«Апостроф» опублікував сім причин, чому не варто купувати автомобіль на дизельному паливі.
1. Обережність з паливом
Бензин залишається бензином, грубо кажучи, в будь-який час року. Але ось з дизельним паливом все інакше. Воно буває як літній, так і зимовий. Літній варіант, навіть якщо мороз на вулиці незначний, з легкістю перетворюється в «рідину», що нагадує за консистенцією сметану. Іноді воно і зовсім може повністю перейти в тверду фазу.
Та й в цілому дизельна паливна апаратура вкрай чутлива до якості палива. Часом заправка поганий соляркою призводить до дорогого ремонту.
2. ТО машини дорожче, як і сам автомобіль
Практично завжди дизельний варіант автомобіля коштує дорожче, ніж його бензиновий аналог. Незважаючи на те, що дизельна машина все ж економічніше, ця різниця буде довго окупатися. Бувають випадки, коли вона окупається навіть не у першого власника.
При цьому ТО дизельний автомобіль вимагає приблизно раз на 10 тисяч км пробігу. Обходиться воно приблизно на половину дорожче, ніж в разі двигуна внутрішнього згоряння.
3. Економія на паливі не покриває витрати
Дуже часто буває так, коли економія, яку дає дизельний двигун, в результаті не покриває всі необхідні витрати на обслуговування дизельного авто. До того ж ціна дизельного палива високого класу відчутно дорожче АІ-92 і впритул підходить до ціннику АІ-95. Таким чином стає очевидно, що колишнє цінову перевагу ДТ кануло в лету.
4. Холодно в салоні
У дизельних моторів високий ККД, через що в циліндрах під час роботи двигуна виділяється менше теплової енергії. Двигун погано прогрівається, що може стати причиною дискомфорту взимку. До оптимальних температур двигун прогрівається тільки на ходу, коли навантаження більше. Через це взимку в салоні дизельного автомобіля відверто холодно.
5. Не всюди пускають
Через те, що прихильники «зеленого» руху оголосили дизельні автомобілі чи не основними ворогами навколишнього середовища, в окремих містах Європи уже почали з’являтися зони, куди з дизельними моторами не пускають.
6. Занадто гучний двигун
У дизельному двигуні утворюється великий тиск, через що він створює більше шуму. Шум, в свою чергу, призводить до більш відчутним вібрацій, що теж дратує. До того ж дизель як і раніше смердить і торохтить на прогріванні – сусіди безпомилково впізнають вас по звуку і запаху.
7. Дорого
У дизеля дуже складна апаратура. Вона на порядок дорожче бензинової. У дорогих моделей витрати на ремонт і запчастини можуть бути вище в кілька разів. Крім цього конструкція дизельного двигуна вимагає від механіка високої кваліфікації, що впливає на цінник самої виконаної ним роботи.
Leave a Comment