Підрозділ Mercedes-AMG зробило дві захопливі прем’єри на автосалоні IAA Mobility Motor Show в Мюнхені. Компанія представила свою першу електричну модель – EQS, яка розвиває 789 к.с. і буде випущений на початку 2022 року, як і неймовірний GT 63 SE Performance. Підключається гібрид потужністю 843 к.с. це найпотужніший серійний автомобіль в історії AMG і Mercedes.
Судячи з цих прем’єрам, в гамі AMG явно немає обмежень, але виявляється, що це не так. Новий генеральний директор Філіп Шиммер заявив журналістам, що хоче скоротити кількість автомобілів, пропонованих AMG. Скорочення торкнуться не дорогих моделей, а тільки початкового рівня.
Шиммер визнав, що його попередник Тобіас Мойерс , який зараз є генеральним директором Aston Martin, перетворив AMG в компанію з феноменальним ринковим становищем з точки зору продуктивності. Однак асортимент моделей необхідно трохи скоротити, і причина цього досить цікава.
AMG в даний час працює над власною платформою для електромобілів, і їй потрібні гроші для створення цієї архітектури. І ці гроші можна заощадити, розробляючи і проводячи моделі меншого розміру. Нова платформа дозволить інженерам впроваджувати більш складні технології в автомобілі, в результаті чого ці автомобілі будуть мати менше компонентів, ніж звичайні продукти Mercedes-Benz.
Шиммер також вказав на дещо дуже важливе – його компанія тісно співпрацює з відділом високоефективних енергоблоків (HPP) в Бріксворте (Англія). Тут виробляються двигуни Mercedes для Формули 1. І новий керівник хоче перенести їх філософію на автомобілі загального користування AMG.