Авто

Автомобіль Volkswagen Jetta оновився: що змінилося

Share

Американський Volkswagen Jetta сьомого покоління пережив рестайлінг: оновився не тільки базовий седан, але і «заряджена» Jetta GLI. Зовнішні зміни зводяться до нових бамперів, злегка модернізованою оптики і трохи іншої решітки радіатора, а головним нововведенням в салоні стала віртуальна панель приладів діагоналлю вісім або 10,2 дюйма, яка прийшла на зміну аналоговим шкалами. Крім того, Jetta позбулася двигуна об’ємом 1,4 літра – його місце зайняв 1,5-літровим мотор, знайомий по кросоверу Taos (американський аналго Skoda Karoq), – повідомляє « Іnfocar ».

Jetta користується стійким попитом у США: в 2021 році продажі моделі виросли на п’ять відсотків у порівнянні з 2020-м, і вона входить до трійки бестселерів Volkswagen на місцевому ринку. Рестайлінг покликаний закріпити цей результат – седану розширили палітру кольорів, запропонували новий двигун від недавно надійшов у продаж Taos, а також додали нові опції, в числі яких, наприклад, фірмова телематична система.

У США і Канаді оновлена ​​Jetta тепер комплектується двигуном 1.5 TSI сімейства EA211 Evo, який розвиває 160 кінських сил і поєднується з шестиступінчастою “механікою” або восьмідіапазонним автоматом. Колишній 1,4-літровий агрегат залишиться в гамі, але тільки для Мексики та інших латиноамериканських країн.

Список оснащення розширився за рахунок системи автоматичного гальмування та системи моніторингу сліпих зон, а опціонально можна замовити адаптивний круїз-контроль і систему утримання автомобіля в смузі руху.

«Заряджена» Jetta GLI, як і раніше, доступна з 2,0-літровим турбомотором TSI потужністю 230 кінських сил, пару якому становить шестиступінчаста “механіка” або семиступінчастий “робот” DSG. Такому седану вже в стандартній комплектації покладені адаптивні амортизатори і диференціал.

Старт продажів рестайлінгової Jetta запланований на кінець 2021 року. Ціни на модель для американського ринку поки не озвучені.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Водіям розкрили правду про водіння на автомобілі з майже порожнім баком

Багато українських водіїв мають звичку їздити на своїх автомобілях, доки не загориться індикатор низького рівня…

12.05.2024

Експерти розповіли, які авто краще не купувати з пробігом

При придбанні автомобіля необхідно враховувати безліч аспектів, щоб уникнути можливих проблем у майбутньому. Експерти журналу…

12.05.2024

Renault готує загадкову новинку, що складе конкуренцію Duster

Стало відомо, що бренд Renault готує до прем’єри новий кросовер. Про загадку стало відомо від…

12.05.2024

Новий BMW X2 не зумів пройти «лосиний тест», але порадував експертів

Новий BMW X2 не пройшов «лосиний тест», натомість порадував експертів. Журналісти іспанського видання km77 зазнали…

12.05.2024

Названо ліки, після прийому яких не можна сідати за кермо

До найбільшого списку потрапили ліки, що містять седативні, психотропні речовини, наркотичні анальгетики або етиловий спирт…

12.05.2024

Електропікапи Tesla Cybertruck і Rivian R1T зійшлися в гонці з бездоріжжя (відео)

Електропікапи Tesla Cybertruck та Rivian R1T зійшлися в гонці бездоріжжям. Серійний випуск суперхайпового Tesla Cybertruck,…

12.05.2024