Під час тестів помітили «Геліка» Mercedes G-Class майже без камуфляжу. Ймовірно, офіційна презентація самої прохідної версії легендарного позашляховика вже не за горами, повідомляє « Аutoua.net ».
У попередньому поколінні в 2015-2017 роках була така модель як Mercedes-Benz G 500 4×4². Фішкою позашляховика стали портальні мости, своя власна підвіска, розширена колія і ще деякі зміни. Це давало позашляховику воістину величезний дорожній просвіт.
Новий 4×4², який сфотографували недалеко від Нюрбургрінга, побудований за схожим рецептом. Його кузов стандартний, хіба що нестандартні розширювачі колісних арок покриті скотчем. Розширена колія, портальні мости, своя особлива підвіска, з 2 амортизаторами на кожному колесі, і інші атрибути екстремального позашляховика збережуться. Ймовірно залишиться і 4-літровий V8, інтрига тільки в тому яку з його версію використовують на цей раз.
У колишньому поколінні цей двигун видавав 422 к.с. Як на звичайному G500. На цей раз силовим агрегатом може поділитися і G63 AMG, а це вже 585 к.с .. Хоча ліфтованія позашляховик призначений явно не для високих швидкостей. На бездоріжжі і колишні 422 «конячки» це надмірно багато.
Рівень готовності прототипу такий, що його можна уявити хоч на найближчому Мюнхенському авто-шоу. Однак новий «Геліка» не включений в список дебютантів.
Перша генерація великого седана Mercedes-Benz S-Class з'явилася ще у 1972 році. Відтоді модель дійшла до…
З настанням холодів електромобілі та їхні власники стикаються зі значними випробуваннями. Багато водіїв помічають, що…
мНа заправках найдорожчий бензин зазвичай маркують як "преміум", "покращений" або "корисний для двигуна". Багато водіїв…
З настанням холодів багато водіїв обмежуються звичними діями - міняють шини, доливають омивач і думають,…
У вересні минулого року Honda представила в Японії новий кросовер HR-V e:HEV, який вже давно…
Багато водіїв стикаються з несправедливими штрафами через незнання правил або вимог до авто. Однією з…
Leave a Comment