Авто

Peugeot представила оновлений Peugeot 508 2022 року

Peugeot представила кілька оновлень модельного ряду 508 на 2022 рік, щоб зберегти актуальність автомобіля серед конкурентів, таких як Skoda Superb та Volkswagen Passat. Оновлений Peugeot вносить зміни в стиль, структуру обробки салону та технології 508. Ціни на модель починаються від 28 215 фунтів стерлінгів за модель у кузові фастбек і 29 815 фунтів стерлінгів за варіант універсал .

Тепер кожна модель у лінійці Peugeot 508 поставляється з чорними зовнішніми дзеркалами заднього виду, а не з пофарбованими в колір кузова, а хромовані ґрати на моделі GT були замінені на чорні. Специфікацію Allure було виключено з лінійки версій, але пропонується модель Allure Premium. У стандартну комплектацію також входять світлодіодні фари.

Оновлення Peugeot означає, що модельний ряд 508 тепер розділений на п’ять модифікацій: Active Premium, Allure Premium, GT, GT Premium та флагман Peugeot Sport Engineered 508, орієнтований на продуктивність.

Автомобілі Active Premium у стандартній комплектації поставляються з 16-дюймовими легкосплавними дисками, автоматичними фарами та автоматичними двірниками, а також безліччю засобів безпеки, таких як автоматичне екстрене гальмування, камера заднього виду на 180 градусів та система активного утримання смуги руху. Усередині покупці отримують тканинну оббивку з мідним простроченням, 12,3-дюймову цифрову панель приладів і восьмидюймову інформаційно-розважальну систему з Apple CarPlay і Android Auto.

Автомобілі Allure Premium коштують від 30365 фунтів стерлінгів. Оновлення в порівнянні з базовою моделлю включають 17-дюймові легкосплавні диски, оббивку зі штучної шкіри та 10-дюймову інформаційно-розважальну систему. Також є додаткове обладнання для безпеки, таке як розпізнавання дорожніх знаків і функція зупинки та руху для адаптивної системи круїз-контролю.

508 GT поставляється з багатьма модифікаціями стилю для конкретних моделей, включаючи двоколірні 18-дюймові легкосплавні диски, унікальний значок «GT» та набір задніх світлодіодних ліхтарів з 3D-ефектом. Кабіна також отримала оновлення із синім розсіяним освітленням та оббивкою із трьох матеріалів. Ціни починаються від 30815 фунтів стерлінгів.

Моделі GT Premium коштують від 33 015 фунтів стерлінгів і засновані на цій специфікації з підігрівом та електрично регульованими сидіннями, обробленими штучною шкірою та алькантарою. Також є стереосистема преміум-класу Focal, камера для паркування на 360 градусів та повністю автоматизована система допомоги при паркуванні.

Ціни на модельний ряд Peugeot Sport Engineered 508 починаються з 53995 фунтів стерлінгів. Він приводиться в рух 1,6-літровим чотирициліндровим гібридним силовим агрегатом, що підключається потужністю 355 к.с., якого достатньо, щоб розігнати фастбек-варіант від 0 до 100 км/год за 5,2 секунди і досягти максимальної швидкості 249 км/год.

Зміни стилю в порівнянні зі стандартною лінійкою 508 включають агресивне обважування, 20-дюймові легкосплавні диски та масажні спортивні сидіння. У стандартну комплектацію входить повний набір технологій допомоги водієві, активні амортизатори та бездротовий зарядний пристрій для смартфона.

Варіанти двигунів для решти діапазону 508 явно менш спортивні, починаючи зі знайомого 1,2-літрового трициліндрового бензинового двигуна Peugeot потужністю 128 л. Він входить у стандартну комплектацію базової моделі та поставляється з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач. Крім того, є 1,5-літровий чотирициліндровий дизельний двигун за ціною від 30165 фунтів стерлінгів. Він також розвиває 128 к.с. та оснащений тією ж восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач.

На моделях Allure Premium і новіше покупці також можуть отримати менш потужну 222-сильну версію 1,6-літрового чотирициліндрового гібридного силового агрегату моделі Sport Engineered, що підключається. Він оснащений акумуляторною батареєю на 11,8 кВтг, якої, за словами Peugeot, достатньо для розгону від 0 до 100 км/год за 8,3 секунди та максимального запасу ходу на електротязі 63 км. Двигун також має рейтинг викидів CO2 за WLTP – всього 29 г/км.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Peugeot

Останні записи

Чому не можна заправляти авто з увімкненим двигуном

Більшість автозаправок ставляться до безпеки свого персоналу та клієнтів максимально серйозно. На території АЗС завжди…

01.11.2025

Чому поліцейські запитують водіїв “Куди прямуєте?”

На дорогах водії часто стикаються з питаннями від поліцейських на кшталт: "Куди прямуєте?" або "З…

01.11.2025

Популярний кросовер Toyota RAV4: що подобається і що дратує водіїв

Toyota RAV4 - один із найпопулярніших кросоверів у світі та бестселер у сегменті SUV серед…

01.11.2025

Чому українці досі ігнорують ремені безпеки

Попри постійні повідомлення про аварії, більшість українських водіїв досі ігнорує ремені безпеки. Хоча закон однозначно…

01.11.2025

Чому PHEV гібриди кращий вибір за електромобіль

В останні роки автопром переживає справжню революцію: електрифікація перестає бути трендом і стає необхідністю. У…

01.11.2025

ГБО для легкових авто: міфи, страхи та реальна економія

Газове паливо для легкових автомобілів оточене численними міфами та страхами, хоча насправді воно може значно…

01.11.2025