Під час тестів помітили «Геліка» Mercedes G-Class майже без камуфляжу. Ймовірно, офіційна презентація самої прохідної версії легендарного позашляховика вже не за горами, повідомляє « Аutoua.net ».
У попередньому поколінні в 2015-2017 роках була така модель як Mercedes-Benz G 500 4×4². Фішкою позашляховика стали портальні мости, своя власна підвіска, розширена колія і ще деякі зміни. Це давало позашляховику воістину величезний дорожній просвіт.
Новий 4×4², який сфотографували недалеко від Нюрбургрінга, побудований за схожим рецептом. Його кузов стандартний, хіба що нестандартні розширювачі колісних арок покриті скотчем. Розширена колія, портальні мости, своя особлива підвіска, з 2 амортизаторами на кожному колесі, і інші атрибути екстремального позашляховика збережуться. Ймовірно залишиться і 4-літровий V8, інтрига тільки в тому яку з його версію використовують на цей раз.
У колишньому поколінні цей двигун видавав 422 к.с. Як на звичайному G500. На цей раз силовим агрегатом може поділитися і G63 AMG, а це вже 585 к.с .. Хоча ліфтованія позашляховик призначений явно не для високих швидкостей. На бездоріжжі і колишні 422 «конячки» це надмірно багато.
Рівень готовності прототипу такий, що його можна уявити хоч на найближчому Мюнхенському авто-шоу. Однак новий «Геліка» не включений в список дебютантів.
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Leave a Comment