Топ-8 найбільш недооцінених автомобілів на вторинному ринку України

0
112

Десь спірна зовнішність або не найвидатніша динаміка, але зламатися вони можуть, тільки якщо домагатися цього спеціально.

Citroen C4

В українських водіїв склалася помилкова думка, що «французи» часто ламаються і коштують в обслуговуванні дорожче, ніж японці. Але це далеко не так.

Citroen C4 спокійно «добігають» до 250-300 тисяч кілометрів без серйозних поломок. Єдина особливість цих машин – їм потрібно грамотне обслуговування.

Машину в хорошій комплектації на «автоматі» можна знайти на Авто.ру приблизно за 5000 доларів. Попит на них не можна назвати великим, тому в продажу багато гідних екземплярів з мінімальним пробігом.

Opel Mokka

Ці кросовери рідко продаються в Україні і не здобули великої народної любові. А даремно.

Під капотом – пристойні двигуни об’ємом від 1.4 до 1.8 літра і хороші «автомати», завдяки яким Mokka спокійно доживає до пробігу в 200 тисяч км без особливих проблем. Слабких місць у машини практично немає.

Єдина проблема, здатна зіпсувати настрій – модуль запалювання, поміняти який доведеться, якщо не стежити за якістю палива. В іншому – ніяких проблем.

Nissan Tiida

Цей міцний японець у сервісменів вважається «машиною для бабусь», але насправді їздять на ньому люди, яким важлива практичність і надійність.

Tiida майже не ламається – головне правило: стежити за рівнем рідин і вчасно міняти масло. Якщо купувати автомобіль першого і другого покоління з пробігом не менше 150 тисяч км не хочеться, можна подивитися на третю генерацію моделі.

Suzuki Grand Vitara

Продавати автомобілі цієї моделі в Україні припинили ще в 2018 році, але невеликі кросовери і раніше в ціні, хоч і поступаються іншим «японцям» в популярності.

Практика показує, що Grand Vitara зберігаються дбайливіше і їздять відносно мало, а на вторинному ринку їх продають за ціну трохи нижче ринкової. Досить часто для покупки доступний двигун 2,4 літра, хороший, нехай і не самий прудкий «автомат» і надійна кліматична система.

Subaru Tribeca

Великий японський кросовер начисто програв сутичку більш іменитим побратимам і був незаслужено забутий.

Читайте також  Європейський Kia Sportage нового покоління представлять в Мюнхені

Хоча по техніці у Subaru все відмінно – двигун 3,6 літра потужністю 258 к.с., відмінна шкіра в салоні, хороша, надійна АКПП і здатність перетравлювати 95 бензин з будь-яких заправок. Слабке місце Tribeca ріднить його з Opel Mokka – модулі запалювання вкрай недешеві при заміні, тому за станом свічок і палива потрібно стежити на кожному ТО.

Peugeot 4007

Французька варіація на тему великого японського кросовера теж пішла в народ. Хоча начебто у 4007 багато переваг: просторий салон, широка гама двигунів і здатність проживати на українських дорогах до пробігу в 250-300 тисяч км.

Знайти автомобіль з хорошою комплектацією, двигуном і приємним салоном на вторинному ринку не складно – машини з мінімальним пробігом і кількістю власників продають досить часто.

Попередні господарі часто не приховують власний досвід у неправильному обслуговуванні – як і будь-який «француз», 4007 просить догляду і правильного підходу грамотних майстрів.

Cadillac SRX

Перше покоління цієї моделі було не зовсім вдалим, а в другому американці з Cadillac пішли на серйозний експеримент. У машини змінилася зовнішність і «залізо» і кілька років тому українці кинулися масово скуповувати ці кросовери. Правда, потім так само масово від машин стали позбуватися – далася взнаки корейська і японська експансія на ринок.

Можна підшукати машину з пробігом 65-70 тисяч км. Бонус – хороший двигун об’ємом 3 літри і потужністю в 249 к.с. Нестачі в профільних сервісах теж немає – будь-яка СТО, де ремонтують GM, впорається з обслуговуванням і замовленням запчастин.

Chrysler 300C

Добротний американський седан позиціонували як відповідь німецькій «великій трійці», але наздогнати ці машини по продажам в Україні компанія не змогла.

Машин першого і другого поколінь в країні достатньо. Ціни – гуманні.

Мінуси – обслуговування. Запчастини на замовлення, але сучасна логістика дозволяє вирішувати всі питання за тиждень. Бонус – хороший, тяговитий двигун 3.6 літра потужність 290 к.с і «бандитський» дизайн, що виділяє автомобіль з потоку.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.