Новини

Mercedes скоротить удвічі кількість двигунів через норм Euro 7

Share

Недавнє (і досить шокуюче) пропозиція Європейської комісії закликає припинити продажі нових автомобілів з ДВЗ вже в 2035 році. Щоб заборона набула чинності, за нього повинні проголосувати 27 членів Європейського Союзу. Але тим часом автовиробники, ймовірно, будуть змушені відмовитися від пропозиції моделей з ДВЗ, оскільки норми Euro 7 в будь-якому випадку з’являться.

Очікується, що більш суворі вимоги до викидів CO2 вступлять в силу в 2025 році, що поставить під загрозу малолітражні автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння. Причина в тому, що автовиробникам буде складно, як і раніше отримувати прибуток після настройки бензинових і дизельних двигунів, щоб вони відповідали правилам. Те ж саме можна сказати і про високопродуктивних автомобілях з їх типово «ненажерливими» двигунами. З цих причин Mercedes думає про майбутнє і планує виключити багато варіанти двигунів.

В інтерв’ю Маркус Шефу, головний операційний директор трехконечной зірки, визнав, що в кінці цього десятиліття Mercedes фактично вдвічі скоротить кількість варіантів двигунів. З переходом AMG C63 наступного покоління з V8 на електрифікованих версію чотирициліндрового двигуна AMG A45 трансформація ось-ось почнеться.

«Ми скоротимо кількість варіантів двигунів, що відповідають стандарту Euro 7, приблизно на 50 відсотків», – зазначив Маркус Шефу.

Згідно з пропозиціями, внесеним Консорціумом Європейської комісії з наднизьким викидів транспортних засобів (Clove), автомобілі можуть бути оснащені багатоступеневим «суперкаталізатором». Автомобілі з бензиновим двигуном можуть отримати електричний каталізатор з підігрівом, подвійні трикомпонентні каталізатори, фільтр сажі і каталізатор прослизання аміаку.

Більш того, автомобілі, що відповідають стандарту Euro 7, можуть мати діагностичну систему, вбудовану в комп’ютери автомобіля, щоб постійно аналізувати двигун і перевіряти, чи відповідає він викидів на 241 400 км. Все це звучить досить дорого в реалізації, тому компанію прийдуть до спрощення портфеля двигунів. Кілька брендів вже оголосили про плани переходу на повністю електричну лінійку до кінця десятиліття, в тому числі Jaguar (2025 г.), Opel (2028 г.), Ford of Europe (2030 г.), Volvo (2030 г.), Bentley ( 2030 г.) та інші.

Що стосується Mercedes, вона теж хоче відмовитися від двигуна внутрішнього згоряння до кінця десятиліття, але це станеться тільки «там, де дозволяють ринкові умови». Це амбітна мета люксового бренду, який до цих пір продає двигун 6,0-літровий двигун V12 з подвійним турбонаддувом, доступний тільки в Maybach S-Class і нещодавно представленому броньованому Mercedes S-Class Guard

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Mercedes

Останні записи

Вартість вживаних авто в Європі: тенденції та зміни

У першому кварталі 2025 року оптові ціни на автомобілі в ЄС зросли, що зумовлено підвищеним…

01.04.2025

Чи потрібно вимикати двигун при зупинці поліцією

Останнім часом на дорогах України почастішали випадки, коли водії після зупинки патрульними одразу глушать двигун.…

01.04.2025

Компанія Toyota не встигає постачати автомобілі – очікування до 2,5 років

Попит на гібридні автомобілі у світі продовжує стрімко зростати, і компанія Toyota впевнено зберігає лідерство…

01.04.2025

Названо слабкі сторони Toyota Corolla, про які варто знати

Toyota Corolla заслужено вважається однією з найпопулярніших моделей японського бренду у світі, здобувши репутацію надійного…

01.04.2025

Dacia готує недорогого конкурента Volkswagen Golf

Оновивши весь свій модельний ряд румунський суббренд Renault, відомий як Dacia, розпочав роботу над абсолютно…

01.04.2025

ТОП-10 авто з пробігом, які майже не втрачають у ціні

Експерти iSeeCars опублікували рейтинг автомобілів, які найбільше та найменше втрачають у ціні з роками. В…

01.04.2025