Під час тестів розсекретили найбільш позашляховий Mercedes G-Class

Фішкою позашляховика стали портальні мости, своя власна підвіска, розширена колія і ще деякі зміни.

0
38

Під час тестів помітили «Геліка» Mercedes G-Class майже без камуфляжу. Ймовірно, офіційна презентація самої прохідної версії легендарного позашляховика вже не за горами, повідомляє « Аutoua.net ».

У попередньому поколінні в 2015-2017 роках була така модель як Mercedes-Benz G 500 4×4². Фішкою позашляховика стали портальні мости, своя власна підвіска, розширена колія і ще деякі зміни. Це давало позашляховику воістину величезний дорожній просвіт.

Новий 4×4², який сфотографували недалеко від Нюрбургрінга, побудований за схожим рецептом. Його кузов стандартний, хіба що нестандартні розширювачі колісних арок покриті скотчем. Розширена колія, портальні мости, своя особлива підвіска, з 2 амортизаторами на кожному колесі, і інші атрибути екстремального позашляховика збережуться. Ймовірно залишиться і 4-літровий V8, інтрига тільки в тому яку з його версію використовують на цей раз.

Читайте також  Toyota різко скоротить виробництво своїх автомобілів

У колишньому поколінні цей двигун видавав 422 к.с. Як на звичайному G500. На цей раз силовим агрегатом може поділитися і G63 AMG, а це вже 585 к.с .. Хоча ліфтованія позашляховик призначений явно не для високих швидкостей. На бездоріжжі і колишні 422 «конячки» це надмірно багато.

Рівень готовності прототипу такий, що його можна уявити хоч на найближчому Мюнхенському авто-шоу. Однак новий «Геліка» не включений в список дебютантів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.