Миттєво впізнаваний, iX5 Hydrogen йде по стопах стандартної моделі, але відрізняється унікальною передньою частиною з акцентами BMW i Blue, характерними сітчастими вставками і компонентами, надрукованими на 3D-принтері. Модель має унікальний задній бампер і дифузор, а також значок «Hydrogen». Образ доповнюють аеродинамічні 22-дюймові колеса, які взуті в шини, виготовлені з натурального каучуку і штучного шовку.
BMW мало що сказала про інтер’єр, але він в значній мірі переніс зі стандартної моделі. Проте, ми можемо побачити кілька особливих штрихів, включаючи сині вставки і значок «Hydrogen».
Під капотом знаходиться силова установка, що живиться двома баками на 700 бар з водневим паливом. Баки зроблені з пластика, армованого вуглецевим волокном. Вони вміщають близько 6 кг водню і можуть бути заправлені за три-чотири хвилини.
BMW не вдавалася в технічні подробиці про новинку, але підтвердила, що у iX5 Hydrogen є електродвигун п’ятого покоління, аналогічний тому, що встановлений в iX. Він розвиває потужність до 369 к.с.
Хоча iX5 Hydrogen технічно є всього лише прототипом, в BMW відзначили, що вони потенційно можуть запустити в серійне виробництво моделі на водневих паливних елементах в майбутньому. Вони доповнять існуючий модельний ряд електромобілів, але компанія визнала, що для повного розкриття потенціалу автомобілів на паливних елементах необхідна надійна інфраструктура для заправки воднем.
На даний момент BMW планує запустити в наступному році малкосерійний випуск кросовера iX5 Hydrogen.