У квітні на Шанхайському автосалоні дебютує в другому поколінні гібридного кросовера BYD Tang, зовнішність якого повинна сподобатися європейцям.
Кросовер першого покоління з’явився на світ влітку 2015 року та був подальшим розвитком BYD S6 зразка 2011 року. Який, в свою чергу, був нічим іншим, як піратською копією Lexus RX другого покоління! Правда, Toyota не зважилася пред’являти претензії BYD, прекрасно знаючи, що судитися з китайськими автовиробниками – собі дорожче, пише Автоблог.
В даний час компанія BYD позиціонує себе як солідного автовиробника, а тому рішуче відмовилася від крадіжки чужої інтелектуальної власності. Більше того, китайці запросили на посаду шеф-дизайнера Вольфганга Еггера, який раніше працював на Alfa Romeo і Audi, а тепер відповідає за дизайн нових моделей BYD.
Кросовер другого покоління в порівнянні з попередником став більший: довжина – 4870 мм, ширина – 1950 мм, висота – 1725 мм, колісна база – 2820 мм. А ось що стосується силової установки, то вона залишиться колишньою: турбований дволітровий бензиновий двигун потужністю 205 к.с. (320 Н ∙ м), разом з яким будуть працювати два електродвигуни.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment