Британські автоаналітики з журналу Autoexpress підібрали 10 найменших електрокарів, які зараз можна придбати новими. Адже не усім потрібні габарити електро-Хаммера чи Porsche Taycan. Повідомляє uamotors.
Культовий електричний 500-й є доступним, а з заявленим запасом ходу 320 км за умови повної зарядки він також гарно підходить для їзди містом. Це справедливо для найбільшої батареї ємністю 42 кВт·год, яка також має можливість швидкої зарядки 85 кВт, що дає ФІАТ у 80-відсоткову зарядку за відносно швидкі 27 хвилин. Розгін 0-100 км/год займає 9 секунд; це лише на півсекунди швидше, ніж такий же 500, але з меншим, легшим акумулятором на 24 кВт·год, хоча запас ходу падає до прогнозованих 185 км, якщо ви виберете цю більш доступну версію. Незалежно від того, що ви виберете, чарівність 500 полягає у його ретро-вигляді, абсолютно сучасних технологіях, включаючи функції автономного водіння 2 рівня та 10,25-дюймовий сенсорний екран мультимедіа.
Рено Зое має типову для марки комфортну підвіску, а також вражаючий запасу ходу в 392 км. Доступна лише одна батарея ємністю 55 кВт*год. Однак ви можете вибрати потужність двигуна 107 к. с. або 133 к. с. з можливістю додати опцію 50 кВт швидкої зарядки до кожного.Якщо ви будете переважно використовувати свій автомобіль локально (заряджати його за 9 год 25 хв від домашньої настінної коробки на 7,4 кВт), то ця функція не знадобиться. Але якщо ви плануєте поїхати далі на Zoe – а ви зможете це зробити, враховуючи запас ходу – швидка зарядка може бути хорошою ідеєю. Час перезарядки скорочується до1 год10 хв для доповнення на 80 відсотків.Zoe оснащений багатьма технологіями з безпеки та хорошим функціоналом, як-от світлодіодні фари та парктронік.
У практичності немає недоліків, оскільки e-208 пропонує ті ж 311 літрів багажника, що і 208, тоді як електродвигун означає забезпечує e-208 майже безшумну роботу та плавний приплив потужності. Розгін від 0 до 100 км/год займає 8,1 с. Батарею на 50 кВт/год можна зарядити за півгодини, оскільки e-208 підтримує зарядку потужністю 100 кВт – не кожен маленький електромобіль пропонує цю технологію – і дальність ходу сягатиме 350 км. Пежо е-208 – бадьорий, практичний, вишуканий і веселий у водінні, а це означає, тому він має бути в списку потенційних покупців компактних електромобілів.
ID.3 більший, ніж інші авто у цьому списку, але він тут заслужено, тому що це все одно компактний сімейний електромобіль. Батарея 45 кВт/год забезпечує запас ходу до 350 км. Більш ємнісна версія Pro S з батареєю на 77 кВт·год має запас ходу 500 км, але ціни кусаються, оскільки вона поставляється лише в комплектації Tour. У специфікації Life все одно є все необхідне, включаючи світлодіодні фари і ліхтарі, адаптивний круїз і вдосконалений комплект безпеки. Однією з заслуг ID.3 є те, що це перша модель VW Group, яка використовує найновішу архітектуру MEB. Вона розроблена виключно для електромобілів, тому тут немає компромісів в плані практичності, а продуманість і їзда – такі, як ви очікуєте від VW.
Коли концерн PSA викупив Опель у 2017 році, це означало, що німецький бренд перейде на технології французького гіганта, тому Corsa-e практично технічно ідентична до Peugeot e-208. Опель має ту саму батарею ємністю 50 кВт/год і запас ходу 340 км, а час перезарядки за 30 хвилин можливий завдяки швидкій зарядці. Поведінка та керованість на дорозі е-Корси чудові, але справжня привабливість полягає в тому, наскільки легко нею керувати з додатковим режимом B для рекуперативного гальмування – це розслабляє під час руху та має ідеальний сенс для їзди по місту.
Однією з фішок «Honda е» є те, що її електродвигун встановлений на задній осі. Це додає багажний простір спереду, але не загрожує об’єму в салоні, тому він відносно просторий, зважаючи на його маленькі розміри. Це також означає, що без двигуна спереду машина має кращий радіус розвороту, тому Хонда почуває себе як вдома на вулицях міста. Інформаційно-розважальна система також хороша, загалом вона має п’ять екранів, у тому числі по одному з кожного боку торпедо для цифрових дзеркал-камер. Щодо запасу ходу, то тут безшумні 220 км до ваших послуг.
Квадратний міні-Фльксваген не має жодних проблем, коли справа доходить до простору, тому що 251-літровий багажник точно такий же, як у бензинового автомобіля. Потужна регенерація гальм у режимі «B» означає, що ви можете їздити містом, змінюючи натискання лише педалі газу, щоб зменшити швидкість, і в поєднанні з вивіреністю автомобіля та його продуманістю, так керувати дуже навіть добре. Функціональний, але простий дизайн салону використовуватиме ваш телефон для інформаційно-розважальної програми. Фольксваген добре обладнаний, з двозонним клімат-контролем, підігрівом сидінь, датчиками паркування та задньою камерою, а також круїз-контролем у базовій комплектації.
Сіті-кари мають найбільше сенсу, коли йдеться про їх електрифікацію. У бензиновій формі ці невеликі машини часто мають обмежену потужність, але от електромотор робить їх швидшими та дієздатнішими, а оскільки вони всі легкі, запас ходу також може бути досить респектабельним. Оскільки SEAT Mii з бензиновим двигуном більше не доступний, а електро-модель зараз доступна лише з наявних запасів, тому годинник тікає. Зарядна система потужністю 40 кВт означає, що акумулятор автомобіля ємністю 38,6 кВт·год можна зарядити до 80% менш ніж за годину. З повною батареєю ви зможете проїхати близько 260 км.
I3 можна назвати піонером електрокарів BMW і взагалі. Стандартний i3 – це все, що вам потрібно, з запасом ходу до 305 км і 80-відсотковою підзарядкою за трохи більше ніж 40 хвилин це напрочуд конкурентно здатний хетчбек, хоча його виробництво стартувало ще у 2013 році. Дякувати оновленню пару років тому. Задні двері «проти ходу» допомагають отримати доступ до компактної кабіни, а як тільки ви потрапите всередину, ви знайдете багато матеріалів з рециркуляції, які відповідають екологічному підходу електромобіля. Вони також чимось виправдовують відносно високу ціну i3.
З запасом ходу 180 км, MINI годиться більше для коротких подорожей, але він зберігає характерне для бренду відмінне налаштування шасі. Відповідно керованість чудова, а крутний момент двигуна 270 Нм дає хетчу неабиякої пруткості. Дворежимна установка рекуперативного гальмування також сильна сторона моделі, що чудово підходить для водіння на одній педалі. Є три комплектації на вибір, але всі вони мають однакову батарею ємністю 32,6 кВт·год, а можливість зарядки 50 кВт означає, що 80% зарядка займе трохи більше 30 хв.
Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…
Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…
Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…
Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…
BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…
Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…
Leave a Comment