Новини

Mercedes скоротить удвічі кількість двигунів через норм Euro 7

Недавнє (і досить шокуюче) пропозиція Європейської комісії закликає припинити продажі нових автомобілів з ДВЗ вже в 2035 році. Щоб заборона набула чинності, за нього повинні проголосувати 27 членів Європейського Союзу. Але тим часом автовиробники, ймовірно, будуть змушені відмовитися від пропозиції моделей з ДВЗ, оскільки норми Euro 7 в будь-якому випадку з’являться.

Очікується, що більш суворі вимоги до викидів CO2 вступлять в силу в 2025 році, що поставить під загрозу малолітражні автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння. Причина в тому, що автовиробникам буде складно, як і раніше отримувати прибуток після настройки бензинових і дизельних двигунів, щоб вони відповідали правилам. Те ж саме можна сказати і про високопродуктивних автомобілях з їх типово «ненажерливими» двигунами. З цих причин Mercedes думає про майбутнє і планує виключити багато варіанти двигунів.

В інтерв’ю Маркус Шефу, головний операційний директор трехконечной зірки, визнав, що в кінці цього десятиліття Mercedes фактично вдвічі скоротить кількість варіантів двигунів. З переходом AMG C63 наступного покоління з V8 на електрифікованих версію чотирициліндрового двигуна AMG A45 трансформація ось-ось почнеться.

«Ми скоротимо кількість варіантів двигунів, що відповідають стандарту Euro 7, приблизно на 50 відсотків», – зазначив Маркус Шефу.

Згідно з пропозиціями, внесеним Консорціумом Європейської комісії з наднизьким викидів транспортних засобів (Clove), автомобілі можуть бути оснащені багатоступеневим «суперкаталізатором». Автомобілі з бензиновим двигуном можуть отримати електричний каталізатор з підігрівом, подвійні трикомпонентні каталізатори, фільтр сажі і каталізатор прослизання аміаку.

Більш того, автомобілі, що відповідають стандарту Euro 7, можуть мати діагностичну систему, вбудовану в комп’ютери автомобіля, щоб постійно аналізувати двигун і перевіряти, чи відповідає він викидів на 241 400 км. Все це звучить досить дорого в реалізації, тому компанію прийдуть до спрощення портфеля двигунів. Кілька брендів вже оголосили про плани переходу на повністю електричну лінійку до кінця десятиліття, в тому числі Jaguar (2025 г.), Opel (2028 г.), Ford of Europe (2030 г.), Volvo (2030 г.), Bentley ( 2030 г.) та інші.

Що стосується Mercedes, вона теж хоче відмовитися від двигуна внутрішнього згоряння до кінця десятиліття, але це станеться тільки «там, де дозволяють ринкові умови». Це амбітна мета люксового бренду, який до цих пір продає двигун 6,0-літровий двигун V12 з подвійним турбонаддувом, доступний тільки в Maybach S-Class і нещодавно представленому броньованому Mercedes S-Class Guard

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Mercedes

Останні записи

Експерт розповів, як підготувати акумулятор до зими для продовження його служби

Взимку зростає навантаження на всі елементи автомобіля, зокрема й на акумулятор. Низькі температури значно уповільнюють…

27.10.2025

Коли водій має право не їхати на медичний огляд

Українські суди все частіше звертають увагу на законність дій поліції під час зупинки автомобілів. Показовим…

27.10.2025

Представлено оновлений Nissan Skyline: з’явилися перші фото

Компанія Nissan представила оновлення для легендарного Skyline, який досі продається в Японії як аналог знятого…

27.10.2025

Нове покоління Mercedes-Benz S-Class отримає новий вигляд (ФОТО)

Компанія Mercedes-Benz готується до оновлення свого флагманського седана S-Class. Тестові рестайлінгові прототипи «Есок» випробовуються на…

27.10.2025

Експерти розповіли, чи варто переплачувати за дорогий бензин для автомобіля

AAA провела дослідження, щоб з'ясувати, чи справді високоо́ктанова паліва очищає двигун. Результати виявилися неоднозначними: так,…

27.10.2025

Поліція пояснила, чому не варто глушити мотор під час перевірки документів

Після скасування обов'язкового техогляду українські дороги заповнилися автомобілями з різним технічним станом. Саме тому патрульні…

27.10.2025