Представлений на рендерних зображеннях крос-універсал отримав збільшений кліренс, контрастний обвіс із пластику в нижній частині кузова та модифіковані бампери. Задня півсфера виконана в стилі нового Hyundai Tucson .
Hyundai Elantra 7-го покоління побудована на платформі К3, яку також використовує Kia Cerato останньої генерації. Порівняно з попереднім поколінням седан став довшим на 30 міліметрів (до 4650 мм) і ширшим на 25 мм (до 1825 мм), колісна база також трохи збільшилася – 2720 мм (+20 мм).
У Кореї седан пропонують із колишнім бензиновим 1,6-літровим «атмосферником» MPI сімейства Smartstream та газовим 1,6 літра LPI потужністю 123 сили та 120 кінських сил. На ринку США Elantra доступна з 2,0-літровим атмосферним 149-сильним MPI, що працює за циклом Аткінсона, а також з гібридною установкою, що складається з 1,6-літрового двигуна GDI та батареєю ємністю 1,32 кВт/год (без можливості підзарядки від електромережі). Сукупна віддача гібрида – 141 кінська сила, заявлена витрата палива – 4,7 літра на 100 км. Також є “заряджена” версія N Line з 1,6-літровим бензиновим турбодвигуном T-GDI (204 к.с.).