У квітні на Шанхайському автосалоні дебютує в другому поколінні гібридного кросовера BYD Tang, зовнішність якого повинна сподобатися європейцям.
Кросовер першого покоління з’явився на світ влітку 2015 року та був подальшим розвитком BYD S6 зразка 2011 року. Який, в свою чергу, був нічим іншим, як піратською копією Lexus RX другого покоління! Правда, Toyota не зважилася пред’являти претензії BYD, прекрасно знаючи, що судитися з китайськими автовиробниками – собі дорожче, пише Автоблог.
В даний час компанія BYD позиціонує себе як солідного автовиробника, а тому рішуче відмовилася від крадіжки чужої інтелектуальної власності. Більше того, китайці запросили на посаду шеф-дизайнера Вольфганга Еггера, який раніше працював на Alfa Romeo і Audi, а тепер відповідає за дизайн нових моделей BYD.
Кросовер другого покоління в порівнянні з попередником став більший: довжина – 4870 мм, ширина – 1950 мм, висота – 1725 мм, колісна база – 2820 мм. А ось що стосується силової установки, то вона залишиться колишньою: турбований дволітровий бензиновий двигун потужністю 205 к.с. (320 Н ∙ м), разом з яким будуть працювати два електродвигуни.
Дослідження Вашингтонського університету та Інституту Toyota показало, що великі сенсорні екрани в салоні авто можуть…
Toyota Yaris, яка давно асоціюється із сегментом сітікарів, готується до нового покоління, запуск якого очікується…
Багато водіїв вважають, що на рівній площині можна обійтися без ручника, обмежившись режимом Park у…
Оновлений план Єврокомісії щодо скорочення автомобільних викидів до 2035 року загалом отримав позитивну реакцію ринку,…
Повний привід давно сприймається багатьма водіями як синонім безпеки взимку. Значок 4x4 на кузові створює…
Трирядні SUV давно стали альтернативою мінівенам для тих, кому потрібно 6-8 місць, але хочеться кросоверного…
Leave a Comment