Авто

Автомобіль Volkswagen Jetta оновився: що змінилося

Share

Американський Volkswagen Jetta сьомого покоління пережив рестайлінг: оновився не тільки базовий седан, але і «заряджена» Jetta GLI. Зовнішні зміни зводяться до нових бамперів, злегка модернізованою оптики і трохи іншої решітки радіатора, а головним нововведенням в салоні стала віртуальна панель приладів діагоналлю вісім або 10,2 дюйма, яка прийшла на зміну аналоговим шкалами. Крім того, Jetta позбулася двигуна об’ємом 1,4 літра – його місце зайняв 1,5-літровим мотор, знайомий по кросоверу Taos (американський аналго Skoda Karoq), – повідомляє « Іnfocar ».

Jetta користується стійким попитом у США: в 2021 році продажі моделі виросли на п’ять відсотків у порівнянні з 2020-м, і вона входить до трійки бестселерів Volkswagen на місцевому ринку. Рестайлінг покликаний закріпити цей результат – седану розширили палітру кольорів, запропонували новий двигун від недавно надійшов у продаж Taos, а також додали нові опції, в числі яких, наприклад, фірмова телематична система.

У США і Канаді оновлена ​​Jetta тепер комплектується двигуном 1.5 TSI сімейства EA211 Evo, який розвиває 160 кінських сил і поєднується з шестиступінчастою “механікою” або восьмідіапазонним автоматом. Колишній 1,4-літровий агрегат залишиться в гамі, але тільки для Мексики та інших латиноамериканських країн.

Список оснащення розширився за рахунок системи автоматичного гальмування та системи моніторингу сліпих зон, а опціонально можна замовити адаптивний круїз-контроль і систему утримання автомобіля в смузі руху.

«Заряджена» Jetta GLI, як і раніше, доступна з 2,0-літровим турбомотором TSI потужністю 230 кінських сил, пару якому становить шестиступінчаста “механіка” або семиступінчастий “робот” DSG. Такому седану вже в стандартній комплектації покладені адаптивні амортизатори і диференціал.

Старт продажів рестайлінгової Jetta запланований на кінець 2021 року. Ціни на модель для американського ринку поки не озвучені.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Українці все менше цікавляться новими бензиновими авто

Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…

18.12.2024

BMW представить революційний інтерфейс для Neue Klasse на CES у Лас-Вегасі

BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…

18.12.2024

Honda відкриває завод водневих технологій у Японії

Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…

18.12.2024

В Україні зростуть ціни на автострахування з 1 січня 2025 року

З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…

18.12.2024

Названо всі новинки Kia на 2025 рік: від Sportage до сімейних моделей

2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…

18.12.2024

Новий автомобіль Huawei з бензиновим двигуном стане конкурентом BMW X6

Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…

18.12.2024