Авто

Компанія Sony не знає, що робити зі своїм електромобілем Vision-S

Компанія Sony досі не сформулювала конкретний план щодо перспектив першого в своїй історії електричного авто – Vision-S. Нагадаємо, в статусі концепт-кара це купе показали в січні минулого року на виставці споживчої електроніки CES, на дорожні випробування робочий прототип машини вивели на початку нинішнього року.

У недавньому інтерв’ю Automotive News виконавчий віце-президент Sony Ідзумі Каваніші повідомив, що Vision-S все ще знаходиться на стадії науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт, проте компанія до цих пір не має певних поглядів на цей проект – гіпотетично його можна вивести як окремий продукт, але Sony поки використовує Vision-S як чисто робочий прототип, в складі якого тестують готові рішення і системи для сторонніх автовиробників.

«Ми повинні з’ясувати, в чому наша мета в наданні послуг мобільності. Це наша базова ідея, і ми продовжуємо фазу НДДКР », – повідомив Ідзумі Каваніші.

Sony Vision-S розмірами можна порівняти з Tesla Model 3 , довжина якої 4,7 метра. У цій машині Sony зібрала всі свої останні досягнення в області автономного управління та технологій мобільності.

Система інтелектуального управління електромобіля базується на 40 датчиках, включаючи CMOS (сенсори зображення) і ToF (сенсори відстані). Комплекс стежить за тим, що відбувається зовні і всередині автомобіля, забезпечує автономне управління і моніторить фізичний стан водія.

Інша особливість концепту – просунута розважальна система в салоні з об’ємним звуком, вона називається 360 Reality Audio, тобто «360-градусна реальність аудіо». Глибокий звук забезпечується додатковими динаміками, вбудованими в кожне сидіння.

Передня панель – це «стіна» з п’яти дисплеїв. Крайні показують картинку з відеокамер бокового огляду, встановлених замість дзеркал. Дисплей перед очима водія – це цифрова комбінація приладів. Центральний екран відноситься до медіанавігаціонной системі, ну, а дисплей навпроти пасажира використовується тільки для розважальної інформації.

Партнерами Sony в розробці систем виступили Bosch, BlackBerry, Nvidia, Qualcomm і інші великі компанії.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Новий кросовер Audi без емблеми вперше показали без камуфляжу

У жовтні на дорожніх тестах помітили новий електричний кросовер Audi, який, за попередніми даними, буде…

19.11.2025

Volkswagen підтвердив: Polo GTI залишить європейський ринок у 2026 році

Volkswagen підтвердив, що Polo GTI, один із найпопулярніших і найдоступніших спортивних хетчбеків у Європі, залишить…

19.11.2025

Як холод впливає на батареї електромобілів: що потрібно знати взимку

Взимку електромобілі втрачають заряд не удвічі, а приблизно на 10-30%, а в особливо сильні морози…

19.11.2025

Як народжувався BMW X7: історія інновацій та переконання топ-менеджменту

Актуальна версія автомобіля BMW X7 сприймається більшістю автолюбителів вже як природний і звичний елемент продуктової…

19.11.2025

Топ-5 надійних та безпечних уживаних авто до 20 тисяч доларів

Consumer Reports оновив рейтинг найкращих уживаних авто до $20 000. У списку — найнадійніші, безпечніші…

19.11.2025

Новий BMW iX3 2026 показали з 22-дюймовими M-колесами

На автосалоні в Цюріху BMW представила рідкісну і максимально укомплектовану версію нового електричного iX3 2026…

19.11.2025