Toyota вперше “наживо” представила електричного спадкоємця RAV4 (ФОТО)

0
211

Сьогодні, 9 листопада, Toyota Motor провела презентацію свого першого масового електромобіля. Новинку представили на батьківщині, у Японії. Точну дату початку продажу та ціни bZ4X Toyota поки не оголосила, але повідомила, що кросовер почне надходити до дилерських центрів компанії, починаючи з середини 2022 року.

У назві Toyota bZ4X поєднання ” bZ ” (beyond Zero) означає, що модель використовує платформу, призначену для BEV, яка прагне значення “за межами нуля”, цифра ” 4 ” говорить про положення моделі в ієрархії (тобто це буде не єдина модель у лінійці, яка використовує таку архітектуру, всього їх буде сім), а літера « x » вказує на те, що це кросовер. Випускати модель планують у Китаї та Японії. Сьогодні новинку «наживо» показали японській публіці.

Перше, що відразу впадає у вічі, це те, що електричний кросовер Toyota bZ4X дуже схожий на RAV4 останнього покоління, що не дивно, оскільки новинка створена на базі електричної версії платформи TNGA, яку використовує RAV4. Архітектура e-TNGA розроблена спільно з компанією Subaru Corporation спеціально для електромобілів. Завдяки цій платформі, яка враховує унікальні вимоги BEV з низьким центром тяжкості та більшою жорсткістю, вдалося досягти високих позашляхових характеристик, властивих SUV, із привабливими, плавними, інтуїтивно зрозумілими характеристиками керування не тільки для BEV, але й для будь-якого автомобіля.

Toyota bZ4X за габаритами майже не відрізняється від RAV4. При довжині 4690 мм, ширині 1860 мм і висоті 1650 мм у електромобіля істотно більша тільки колісна база – 2850 мм проти 2690 мм. Завдяки цьому новинка забезпечує запас простору для пасажирів другого ряду на рівні седанів D-класу, таких як Toyota Camry.

Певна схожість нового Toyota bZ4X із RAV4 стосується не лише габаритів, а й дизайну. Це читається в мужньому вигляді, незграбних лініях, декорі з «натяком на агресію», проте в машині відсутня традиційна решітка радіатора. Таку зовнішність особливо підкреслюють матові накладки на колісні арки, акулій плавець на даху, а також великі колеса, розмір дисків яких досягає 20 дюймів. BZ4X має захоплюючий дух електрокара в кузові позашляховика, привабливість для водіння і є першою моделлю серії bZ від Toyota, яка підкреслює безпеку і душевний спокій.

Куди цікавіша особливість — кермо «з проводів», яке пропонуватиметься за доплату. Toyota стане другим автовиробником, який почне встановлювати таку систему на серійні машини: першою ще в 2013 році стала компанія Infiniti, але повторити цей досвід досі ніхто не наважувався. Рульове управління матиме кілька режимів роботи, адже механізм без валу дозволяє встановити будь-яке передатне відношення, і кросовери з такою системою матимуть штурвал One motion grip замість звичного рульового колеса. У «гострому» режимі від упору до упору він робитиме менше півоберту — лише 150 градусів. Як селектор режиму трансмісії використовуються шайба, що обертається, і окрема кнопка паркінгу.

Зараз читають  Toyota RAV4 Hybrid 2022 показала свою перевагу перед іншими авто: чим здивує машина

Як вже відомо, bZ4X буде доступна у двох версіях із сонячними батареями на даху: з одним та двома електромоторами. У передньопривідному виконанні передбачено один двигун потужністю 204 к.с., у повнопривідному – два по 109 к.с. (У сумі 218 к.с.). Час розгону 0-100 км/год становить 8,4 та 7,7 секунд відповідно. Маса відрізняється несуттєво: 1920 та 2005 кг. Незалежно від кількості двигунів використовується літій-іонна батарея ємністю 71,4 кВт-год, прикрита знизу сталевим листом. Запас ходу – 500 км для передньопривідної версії та 460 км – для задньопривідної (цикл випробувань WLTC). Модель підтримує швидке заряджання потужністю до 150 кВт, що дозволяє їй за 30 хвилин зарядитися до 80%.

Електричний кросовер bZ4X об’єднав у собі передові технології бренду, включаючи забезпечення високого ступеня безпеки акумуляторних елементів, третє покоління комплексу Toyota Safety Sense та конструкцію кузова, адаптовану до зіткнень з будь-якого напрямку. Це буде перший автомобіль бренду, який отримає технологію повного приводу Subaru та X-MODE з нещодавно розробленою функцією Grip-Control. BZ4X використовує «хмарну навігацію», яка використовує картографічну інформацію в «хмарі» для своєчасного отримання інформації про дорожній рух та наявність місць для паркування. Крім того, доступні спеціалізовані послуги BEV, такі як відображення зарядної станції, відображення асистентів водія та відображення діапазону руху.

Toyota Motor Corporation прагне вирішувати різні питання для створення стійкого суспільства з метою передати цю прекрасну Землю, нашу рідну планету майбутнім поколінням. Компанія використовує сильні сторони, виробляючи технологічні інновації у застосуванні до CASE, щоб розширити потенціал автомобілів, прагнучи надавати послуги, що забезпечують свободу пересування для всіх, щоб зробити свій внесок у досягнення цілей сталого розвитку. Зокрема, скорочення викидів CO 2 є невідкладним завданням у глобальному масштабі, і Toyota реалізує ініціативи щодо досягнення вуглецевої нейтральності (CN) до 2050 року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.