328 000 юанів, що становить близько 3,8 млн рублів, а якщо використовувати орендну батарею, то цінник опускається до 258 000 юанів (близько 1 млн гривень). Дещо пізніше електрокар почне продаватися в Норвегії, Німеччині, Нідерландах, Швеції та Данії.
Більше фото авто: