Головна Авто Які кросовери оснащуються найпроблемнішими двигунами

Які кросовери оснащуються найпроблемнішими двигунами

Час читання: < 1 хв.
0

Сьогодні автомобільний ринок надає покупцям автомобілі, оснащені моторами приблизно однакової якості, які мають достатній ресурс, хоча, звичайно, сучасні двигуни не можуть зрівнятися за надійністю з старішими. Є, однак, агрегати, які навіть на тлі сучасних двигунів показують вкрай низьку надійність.

Hyser розповів, які п’ять моделей кросоверів страждають від проблемних двигунів.

Так, експерти рекомендують уникати кросовера Peugeot 3008 , під капотом якого стоїть двигун ЕР6. Цей двигун французи розробили у 2006 році спільно з інженерами компанії BMW. Незважаючи на хороші характеристики силовий агрегат досить погано збалансований, у нього часто протікає масло і рідина, що охолоджує, слабкий ланцюг ГРМ, швидке знос натягувача і масложер.

Реклама

Другий кросовер із проблемним мотором – Volkswagen Tiguan , зокрема, його версія з 1,4-літровим двигуном EA111. Це сімейство двигунів стало на конвеєр в 2005 році. Його безперечну інноваційність затьмарює дуже низька надійність: розтяг ланцюга ГРМ, масложер і примхливість до якості палива.

Третій проблемний двигун у списку – 2-літровий турбований дизельний двигун N47, який з 2007 року встановлюють на BMW X3 . Даний агрегат схильний до перегріву, у нього часто засмічуються шлаками тракти, малий ресурс ланцюга ГРМ та вимогливість до якості дизеля.

Експерти рекомендують уникати і автомобіль Opel Mokka , під капотом якого стоїть 1,4-літровий турбований двигун A14NET, який у 2009 році був розроблений компанією Chevrolet. Серед його недоліків можна відзначити високий рівень шуму, малий ресурс помпи, протікання клапанної кришки та сальників коленвала.

Останній автомобіль у списку – Renault Duster з 1,5-літровим дизельним мотором К9К. Головною проблемою цього силового агрегату є п’єзоелектричні форсунки. Також страждає турбонаддув, поршні та паливний насос.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

Дякуємо!

Тепер редактори знають.