Новини

Mercedes скоротить удвічі кількість двигунів через норм Euro 7

Недавнє (і досить шокуюче) пропозиція Європейської комісії закликає припинити продажі нових автомобілів з ДВЗ вже в 2035 році. Щоб заборона набула чинності, за нього повинні проголосувати 27 членів Європейського Союзу. Але тим часом автовиробники, ймовірно, будуть змушені відмовитися від пропозиції моделей з ДВЗ, оскільки норми Euro 7 в будь-якому випадку з’являться.

Очікується, що більш суворі вимоги до викидів CO2 вступлять в силу в 2025 році, що поставить під загрозу малолітражні автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння. Причина в тому, що автовиробникам буде складно, як і раніше отримувати прибуток після настройки бензинових і дизельних двигунів, щоб вони відповідали правилам. Те ж саме можна сказати і про високопродуктивних автомобілях з їх типово «ненажерливими» двигунами. З цих причин Mercedes думає про майбутнє і планує виключити багато варіанти двигунів.

В інтерв’ю Маркус Шефу, головний операційний директор трехконечной зірки, визнав, що в кінці цього десятиліття Mercedes фактично вдвічі скоротить кількість варіантів двигунів. З переходом AMG C63 наступного покоління з V8 на електрифікованих версію чотирициліндрового двигуна AMG A45 трансформація ось-ось почнеться.

«Ми скоротимо кількість варіантів двигунів, що відповідають стандарту Euro 7, приблизно на 50 відсотків», – зазначив Маркус Шефу.

Згідно з пропозиціями, внесеним Консорціумом Європейської комісії з наднизьким викидів транспортних засобів (Clove), автомобілі можуть бути оснащені багатоступеневим «суперкаталізатором». Автомобілі з бензиновим двигуном можуть отримати електричний каталізатор з підігрівом, подвійні трикомпонентні каталізатори, фільтр сажі і каталізатор прослизання аміаку.

Більш того, автомобілі, що відповідають стандарту Euro 7, можуть мати діагностичну систему, вбудовану в комп’ютери автомобіля, щоб постійно аналізувати двигун і перевіряти, чи відповідає він викидів на 241 400 км. Все це звучить досить дорого в реалізації, тому компанію прийдуть до спрощення портфеля двигунів. Кілька брендів вже оголосили про плани переходу на повністю електричну лінійку до кінця десятиліття, в тому числі Jaguar (2025 г.), Opel (2028 г.), Ford of Europe (2030 г.), Volvo (2030 г.), Bentley ( 2030 г.) та інші.

Що стосується Mercedes, вона теж хоче відмовитися від двигуна внутрішнього згоряння до кінця десятиліття, але це станеться тільки «там, де дозволяють ринкові умови». Це амбітна мета люксового бренду, який до цих пір продає двигун 6,0-літровий двигун V12 з подвійним турбонаддувом, доступний тільки в Maybach S-Class і нещодавно представленому броньованому Mercedes S-Class Guard

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Mercedes

Останні записи

Ціни на китайські електромобілі в ЄС можуть зрости у 2025 році

Європейські країни дедалі активніше наслідують Францію та Великобританію, які обмежили доступ китайських електромобілів до програм…

02.10.2025

В Україні можуть заборонити електросамокати у центрі міста

Влада українських міст поступово обмежує використання електросамокатів. Зокрема, восени центр Івано-Франківська стане зоною без електросамокатів,…

02.10.2025

Експерти пояснили водіям, коли краще вмикати кондиціонер у авто

Перед включенням кондиціонера в автомобілі багато водіїв замислюються, чи потрібно чекати після запуску двигуна. Автомеанік…

02.10.2025

Toyota Land Cruiser 300 може отримати підключуваний гібрид

Найближчим часом Toyota може здивувати шанувальників Land Cruiser 300 2026 новим електрифікованим варіантом, який дозволить їздити практично…

02.10.2025

Водіям пояснили, для чого насправді потрібний ручник в автомобілі з АКПП

Більшість водіїв автомобілів з автоматичною коробкою передач (АКПП) вважають режим "Паркування" (P) достатньо надійним для…

02.10.2025

BMW пропонує преміальні опції та новий колір для 2, 4 і 5 серій у Європі

Восени цього року BMW готує для європейських покупців низку оновлень та нових опцій, які торкнуться…

02.10.2025