Названо 3 найнадійніших японських кросовера

Ситуація на автомобільному ринку продовжує бути вкрай непростою. У зв'язку з цим велика кількість водіїв звернула увагу на старі авто.

0
143

Редакція порталу UaMotors вивчила авторинок з пробігом і вибрала найцікавіші японські кросовери ціною до 500 тисяч гривень.

Mazda CX-5

Кросовер CX-5 вже досить довго є однією з найпопулярніших моделей Mazda на українському ринку. На «вторинці» модель дуже популярна, так як при належному обслуговуванні машина може пройти не одну сотню тисяч кілометрів.

Модель виглядає досить стильно, і навіть дорестайлинговой версія першого покоління не дивлячись застарілим. На вторинному авторинку дуже популярні версії, які обладнані 2,0-літровим 150-сильним бензиновим силовим агрегатом в поєднанні з автоматичною коробкою передач, проте також можна знайти 2,5-літрові 192-сильні варіації. Зустрічаються як передньопривідні, так і повнопривідні збірки. Машини виявилися досить надійними, але варто стежити за якістю палива.

Honda CR – V

Кросовери CR-V виділяються своєю надійністю, і четверта генерація моделі не є винятком. Багато водіїв довгі роки не розлучаються зі своїми автомобілями, так як не бачать сенсу міняти досить комфортний, просторий і надійний автомобіль.

Зовнішність моделі може бути приємний не для всіх, проте не можна заперечувати того, що авто виглядає стримано і цілком сучасно. До плюсів моделі належить місткий салон, а також величезний багажник. Усередині все ергономічно і продумано, проте його дизайн може здатися досить архаїчним.

Під капотом машини прописався 2,0-літровий 150-сильний силовий агрегат з віддачею 150 л.с., який може працювати разом як з МКПП, так і «автоматом». Однак також є можливість знайти обласканий похвалами 2,4-літровий 190-сильний двигун в тандемі з автоматичною коробкою передач, який здатний без особливих проблем працювати довгі роки.

Toyota RAV 4

Замикає список Toyota RAV4 четвертого покоління. Машина не потребує додаткового представлення, так як по дорогах України рухаються десятки тисяч машин різної генерації.

Кросовер продавався з 2,0-літровим 146-сильним мотором, який працював в парі з МКПП або варіатором, а також переднім або повним приводом. В цілому варіатор на цій машині складно назвати вкрай проблемним, однак по надійності він не зрівняється з механікою, а в разі його ремонту ціна буде дуже не самою демократичною.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.