Раніше були опубліковані найкращі бензинові двигуни , що не електрифіковані, тобто не використовують гібридну допомогу, а сьогодні прийшла черга позашляховиків на «дизелях». Рейтинг склали автомобільні експерти з Motor1, а дані засновані на циклі WLTP, який оголошений виробником. Вони не такі близькі до реальних, а самі автомобілі поділили на категорії.
У списку після назви моделі вказується модифікація (двигун), коробка передач (5 М – 5 передач, МКПП, 8 А – 8 передач, автомат), потужність і крутний момент, а також середня витрата палива.
Дизельні позашляховики, клас В
Citroen C3 aircross 1.5 BlueHDi 6 M 110 к.с., 250 Нм 4,2 л / 100 км
Peugeot 2008 1.5 BlueHDi 6 M 110 л.с., 250 Нм 4,3 л / 100 км
Opel Mokka 1.5D 6 M 110 л.с., 250 Нм 4,4 л / 100 км
Ford Puma 1.5 EcoBlue 6 M 120 л.с., 300 Нм 4,5 л / 100 км
DS 3 Crossback 1.5 BlueHDi 6 M 110 к.с., 250 Нм 4,5 л / 100 км
Кампактні дизельні позашляховики
Citroen C5 Aircross 1.5 BlueHDi 6 M 131 к.с., 300 Нм 4,6 л / 100 км
Opel Grandland X 1.5 D 6 M 131 к.с., 300 Нм 4,6 л / 100 км
Peugeot 3008 1.5 BlueHDi 6 M 131 л.с., 300 Нм 4,6 л / 100 км
Ford Kuga 1.5 EcoBlue 6 M 120 л.с., 300 Нм 4,7 л / 100 км
Volkswagen T-Roc 2.0 TDI BlueMot. 6 M 116 л.с., 250 Нм 4,7 л / 100 км
Середні дизельні позашляховики
Skoda Kodiaq 2.0 TDI Evo DSG7 150 л.с., 360 Нм 5,3 л / 100 км
Seat Tarraco 2.0 TDI Evo DSG7 150 л.с., 360 Нм 5,3 л / 100 км
Турбодизель Alfa Romeo Stelvio 2.2 8А 160 к.с., 450 Нм 5,7 л / 100 км
Mercedes GLC 200 d 4Matic 9 A 163 к.с., 360 Нм 5,8 л / 100 км
Великі дизельні позашляховики
BMW X5 xDrive25d 8 A 231 к.с., 450 Нм 7 л / 100 км
Mercedes GLE 300 d 4matic 9 A 245 л.с., 500 Нм 7,1 л / 100 км
Volkswagen Touareg 3.0 V6 TDI 8 A 231 к.с., 500 Нм 8,0 л / 100 км