Авто

Компанія Sony не знає, що робити зі своїм електромобілем Vision-S

Компанія Sony досі не сформулювала конкретний план щодо перспектив першого в своїй історії електричного авто – Vision-S. Нагадаємо, в статусі концепт-кара це купе показали в січні минулого року на виставці споживчої електроніки CES, на дорожні випробування робочий прототип машини вивели на початку нинішнього року.

У недавньому інтерв’ю Automotive News виконавчий віце-президент Sony Ідзумі Каваніші повідомив, що Vision-S все ще знаходиться на стадії науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт, проте компанія до цих пір не має певних поглядів на цей проект – гіпотетично його можна вивести як окремий продукт, але Sony поки використовує Vision-S як чисто робочий прототип, в складі якого тестують готові рішення і системи для сторонніх автовиробників.

«Ми повинні з’ясувати, в чому наша мета в наданні послуг мобільності. Це наша базова ідея, і ми продовжуємо фазу НДДКР », – повідомив Ідзумі Каваніші.

Sony Vision-S розмірами можна порівняти з Tesla Model 3 , довжина якої 4,7 метра. У цій машині Sony зібрала всі свої останні досягнення в області автономного управління та технологій мобільності.

Система інтелектуального управління електромобіля базується на 40 датчиках, включаючи CMOS (сенсори зображення) і ToF (сенсори відстані). Комплекс стежить за тим, що відбувається зовні і всередині автомобіля, забезпечує автономне управління і моніторить фізичний стан водія.

Інша особливість концепту – просунута розважальна система в салоні з об’ємним звуком, вона називається 360 Reality Audio, тобто «360-градусна реальність аудіо». Глибокий звук забезпечується додатковими динаміками, вбудованими в кожне сидіння.

Передня панель – це «стіна» з п’яти дисплеїв. Крайні показують картинку з відеокамер бокового огляду, встановлених замість дзеркал. Дисплей перед очима водія – це цифрова комбінація приладів. Центральний екран відноситься до медіанавігаціонной системі, ну, а дисплей навпроти пасажира використовується тільки для розважальної інформації.

Партнерами Sony в розробці систем виступили Bosch, BlackBerry, Nvidia, Qualcomm і інші великі компанії.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Nissan готує електричний Juke EV: перші фото прототипу на тестах у Європі

Nissan готує дебют свого найменшого електрокросовера - нового Juke EV, який помічено на тестах у…

10.12.2025

Експерт розвіяв головний міф про гальма в автомобілі взимку

Взимку існує міф, що якщо довго не натискати на педаль, гальма "замерзнуть". Насправді це неправда…

10.12.2025

Автоексперт пояснив, як часто взимку потрібно мити машину

При зимовому митті автомобіля корисно щоразу наносити воскове покриття. Експерт пояснює, що холодна пора вимагає…

10.12.2025

Toyota зберігає лідерство на світовому авторинку у 2025 році

У 2025 році світовий авторинок демонструє зміцнення лідерів і посилення конкуренції, особливо в сегменті електромобілів.…

10.12.2025

Новий Nissan Versa 2027 помічений на дорозі (ФОТО)

Новий Nissan Versa 2027 несподівано з'явився в Мексиці під час зйомки, підтвердивши, що дебют моделі…

10.12.2025

Поліцейський пояснив, які авто зупиняють найчастіше та чому

Деякі автомобілі інспектори зупиняють частіше, ніж інші, і водії часто запитують, чи можна цього уникнути.…

10.12.2025