Головна Авто Розкрито абсолютно новий кросовер КрАЗ

Розкрито абсолютно новий кросовер КрАЗ

1
15368

Тенденції на світовому ринку змушують багато компаній диверсифікувати виробництво: замість випуску автомобілів одного типу вони змушені розширювати модельний ряд, у тому числі за рахунок не характерних для себе видів транспорту. Цього підходу дотримуються багато китайських підприємств.

Зокрема, Dongfeng та Geely крім легкових автомобілів випускають комерційні види транспорту та спеціалізовану техніку. Завдяки цьому компаніям вдається отримувати прибуток навіть за умов різкого падіння попиту. Так, Geely у 2021 році став найкращим виробником комерційного транспорту в КНР.

Наведену вимушену потребу яскраво ілюструє приклад Кременчуцького автомобільного заводу, або КрАЗу. Українське підприємство, яке за радянських часів випускало велику лінійку вантажного транспорту, нещодавно пережило процедуру банкрутства. Попри це автозавод продовжує працювати, випускаючи військову та іншу техніку обмеженими партіями. Але навіть за наявності державних замовлень КрАЗ сьогодні перебуває на межі руйнування. Змінити ситуацію здатна саме диверсифікація діяльності. Відновити фінансове становище можна, якщо КрАЗ перейде на виробництво автомобілів масового сегмента. Зокрема, вирішити проблеми здатний компактний та недорогий кросовер.

Вітчизняний дизайнер опублікував серію рендерів, які розкривають такий автомобіль. За задумом автора, перший кросовер КрАЗ-255 2021-2022 матиме компактні розміри. Але при цьому частина рішень, реалізованих у представленій моделі, вказує на те, що автомобіль матиме певні позашляхові здібності. На користь цього припущення свідчать порівняно високий кліренс та наявність пластикового обважування.

Якщо КрАЗ вирішиться на розробку такого автомобіля, підприємству доведеться шукати партнерів для реалізації проекту. Пов’язано це з відсутністю автозаводу необхідних платформи і двигунів, які можуть лягти в основу компактного кросовера. Вирішенням цієї проблеми може стати налагодження партнерства з Renault. Судячи з поведінки французької компанії, сьогодні вона має намір закріпитись на українському ринку. Renault зокрема розширює модельний ряд, який випускає Запорізький автозавод. І компанії можливо буде вигідно знайти ще одного партнера на українському ринку, яким може стати КрАЗ.

Дизайн

Представлений кросовер КрАЗ-255 2021-2022 зовні мало чим схожа на сучасні паркетники компактного розміру. Автомобіль має трохи незграбний кузов, більш характерний для позашляховиків, але його передня частина відрізняється закругленою формою. При цьому корми в української новинки вийшла прямовисною. Настільки неординарне поєднання дизайнерських рішень допоможе кросоверу від КрАЗ виділиться на тлі конкурентів. До того ж новинка доповнюється широкими та досить об’ємними колісними крилами, які надають кузову привабливішого вигляду.

Незвичайним можна назвати рішення встановити на кросовер плоский капот, який злегка піднімається по краях і заокруглений у районі решітки радіатора. Але головна оптика у представленої моделі відрізняється стандартною для багатьох недорогих паркетників конфігурацією. Вона представлена ​​у вигляді подовжених та відносно вузьких фар, усередині яких, ймовірно, розміщуються світлодіодні вогні.

Зараз читають  Компанія Toyota опублікувала тизер позашляховика Sequoia нового покоління

Другим примітним рішенням, який дизайнер реалізував у даній моделі, є розділені на 2 сегменти грати радіатора. Її нижня частина візуально з’єднується з бічними повітрозабірниками, які розташовуються на значному заглибленні переднього бампера. Останній доповнюється ще одним вентиляційним отвором, розміщеним знизу. З боків цього вузького повітрозабірника розробник встановив характерні виступи, що надають автомобілі спортивного вигляду.

Через те, що корма має практично вертикальну форму, виникає ефект, ніби задня частина кузова розташовується набагато вище передньої. Третє незвичайне рішення, яке слід виділити у представленій моделі, – це великі стійки. За площею вони практично зіставні із заднім склінням, яке відрізняється компактними розмірами. У цьому розробник розмістив на кормі великий спойлер. Таке поєднання дизайнерських рішень призвело до погіршення огляду із салон.

На кормі у кросовера КрАЗ-255 2021-2022 закріплені великі ліхтарі, наявність яких побічно вказує на належність автомобіля до сегменту бюджетних кросоверів. Багато недорогих китайських паркетників поставляються з подібною оптикою.

Наявність вертикальної корми показує, що, можливо, в салоні кросовера встановлюються 3 ряди сидінь. Але розміщення третього ряду посадкових місць заважають компактні розміри самого автомобіля. З іншого боку, завдяки такій конфігурації корми новий кросовер, ймовірно, отримає найбільший у класі багажний відсік.

Технічні характеристики

Як було зазначено вище, єдиним варіантом реалізації проекту створення кросовера для КрАЗ стане партнерство з Renault. У цьому випадку українська новинка зможе отримати 1,5-літровий турбодизельний двигун, який поєднується з механічною КПП та повним приводом. Менш імовірно, що перший кросовер КрАЗ-255 2021-2022 оснастять ще й 1,3-літровим турбодвигуном із віддачею до 150 к.с. Українська модель, щоб закріпитися на ринку, має коштувати дешево. Тому для неї візьмуть найменш дорогі двигуни. Не виключений варіант появи на моделі та літрового турбомотора з віддачею до 120 к.с.

Незважаючи на сказане, разом з кожним з представлених двигунів новинка повинна отримати повний привід. Відсутність такої трансмісії різко зменшить привабливість автомобіля з урахуванням активної експансії китайських виробників на український ринок.

Начало продаж

КрАЗ зараз не працює над проектами зі створення легкових машин. Автозавод переважно займається розширенням ринків присутності своїх моделей, а також збільшує обсяги виробництва спеціалізованої (у тому числі і військової) техніки.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

1 коментар

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

Дякуємо!

Тепер редактори знають.