Авто

Компанія Sony не знає, що робити зі своїм електромобілем Vision-S

Share

Компанія Sony досі не сформулювала конкретний план щодо перспектив першого в своїй історії електричного авто – Vision-S. Нагадаємо, в статусі концепт-кара це купе показали в січні минулого року на виставці споживчої електроніки CES, на дорожні випробування робочий прототип машини вивели на початку нинішнього року.

У недавньому інтерв’ю Automotive News виконавчий віце-президент Sony Ідзумі Каваніші повідомив, що Vision-S все ще знаходиться на стадії науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт, проте компанія до цих пір не має певних поглядів на цей проект – гіпотетично його можна вивести як окремий продукт, але Sony поки використовує Vision-S як чисто робочий прототип, в складі якого тестують готові рішення і системи для сторонніх автовиробників.

«Ми повинні з’ясувати, в чому наша мета в наданні послуг мобільності. Це наша базова ідея, і ми продовжуємо фазу НДДКР », – повідомив Ідзумі Каваніші.

Sony Vision-S розмірами можна порівняти з Tesla Model 3 , довжина якої 4,7 метра. У цій машині Sony зібрала всі свої останні досягнення в області автономного управління та технологій мобільності.

Система інтелектуального управління електромобіля базується на 40 датчиках, включаючи CMOS (сенсори зображення) і ToF (сенсори відстані). Комплекс стежить за тим, що відбувається зовні і всередині автомобіля, забезпечує автономне управління і моніторить фізичний стан водія.

Інша особливість концепту – просунута розважальна система в салоні з об’ємним звуком, вона називається 360 Reality Audio, тобто «360-градусна реальність аудіо». Глибокий звук забезпечується додатковими динаміками, вбудованими в кожне сидіння.

Передня панель – це «стіна» з п’яти дисплеїв. Крайні показують картинку з відеокамер бокового огляду, встановлених замість дзеркал. Дисплей перед очима водія – це цифрова комбінація приладів. Центральний екран відноситься до медіанавігаціонной системі, ну, а дисплей навпроти пасажира використовується тільки для розважальної інформації.

Партнерами Sony в розробці систем виступили Bosch, BlackBerry, Nvidia, Qualcomm і інші великі компанії.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Які авто купують українці: названо лідерів квітня

У квітні українці зареєстрували понад 5,7 тисячі нових легкових авто. У лідерах Toyota, Renault і Volkswagen.…

01.05.2024

Експерт розповів, коли ввімкнення круїз-контролю небезпечне для водія

Сучасні автомобілі оснащуються безліччю корисних опцій, що спрощують водіння і роблять його більш комфортним. Директор…

01.05.2024

Peugeot випускатиме спорткари завдяки новому підрозділу

Компанія Peugeot розкрила плани розширення свого модельного ряду за рахунок збільшення кількості високопродуктивних моделей, натякаючи…

01.05.2024

Mercedes-Benz презентував «оновлений» S-Class

Флагманський седан Mercedes-Benz S-Class пройшов плановий рестайлінг. Він отримав ряд сучасних функцій, а також два нові відтінки…

01.05.2024

Суперкросовер Ferrari Purosangue отримає 980-сильну версію

Восени 2022 року відбулася прем'єра першого в історії Ferrari кросовера — модель Purosangue стала одним…

01.05.2024

Відбувся офіційний дебют Skoda Octavia Sportline Business

Skoda продовжує радувати шанувальників новими версіями своїх автомобілів, і останній додаток до лінійки Octavia -…

01.05.2024